Oldenburger.

Prima bedrijf.Snelle levering van het bestelde product.

De Graaf

Snelle service en goede kwaliteit

De bestelling is bij ons 2 x fout gegaan met een zelfde bestelling en dat is best vervelend. Verkeerde levering wordt wel snel opgelost.

Jeannette Cadee

Kussen is netjes afgeleverd

snelle levering

Bezorging. Spullen worden niet afgegeven bij buren. Ophalen is alleen in Helvoirt mogelijk. Een ophaalpunt in de buurt zou welkom zijn

Michel

Hondenbench is al vanaf 21-12-2018 onderweg ?? Track&Trace link die niet werkt?? Vervoerder die al 13 dagen een storing heeft?? Krijg geen nieuwe Track&Trace link. Heb meerdere keren een vraag...

Kan er zo 1,2,3 niet een noemen.

Ophouden met bedrijfje spelen.

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste klant,

Bedankt voor je reactie. Comfort-Kussen heeft inmiddels een verhuizing achter de rug en u kunt de service weer verwachten die hoort bij ons. Als het goed is moet het pakket geleverd zijn. Mocht dit niet zo zijn wil je dan contact met ons opnemen? Wij reageren z.s.m.

Makhzoumi

Zeer slechte communicatie alleen mondjes maat per mail. Telefonisch niet te bereiken !

Geen hee echt zelf wel 10 x moeten mailen en bellen met de transporteur comdortvkussen niet bereikbaar.

Telefoon aannemen!
En snellere service heb ruim een week heen en weer moeten bellen uiteindelijk de benche wel opgestuurd gekregen na ruim een week.
Levertjes zou 1 dag zijn. Verzoek gedaan om geld terug te krijgen wordt niet op gereageerd

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste klant,

Allereerst ons excuus voor de gang van zaken. Comfort-Kussen heeft inmiddels een verhuizing achter de rug en u kunt de service weer verwachten die hoort bij ons. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan doen wij dit uiteraard graag.

Jolanda

Leuke website

Mooie spullen voor een redelijke prijs

de levertijd klopt niet, tot 2x krijg ik mijn artikel niet op de afgesproken dag en dat is heel vervelend.
Omdat ik niet altijd thuis ben en dan maar moet hopen dat de buren er wel zijn om het in ontvangst te nemen.
Ik zou kijken hoe dit verbetert kan worden, misschien een andere bezorgdienst, deze bezorgdienst kan je niet van op aan en dat is slecht voor je naam en dat zou zonde zijn.

Marischa Bosman

Prima, wel een verbeterpunt.

De goede prijs voor een orthopedisch hondenkussen. Vooral met de mogelijkheid er aparte hoezen bij (na) te bestellen.

Hondenkussen binnengekregen waarvan wij dachten dat deze met antislip onderkant zou zijn. Helaas niet het geval waardoor deze op onze gladde ondervloer schuift wanneer de hond erop wil gaan liggen of eraf komt.

Jane doo

Desire Bruels

Prima service. Afspraken worden nagekomen. Snelle levering.

Cindy

Super service, had zelf een maat te klein besteld en kosteloos retour + nieuwe grotere hondenkussen