2012 beoordelingen

2012 Reviews

Ellen Ravenhorst

Wat een fijn bedrijf! Telefonisch contact gehad alvorens de aankoop van verwarmde schoenzolen te doen. Goed advies, vriendelijk geholpen en prima product! Een aanrader!

Beschrijf hier uw ervaring

Medewerker dacht met mij mee, adviseerde met verstand van zaken en het product is precies wat ik wenste!

Charlotte

Fantastische service!

Beschrijf hier uw ervaring

Product werkte niet naar behoren. Teruggestuurd en onmiddellijk nieuw gekregen. Contact via email verliep vlekkenloos. Ik ben zeer tevreden!!

Comfort-producten

Comfort-producten

Zeer positief

Tity

Beschrijf hier uw ervaring

Goede levering en mooie wanten!!!

Gert van Elst

Producten worden duidelijk geetaleerd. Ik kon eenvoudig datgene kiezen wat aan mijn wensen beantwoord.

Beschrijf hier uw ervaring

Na bestelling werd correct geleverd, het product voldoet tot op heden goed.

Frederiek

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zolen besteld en de volgende dag in huis! Woow snelle levering

Arjan

Goede producten en volgende dag in huis. De handschoenen worden lekker warm!

Goed!

Comfort

Hele goede garantie

Beschrijf hier uw ervaring

AUG 2019 verwarmde handschoenen gekocht Dec 2019 kabel breuk linker handschoen geen probleem voor Comfort direct nieuw paar gestuurd uitmuntende service . mfr M.Stigter-Bezemer

Product werk onvoldoend. Bij retoer per post portkosten zelf betalen.

Zie 1

Reactie Comfort-Producten:

Beste Anoniem,
Bedankt voor de terugkoppeling. Vervelend om te horen dat u een product heeft ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit willen we graag oplossen, u blij, wij blij....
Beste Anoniem,
Vaak kunnen wij dit telefonisch direct afhandelen, wanneer u contact met ons opneemt dan pakken we dit direct op.
Tel. 085-0653170 (08:00-22:00)
Comfort-Producten

Marianne van Zeijts

Beschrijf hier uw ervaring

zolen afgelopen week voor het eerst pas gebruikt tijdens wintersport. Op stand 1 blijven de voeten warm genoeg en hoeven de zolen niet tussendoor te worden opgeladen. Wel lastig om de zolen uit de... zolen afgelopen week voor het eerst pas gebruikt tijdens wintersport. Op stand 1 blijven de voeten warm genoeg en hoeven de zolen niet tussendoor te worden opgeladen. Wel lastig om de zolen uit de schoen te halen; daarvoor stukje hout met een haakje zelf ontworpen; werkt perfect