Remco Maarsen

Netjes en snel

Snel en netjes

Yvonne Onstenk

In eerste instantie was het product wat wij besteld hadden niet helemaal goed. De stretcher die wij besteld hadden konden we niet in elkaar zetten en een van de hoeken was afgebroken. Na 1... In eerste instantie was het product wat wij besteld hadden niet helemaal goed. De stretcher die wij besteld hadden konden we niet in elkaar zetten en een van de hoeken was afgebroken. Na 1 telefoontje werd er de volgende dag een nieuwe hoek bezorgd

Anneloes Valentijn

Uitstekende producten , snel geleverd, klantvriendelijk

Kunnen alle maten hondenkussens maken

Tinke

Snelle levering, binnen de 5 werkdagen die aangegeven werden.

Een mooi kussen met een rits. Wij hebben gekozen voor een kussen van kunstleer, erg makkelijk schoon te maken.

Jansen

Snelle levering , mooi product

C. Sneep

Had een Hondenstretcher gekocht, helaas lieten de naden na 2 dagen los.
Had een Hondenstretcher gekocht, helaas lieten de naden na 2 dagen los.
Via zowel de mail als telefonisch contact gehad met klantenservice. Ivm vakantie elders mochten wij het doek op kosten van Comfort-Kussen laten repareren en hebben wij het bedrag netjes vergoed gekregen.

Goede, vriendelijke en nette klantenservice-medewerkers

Als een klant heeft gebeld, dit duidelijk in computer vermelden zodat een andere medewerker gelijk kan zien wat er aan de hand is en welke communicatie er al heeft plaatsgevonden. In ons geval is dit 2x langs elkaar heen gegaan. (Heeft ook waarschijnlijk te maken met vakantieperiode)

Bob de Calonne

Goede eerste kennismaking

Duidelijke website

Kocht een kattebak. Bij aankomst ontbrak echter een sluitingsclip van de bak. Heb verder niet gereclameerd maar zelf opgelost

MM Lohuis van Weenen

Snelle bezorging,hondje ligt heerlijk op zijn stretcher, kan mooi mee naar het pension!

Makkelijk in elkaar te zetten, duidelijke gebruiksaanwijzing

A. van Oorschot

Goede ervaringen met dit bedrijf; pakket was bij POSTNL zoekgeraakt. E.e.a netjes opgelost.