2044 beoordelingen

2044 Reviews

Particulier

Er wordt goede raad gegeven bij vragen.

Iris Verschueren

Top, super. Het is zalig wanneer alles vanzelf gaat.

Pietje

Mijn ervaring is goed gegaan

Verwarmde handschoenen gekocht.

Herna Dijkman

Heel goed. Product kwam een dag eerder.

Milo Dewilde

Op de website wordt een product beschreven met 5 warmtestanden, wat ook de reden was waarom ik dit product heb aangeschaft. Uiteindelijk heeft dit product maar drie warmtestanden, en wanneer ik het... Op de website wordt een product beschreven met 5 warmtestanden, wat ook de reden was waarom ik dit product heb aangeschaft. Uiteindelijk heeft dit product maar drie warmtestanden, en wanneer ik het bedrijf hieromtrent aanspreek geven zij dit toe, met het excuus dat dit “praktischer en overzichtelijker”. Ze beweren ook dat de warmte is “geüpgraded”. Ik noem dit misleidende informatie.

Reactie Comfort-Producten:

Beste Milo,
Beste Milo,
bedankt voor de review. Deze verbaast mij echter wel. We hebben uitvoerig contact gehad. U heeft uw eigen Powerbank op het vest aangesloten. Deze heeft niet genoeg vermogen om het vest te verwarmen.
Als deze niet genoeg Ampère output heeft (minimaal 2.1A) dan kan dit vest niet de maximale warmte kunnen produceren.
Het klopt dat er in de handleiding 5 standen staat, dit is foutief overgenomen van de vorig generatie, de nieuwe vesten hebben 3 warmte standen.
Wanneer u een originele Powerbank op het vest aansluit wordt het vest warm zoals die moet zijn.
Bij verdere vragen beantwoorden wij deze graag.
Tel. 085-0653170 (08:00-17:00 bereikbaar)
Arjan, Comfort-Producten

stan

Fijne ervaring gehad bij de koop van verwarmde handschoenen

Ik heb verwarmde handschoenen besteld en eerst telefonisch contact gehad .De medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam!