2012 beoordelingen

2012 Reviews

Wil Domburg

Beschrijf hier uw ervaring

Werd netjes geholpen, wat wel verrassend was bij mijn vraag waarom ik dit product moest gaan kopen en niet een zelfde product van € 40. Het antwoord was dat het Chinees spul was ver onder de maat.... Werd netjes geholpen, wat wel verrassend was bij mijn vraag waarom ik dit product moest gaan kopen en niet een zelfde product van € 40. Het antwoord was dat het Chinees spul was ver onder de maat. Toee ik het gekochte product nader bekeek was het allemaal made in China. Heb ik dan toch te veel betaald?

Reactie Comfort-Producten:

Beste Wil,
Beste Wil,
Bedankt voor uw terugkoppeling. Als ook in onze winkel aangegeven komen alle producten tegenwoordig uit China. Van uw smartphone tot aan laptop & televisie. U had handschoenen via Alie expres gevonden, dit zijn producten die niet gekeurd en getest zijn voor de Europese markt. U bent dan zelf importeur in dit geval waardoor er invoer + belastingen verschuldigd zijn. Verder heeft u geen enkele garantie op een deugdelijk product.
Wij bieden enkel kwaliteits- producten aan van importeurs van gerenommeerde merken in Europa die getest en gecertificeerd zijn volgens de Europese Normen.
Team comfort-producten

Laurens

Goede overzichtelijke website. Veel keuze en duidelijke beschrijving bij de aangeboden producten!! Zeer snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden! Bieden kwalitatieve producten aan en de prijzen zijn reëel. Zekers de aanbiedingen!

Dave

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling werd keurig een dag na aankoop geleverd. Toen we het pakket opende, zat er een brief bij, waarin aangeven werd, dat het bestelde product niet op voorraad was en we gratis een upgrade... De bestelling werd keurig een dag na aankoop geleverd. Toen we het pakket opende, zat er een brief bij, waarin aangeven werd, dat het bestelde product niet op voorraad was en we gratis een upgrade kregen naar een duurder vergelijkbaar product. Geweldige service dus!

willem

Na een telefoon gesprek snel en zeer goed geholpen ook vanwege de maat en het product erg prettig ervaren

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig ervaren zeer goed geholpen en snel geleverd zoals de afspraak heb ongeveer 21.30 gebeld en de volgende middag geleverd 100% betrouwbaar bedrijf

Roelie

Snelle levering en goed

Goed product

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Comfort producten. Ik had een afwijkende bestelling die speciaal moest worden geregeld en dat gebeurde heel snel en met veel aandacht en goede... Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Comfort producten. Ik had een afwijkende bestelling die speciaal moest worden geregeld en dat gebeurde heel snel en met veel aandacht en goede communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is de eerste keer dat ik een bestelling bij Comfort-producten.nl heb gedaan. Mijn bestelling was niet standaard, maar werd heel snel en goed uitgevoerd. Het persoonlijke contact en de goede... Dit is de eerste keer dat ik een bestelling bij Comfort-producten.nl heb gedaan. Mijn bestelling was niet standaard, maar werd heel snel en goed uitgevoerd. Het persoonlijke contact en de goede dienstverlening maken deze website een absolute aanrader.

Heel positief goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle reactie, goed mee denken met de wensen die je heb

Goede service en goede producten

Beschrijf hier uw ervaring

kon dezelfde dag langskomen en weer deskundig te woord gestaan

Jeroen

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product voor een scherpe prijs. Snel geleverd en heb nu heerlijke warme handen tijdens het rijden.

Judith

Vlotte afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik belde om 21.00 met enkele vragen en had de handschoenen de volgende dag thuis. De dag daarop geen pijn meer.