Vd Berg

Nette man aan de telefoon toen ik belde voor informatie.

Dag A bestellen en op dag B ontvangen, kwaliteit en afwerking van de door ons bestelde bench is top.

Wat you see is wat you get... Aftershave heb ik.op voldoende gezet aangezien wij hier 'gelukkig' geen gebruik van hebben hoeven maken.

Fortman

Goede communicatie

M.M. Lautenschläger

Snel en makkelijk besteld en geleverd

ik had al een kleiner kussen, 1 van de weinige kussens "door graafwerk" die lang meegaan

Serge van den Broek

Via web-site Besteld een hondenmand. Snel en correct geleverd in goede verwachte staat.

geen oordeel, via web-site besteld.

Lekker zo doorgaan zal jullie aanbevelen bij mijn honden vereniging..

Pien

Vorig jaar december heb ik hier een orthopedisch hondenbed besteld na een tip van iemand die goeie ervaring met jullie had. Dat is goed bevallen! Ik heb nu een goed kussen voor mijn hond met...

Goed hondenbed aan binnen- en buitenkant

Ik vond het moeilijk om een keuze te maken uit nylon, all-weather of leatherlook. Misschien kan er wat meer informatie op de site of voorbeelden van het uiterlijk van de stof en voor- en nadelen van genoemde stoffen?

C.J. van Weert

Snelle afhandeling

informatie op de site is afdoende en duidelijk

op dit moment niet

Marjolein Van den Berg

We hebben een positieve ervaring met comfort kussen. Vriendelijke werknemers, snelle levering en mooie producten.

Snelle levering en de bench hebben we nergens anders kunnen vinden dus een mooi assortiment.

Dic

Hondenkussen met hoes besteld. Helaas werd in eerste instantie het product in de verkeerde kleur bezorgd. Na overleg met de klantenservice werd de hoes in de goede kleur toegezonden en mochten we de...

Rebel

Goede service, snelle levering.

Direct antwoord op een klacht, en er werd gelijk actie ondernomen.

De beschrijving van het kussen voldeed niet, de beschrijving van de vulling kwam niet overeen met de vulling die werd geleverd.
Dus betere omschrijving van het product.