Familie Lange

Dit zijn echte toppers die eerlijk zijn en goed adviseren. Ze weten wat ze doen, gaan niet weg tot alles werkt, en zijn bezig met kwaliteit en niet factuurtjes! Ook de nazorg is echt super, deze... Dit zijn echte toppers die eerlijk zijn en goed adviseren. Ze weten wat ze doen, gaan niet weg tot alles werkt, en zijn bezig met kwaliteit en niet factuurtjes! Ook de nazorg is echt super, deze vaklui zijn echt dag en nacht bereikbaar, heel persoonlijk contact! Ook één keer een smarthome hub gehad die kapot was, deze werd direct vervangen. Een partij die echt verantwoordelijkheid neemt, ook meer dan nodig is, erg positief dus!

Geert Steeman

Professionele en vriendelijke vakmensen. Ik was bezig om via de Fibaro Home Center 3 de cv-kachel aan te laten sturen door de Fibaro thermostaatkranen met behulp van de Fibaro Smart Implant, maar... Professionele en vriendelijke vakmensen. Ik was bezig om via de Fibaro Home Center 3 de cv-kachel aan te laten sturen door de Fibaro thermostaatkranen met behulp van de Fibaro Smart Implant, maar dat lukte mij niet. Toen heb ik bij Robbshop gebeld en mijn probleem voorgelegd. Ze zeiden meteen dat ik bij Comfortica moest zijn; zij lossen het zo voor je op. Ik belde Comfortica op, en de monteur wist meteen waar ik het over had. Het was geen probleem; via de computer had hij het met een plug-in zo voor elkaar. Het systeem werkt perfect. Dit bedrijf weet waar ze over praten, echt een aanrader. Als je problemen hebt met de Fibaro, moet je echt bij Comfortica zijn.

Guus

Comfortica heeft heel veel kennis over het Fibaro-systeem, een hardnekkig probleem met een niet meer functionerende dimmer werd in no-time, op afstand opgelost. Dus snel, klantvriendelijk, heel... Comfortica heeft heel veel kennis over het Fibaro-systeem, een hardnekkig probleem met een niet meer functionerende dimmer werd in no-time, op afstand opgelost. Dus snel, klantvriendelijk, heel goede service en deskundig. Topbedrijf!

Bosch Erik

Zeer nette en betrouwbare installateur. Je wordt persoonlijk geholpen en ze begrijpen het woord SERVICE!

Slangen Installatietechniek

Goede directe en snelle Feedback dit via Robbshop online, goede samenwerking. top.....

Leon

Betrouwbare partner om je huis optimaal te automatiseren

rob everaars

Zeer betrouwbaar bedrijf, staan bijna direct voor je klaar

Nic

Goed bereikbaar, top service