G

Prima gehopen mbt bestelling later terug gebeld over een vraag mbt batterij jullie zouden terug bellen maar tot heden niets meer vernomen dat vind ik erg tegen vallen

Reactie Comfort-Producten:

Beste Gerard,
Bedankt voor uw review! Ik zie dat mijn collega Arjan ondertussen u heeft gebeld. Fijn dat het is opgelost.
Vriendelijke groet,
Michiel

E. Benedictus

PERFECTE SERVICE, OOK VOOR OMRUILEN GEEN PROBLEEM

Steven

Levering van het product is op zich vlot gegaan... Alleen gaan de batterijen maar 4u mee in plaats van 7-9u. En dan zet ik ze op de middenste stand...dus niet eens op het warmste... Dit maakt het... Levering van het product is op zich vlot gegaan... Alleen gaan de batterijen maar 4u mee in plaats van 7-9u. En dan zet ik ze op de middenste stand...dus niet eens op het warmste... Dit maakt het product pakken minder interessant.

Reactie Comfort-Producten:

Beste Steven,
Beste Steven,
Bedankt voor uw review. Uw producten kunnen inderdaad die tijd meegaan, op de laagste stand. Hoe hoger u de stand zet, hoe meer energie het product nodig heeft om te verwarmen. Dit gaat ten koste van de accuduur. Dit is een rekensom: meer energie = meer verbruik, dus kortere accuduur.
Veel comfort gewenst!
Vriendelijke groet,
Michiel

Emile

Ik had elektrisch verwarmde wanten besteld; ze kwamen binnen een paar dagen binnen en ze voldeden prima aan de verwachting

Huub K.

Goede producten en snelle levering.

Wim olde riekerink

Ben zeer goed geholpen door Michiel. Ook bij terugzenden van de verwarmde handschoenen om geruild te worden voor maat XL.

Particulier

Vandaag besteld morgen geleverd goede service

Arjan Colijn

Perfecte levering en als er was is wordt dit snel opgelost