Geraldine

Bestellen bij een voor mij onbekende website was een beetje spannend - toen ik een mail kreeg of ik het factuur vooraf wilde betalen terwijl ik voor achteraf betalen had gekozen maakte mij... Bestellen bij een voor mij onbekende website was een beetje spannend - toen ik een mail kreeg of ik het factuur vooraf wilde betalen terwijl ik voor achteraf betalen had gekozen maakte mij wantrouwig - maar waarschijnlijk door een technische foutje was het fout gegaan bij de kassa. Toch besloten om ze te vertrouwen en betaald.
Mij verwarmde sokken waren dezelfde dag verstuurd - en ik heb ze dezelfde weekend kunnen gebruiken. Helemaal top / ze zien er goed uit en ze werken! - het geld waard om uren te kunnen fietsen tijdens de koudste Corona weekend tot nu toe zonder pijnlijke koude tenen.
Ik ben een tevreden klant.
Een halve sterretje eraf voor het technische "blip"

Marijn

Zeer klantvriendelijj!

Prive

Komen hun woord na en zijn zeer snel

Meuleman Marina

Het bedrijf heeft correct gehandeld maar de verwarmde handschoenen voldoen niet ten volle aan mijn verwachtingen.

Reactie Comfort-Producten:

Beste Marina,
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken! Fijn dat ik het heb kunnen toelichten en dat het nu duidelijk is. Ik wens u veel comfort van uw handschoenen!
Vriendelijke...
Beste Marina,
Vriendelijke groet,
Arjan

moorman

Levering ok, product valt tegen

Reactie Comfort-Producten:

Beste Moorman,
Kunt u contact opnemen met uw ordernummer?
Wij kunnen u niet terugvinden in ons systeem dan helpen wij u uiteraard graag.
Tel. 085-0653170 (10:00-18:00)
of 24 uur...
Beste Moorman,
Kunt u contact opnemen met uw ordernummer?
Wij kunnen u niet terugvinden in ons systeem dan helpen wij u uiteraard graag.
Tel. 085-0653170 (10:00-18:00)
of 24 uur per dag bereikbaar via email; info@comfort-producten.nl
Vriendelijke groet,
Michiel

Partikulier

Goed en snelle levering

Eduard

Had verwarmde wanten besteld voor mijn vrouw. Die is nu dus erg gelukkig en bijgevolg ik ook. Levering was volgens verwachting en snel.

Emiel van Dijk

Klantvriendelijk en goed telefonisch bereikbaar.

Klusbedrijf de Soet

Makkelijke website en super snelle levering..!