Emiel van Santen

Helemaal top

De hondenkussens zijn van super sterke kwaliteit

Corinne

Op tijd bezorgd en een fantastisch product

C.

Duidelijke site, levert correct volgens plan en heeft goede producten!

Manden gaan jaren mee!!!
Goede producten

AT

Zeer goed, degelijk kussen, levering ok

Prijs kwaliteit zeer goed

Ik heb steeds slechte ervaring met courier DPD

Partikukier

Goede kwaliteid

Van Der Leenen Martine

Het aanbod

Jan-Koert Lange

Ons eerste comfort-kussen voor de hond hebben wij bijna 10 jaar gehad. Helaas heeft onze kat met zijn nagels de bovenzijde steeds verder kapot gemaakt. Omdat de hoes te vervangen is, hebben wij de... Ons eerste comfort-kussen voor de hond hebben wij bijna 10 jaar gehad. Helaas heeft onze kat met zijn nagels de bovenzijde steeds verder kapot gemaakt. Omdat de hoes te vervangen is, hebben wij de hoes weer bij Comfort kussen besteld. PAst prima.
Maar onze hond wordt ook ouder, dus tevens het orthopedische kussen van 10 cm gekocht. Ideaal. Onze hond ligt er steeds meer op.
Heel tevreden over de kwaliteit en service.

Kwaliteit van de produkten. Gaat echt heel lang mee. Overzichtelijk website. Snelle informatie, zelfs in het weekeinde.
Top!

Misschien aangeven dat er meerdere labels uit dezelfde fabriek kunnen komen met wel zelfde kwaliteiten.

Jan

Minder goed

Degelijk materiaal

Retourbeleid is slecht en duur!

Randwijk

Ik koop al jaren de matrassen en hoezen voor mijn honden hier.
Zeer goede kwaliteit en snel geleverd!

Heel klantvriendelijk!

Magalie Ruymbeek

Slechte communicatie.
Ik heb iets retour gestuurd, maar heb geen bericht gehad over de terugbetaling.
Slechte communicatie.
Ik heb iets retour gestuurd, maar heb geen bericht gehad over de terugbetaling.
Waar bij vele bedrijven de retourkosten inclusief zijn, is de koper verantwoordelijk voor de retourkosten.
Jammer dat ik dit niet heb opgezocht, anders had ik hier niet besteld.
In 2024 zou dit bij alle bedrijven zo moeten zijn, dit is maar een kleine geste voor het bedrijf en duid op een goede dienstverlening.
Wat hier duidelijk ontbreekt...
Nu maar wachten of en wanneer ik mijn terugbetaling ontvang

?

Laat de retourkosten voor het bedrijf zijn, wees klantvriendelijk hierin en ga mee met jullie tijd

Reactie Comfort-Kussen.nl:

Beste Magalie, veel meer bedrijven voeren nu verzendkosten in voor het retourneren. Je hebt gekozen voor achteraf betalen via Riverty. Terugbetaling zal dan ook via Riverty verlopen en niet via ons.... Beste Magalie, veel meer bedrijven voeren nu verzendkosten in voor het retourneren. Je hebt gekozen voor achteraf betalen via Riverty. Terugbetaling zal dan ook via Riverty verlopen en niet via ons. Ook de communicatie omtrent de terugbetaling loopt via Riverty.