Diane

Wanten te groot gekocht zodat ze te weinig warmte afgaven. Contact opgenomen en werd zeer vriendelijk te woord gestaan en uitgenodigd voor showroom. Super advies!
Snelle levering-...
Snelle levering- vriendelijk-professioneel advies. Vanmorgen had ik heerlijk warme handen op de fiets! Top!

Super materiaal en snel geleverd

T.Hop

Prima bedrijf, en snelle levering

Ron van Gog

De producten voldoen uitermate goed aan de verwachting en ook een snelle levering.

Tony schneijderberg

Goede informatie en heel vriendelijk. Goed product en ben van plan nog meer aankopen te doen zoals zool of sok verwarming

prive

Niets op aan te merken.

L.A

(Kilimanjaro Wear Verwarmde Onderhandschoenen 2.0) – Deze heb ik aangeschaft als aanvulling/alternatief op de Kilimanjaro Wear Verwarmde Wanten 2.0 die ik (Raynaud’s patiënt) voornamelijk voor op... (Kilimanjaro Wear Verwarmde Onderhandschoenen 2.0) – Deze heb ik aangeschaft als aanvulling/alternatief op de Kilimanjaro Wear Verwarmde Wanten 2.0 die ik (Raynaud’s patiënt) voornamelijk voor op mijn E-Bike, als eerste kocht (en waar ik zeer blij mee ben). De onderhandschoenen zijn heerlijk soepel, dun en zacht, je voelt echt geen bedrading of zo. Ze passen prima in mijn gewone (grote, ski-) wanten; Daarmee heb ik op mijn E-Bike nu dan een ‘back-up’ voor wanneer mijn Kilimanjaro Verwarmde Wanten op moeten laden. Maar voor mij meer dan dat & waar ik ze voornamelijk voor gekocht heb,- zijn de onderhandschoenen heel mooi te dragen bij een geklede jas, voor wanneer ik lopend, met openbaar vervoer, in de auto of wat dan ook op pad ga, ideaal ook om aan te houden bij winkelen,- hier zijn deze onderhandschoenen me allemaal warm genoeg voor. Kortom – ik ben nu onder alle omstandigheden helemaal voorzien van uitstekende oplossingen voor mijn Raynaud’s probleem. Wederom dank voor de uitstekende service en supersnelle levering!

Nvt

Snel en prima service