Kim

Makkelijke website.

Snel contact via de mail over een retour

Retour is op dit moment na 12 dgn nog steeds niet afgehandeld, krijg ook geen reactie meer op mijn mail.

Smit

Goed materiaal snelle levering keurig

Arie Blok

Van de 4 bestelde artikelen werden er 2 met een gebrek geleverd. Nadat ik dat had gemeld, ontving ik binnen 3 dagen nieuwe artikelen en een retoursticker om de gebrekkige producten te retourneren....

Direct heel goed reageren op een klacht

Betere controle, of er niet iets aan het product mankeert, voordat het verzonden wordt.

Carla

Prima. Bestelling keurig afgeleverd.

Wat je ziet is wat je krijgt, alleen de kleur smoke is in het echt donkerder dan ik had verwacht, maar wel mooi

Nee.

de Vries

Wij zijn zeer tevreden, er was iets niet goed en het bedrijf heeft ons perfect en snel geholpen!

Goed en snelle reactie

Geen verbeterpunten

Thiessens

Snelle levering. Kussen precies zoals op de foto staat. Supersterk. We hebben een jonge dobermann die graag alles kapotbijt. Hij kwam er nog niet doorheen. Kussens zijn goed gevuld. Denk dat ik ze...

Goede info op de site en snelle levering

Marjo

Goede ervaring ,snelle en keurige levering, ruim assortiment en een goede prijsverhouding !

Goede prijsverhouding en snel geleverd !

Ga zo door !

Gerard Bettonville

Duidelijke website, goed product, vlot geleverd.

Zie hierboven.

Geen.

M. Thiele

Eenvoudig om een bestelling te plaatsen, aflevering van het bestelde vindt plaats op de vooraf gegeven datum en tijd.

Punctueel.