Irene van den Berg

Ik had een hoes besteld voor een bestaand hondenkussen, helaas bleek de hoes te groot.
Ik heb de hoes geretourneerd.
Vervolgens heb ik via de website een hoes op maat laten maken.

Duidelijke informatie, snelle verzending, goede afhandeling van retouren, goede prijs/kwaliteit.

Geen.

F.a Hooimeijer

Snelle reactie op bestelling, duidelijke webshop

Duidelijk en goede spullen

Nvt

Vd Berg

Nette man aan de telefoon toen ik belde voor informatie.

Dag A bestellen en op dag B ontvangen, kwaliteit en afwerking van de door ons bestelde bench is top.

Wat you see is wat you get... Aftershave heb ik.op voldoende gezet aangezien wij hier 'gelukkig' geen gebruik van hebben hoeven maken.

Fortman

Goede communicatie

M.M. Lautenschläger

Snel en makkelijk besteld en geleverd

ik had al een kleiner kussen, 1 van de weinige kussens "door graafwerk" die lang meegaan

Serge van den Broek

Via web-site Besteld een hondenmand. Snel en correct geleverd in goede verwachte staat.

geen oordeel, via web-site besteld.

Lekker zo doorgaan zal jullie aanbevelen bij mijn honden vereniging..

Pien

Vorig jaar december heb ik hier een orthopedisch hondenbed besteld na een tip van iemand die goeie ervaring met jullie had. Dat is goed bevallen! Ik heb nu een goed kussen voor mijn hond met...

Goed hondenbed aan binnen- en buitenkant

Ik vond het moeilijk om een keuze te maken uit nylon, all-weather of leatherlook. Misschien kan er wat meer informatie op de site of voorbeelden van het uiterlijk van de stof en voor- en nadelen van genoemde stoffen?

C.J. van Weert

Snelle afhandeling

informatie op de site is afdoende en duidelijk

op dit moment niet

Marjolein Van den Berg

We hebben een positieve ervaring met comfort kussen. Vriendelijke werknemers, snelle levering en mooie producten.

Snelle levering en de bench hebben we nergens anders kunnen vinden dus een mooi assortiment.