Geert Uijlen

vriendelijke service, snelle bezorging

Tijs W.

Mark Doldersum

Chloë Vaessen

Goed telefonisch te woord gestaan. Product was goed maar iets te groot, kon het eenvoudig omruilen

Aad van Gangen

Goed geholpen bij mn keuze voor verwarmde kousen, bevalt zeer goed

Dundas

Voor de vlotte verkoop een 10. Voor het negeren van mails ook een 10. Voor het aanbevelen van een ondeugdelijk product ook een 10. Voor het een klant die een artikel heeft geretourneerd omdat het... Voor de vlotte verkoop een 10. Voor het negeren van mails ook een 10. Voor het aanbevelen van een ondeugdelijk product ook een 10. Voor het een klant die een artikel heeft geretourneerd omdat het simpelweg niet werkt niet terug betalen ook een 10. Kortom als u geld teveel heeft zou ik hier wederom gaan bestellen. Of beter nog, geef ze gewoon uw geld!

Reactie Comfort-Producten:

Beste mevrouw Dundas,
Beste mevrouw Dundas,
Bedankt voor uw review. U heeft veelvuldig contact met mij en mijn collega's gehad per e-mail en per telefoon. De retourafdeling heeft uw pakket geweigerd omdat het gebruikt en gewassen is, zoals u ook telefonisch bevestigde. Dan vervalt het retourrecht, bij ieder product en bij iedere aanbieder. Zeker bij hygiëne producten als hoeslakens.
Wij hebben service hoog in het vaandel staan, zoals in duizenden reviews te lezen is. Maar een keer houdt het op. Wij hebben het pakket op onze kosten retour naar u gestuurd.
Vriendelijke groet,
Arjan

v/d Weegh

Tevreden en snelle levering

Harrie de Jong

Vriendelijke service en top producten

Van cleempoel

Overzichtelijke site en snelle levering