Bas

Product niet zoals omschreven, en wanneer je een review achterlaat wordt deze niet toegevoegd op de website.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Bas,
Beste Bas,
Bedankt voor de review. Zoals u ziet plaatsen wij alle reviews, The Feedbackcompany hanteert echter een vertraging van 7 dagen zodat de consument en leverancier er onderling nog uit kunnen komen.
Betreffende de product omschrijving, daar hadden we inderdaad een foutje gemaakt op onze website. Al onze powerbanks hebben 10.000 mAh en geen 1.000.000 mAh zoals er op 1 pagina stond beschreven. Dit is een typefout geweest en hebben we direct aangepast. Bedankt voor het attenderen hiervan en excuses voor het ongemak.
Arjan
Comfort-Producten

Comfort producten

Snelle levering, tevreden met verwarmde zooltjes.

van stronen & zn

Snelle levering en de bodywarmers komen super van pas

Gerrit de Groot

Super service! Goed geholpen met omruiling, ik had per ongeluk de verkeerde maat aangeklikt maar dit werd kosteloos door comfort omgeruild.

graeff marjan

Wereldse sokken

Mandy

De koude voeten beginnen weer te komen op de weekmarkt. Nu gelukkig geen last meer van, fantastisch. Gaan een hele markt mee en daarna eenvoudig op te laden

Freek Jansen

Lekker warme handen!

guido molenaar

Het vest wordt geleverd met een krachtige powerbank die uren verwarmd. Ik werk als hovenier in de ochtenduren en dan kan het nog behoorlijk fris zijn, maar een werkdag op stand 1 houdt die prima vol... Het vest wordt geleverd met een krachtige powerbank die uren verwarmd. Ik werk als hovenier in de ochtenduren en dan kan het nog behoorlijk fris zijn, maar een werkdag op stand 1 houdt die prima vol en is aangenaam warm. De twee warmere standen zijn nog niet nodig geweest. Vest is netjes verpakt in een opbergtas en ziet er kwalitatief hoogwaardig uit

John Kleverkamp

Heerlijke warme voeten dankzij de verwarmde sokken van bertschat