Aal goud.

Ik weet niet of jullie een gevilterde websit hebben want zins ik bij jullie een bestelling heb gedaan komt er spammail nu op mijn normale mail box .zoude jullie daar naar willen kijken als het zo... Ik weet niet of jullie een gevilterde websit hebben want zins ik bij jullie een bestelling heb gedaan komt er spammail nu op mijn normale mail box .zoude jullie daar naar willen kijken als het zo zal zijn en mij daar over berichten.

Heb ik al ingevuld.

duidelijke site en snelle levering. ook heel fijn achteraf betalen.

Boot

Hele fijne aanbieder, snel, goede prijs en goede kwaliteit

Goede info op de site. Snelle levering.

Bv mooi weer

Prima levering

Goede snelle levering

Zegers

Snel geleverd

Bench kussen en hoes voor kussen gekocht.

Snel geleverd.

Het kwam in een Philips doos wat ik heel bijzonder vond en de doos was echt enorm voor 2 kleine producten.

Ryckman

Mooie mand. Staat mooi in onze leefruimte . Waarschijnlijk komt er nog eentje voor de slaapkamer . Eerst even polsen als ze er graag in gaat.

Snelle en correcte levering . Mooie mand

Snelle reactie op gestuurde mail

Mooi en degelijk product

Het verzenden met post nl is geen succes , een week op mijn pakket zitten wachten , track/trace kloppen niet, een voor mij groot bedrag om zolang niet te weten waar je pakket blijft .

Van Denderen

Goede service

Kwaliteit

De bench was helemaal onder rode poeder wat uit de gaatjes kwam waar het in elkaar gezet moest worden. Deze poeder is terug te vinden over mijn tegels en vloerkleed. Dat is wel voor verbetering... De bench was helemaal onder rode poeder wat uit de gaatjes kwam waar het in elkaar gezet moest worden. Deze poeder is terug te vinden over mijn tegels en vloerkleed. Dat is wel voor verbetering vatbaar. Het was ook een heel werk om de bench schoon te krijgen door die poeder.

Prima product.

Goede en snelle service