Joke geldmaker

De verzending via post nl daar ben ik heel ontevreden over
De verzending via post nl daar ben ik heel ontevreden over
Ik ben van mening dat grote pakketten misschien beter met DHL kunnen worden verstuurd want post nl is hier niet capabel voor.verder ben ik keurig te woord gestaan door jullie en is het goed opgelost.

Snelle verzending , goede communicatie, keurig verpakt

Grote pakketten met een andere vervoerder verzenden en niet met post nl

W Boxem

Betaal en bestel een kussen hoes van 60x90 cm en krijg een kussen hoes van 40 x 50 cm 😡🤬 daar heb ik niks aan ..

Snelle levering .. helaas niet de juiste maat

Beter lezen !! Ik bestel 60 x 90 cm hoes.. krijg 40 x 50 cm geleverd

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste mevrouw Boxem, vervelend om te horen dat de hoes een verkeerde maat heeft. Jammer dat wij u zowel via de telefoon als mail niet kunnen bereiken. Wij zijn altijd oplossingsgericht. Wel kunnen... Beste mevrouw Boxem, vervelend om te horen dat de hoes een verkeerde maat heeft. Jammer dat wij u zowel via de telefoon als mail niet kunnen bereiken. Wij zijn altijd oplossingsgericht. Wel kunnen wij zien dat u een kleinere maat besteld heeft dan u aangeeft. Als u alsnog contact opneemt zorgen wij voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Comfort-kussen

Theo van Dam

Hondenmand gekocht. Werd keurig verpakt op afgesproken dag geleverd.

heldere afspraken

??

A. Pelsers

Perfecte service snelle reactie

Bij defect aan product komen ze direct met een oplossing en sturen dezelfde dag nog nieuw product op super service

Blijf de klanten zo benaderen top 👌

MJ

Perfecte aankoop voor top prijs

Snelle levering, top prijs, goed product

Nvt

Wilma

Prima. Vlotte en correcte levering

Vlotte levering

Stefanie

Zeer goede service! We hebben twee manden besteld voor onze honden. Ze waren netjes ingepakt en werden zeer snel geleverd. De honden ( en wij ook) zijn er erg blij mee ;)

Netjes verpakt

Geen.

Am cramer

Snelle levering en goede kwaliteit

Roos

Goede recensies gelezen, maar helaas binnen een week stuk. Scheurtje erin en dan komt de vulling er uit.
Helaas, want alles wees erop dat dit een heerlijke mand had kunnen zijn voor onze labrador.
Snelle verzending, vandaar toch 2 sterren.

Mariet

Bench gekocht. Snel geleverd en super kwaliteit

Kwaliteitsproduct