Simon

Doet wat het belooft en levert een goed product.

van kersschaever

Prima firma. De hele staf, zowel directeur, communicatieverantwoordelijke als techniekers hebben ALLES in het werk gesteld om mij tevreden te stellen en ze zijn in hun opzet geslaagd, waarvoor... Prima firma. De hele staf, zowel directeur, communicatieverantwoordelijke als techniekers hebben ALLES in het werk gesteld om mij tevreden te stellen en ze zijn in hun opzet geslaagd, waarvoor dank!
Kortom : prima service!

Willem Jaahen

Hier werken nog echte mensen! Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon, geven goed advies en tips. Verstand van zaken en top producten

Particulier

Reageren snel op vragen en zijn prettig in de omgang

Evert Frijs

Top! De winter goed doorgekomen. Bedankt!

Nicole Frijns

Goede service, goed advies en snelle levering

El Somers

Minpuntjes: er was geen bereidwilligheid naar hoeveelheidskorting toe.
We hebben erg lang moeten wachten op de producten (zo lang dat de winter nu zo goed als voorbij is)
Pluspunten: ik...
Minpuntjes: er was geen bereidwilligheid naar hoeveelheidskorting toe.
Pluspunten: ik kreeg de vrijheid om de bestelling te annuleren vanwege de lange wachttijd; daar heb ik niet voor gekozen omdat ik het aan iemand had beloofd als geschenk, maar ik vond het een correcte geste. Uiteindelijk heb ik 2 powerbanks extra gekregen, wat ik als een heel mooi cadeau heb ervaren.
De producten zijn van topkwaliteit.
Alles bij elkaar houd ik er dus uiteindelijk wel een fijn gevoel aan over.

Fred

Uitstekend! Medewerker Michiel heeft mij uitstekend geholpen. Het lukte mijn vader niet om de sokken te installeren maar na een telefoongesprek was dit zo opgelost. Bedankt.

Anneke van Drie

Voor de corona in de showroom langs geweest, goed ontvangst met koffie en wat lekkers. Nog een paar herhaalde aankopen gedaan voor mijn geplande reis naar Lapland deze februari. Wat helaas niet... Voor de corona in de showroom langs geweest, goed ontvangst met koffie en wat lekkers. Nog een paar herhaalde aankopen gedaan voor mijn geplande reis naar Lapland deze februari. Wat helaas niet doorgaat door de pandemie. Gebeld met Comfort-Producten en zeer vriendelijk te woord gestaan over het opslaan en bewaren van mijn accu's voor volgend jaar. Gelukkig in de koude week de producten al goed kunnen uittesten, heerlijk! Bedankt!