piet hanenburg

Uitmuntend

Van Zijtveld & Partners BV

Perfecte service. Een paar verwarmde handschoenen besteld en die werkten niet goed en per omgaande een paar nieuwe gekregen. TOP!

den Braber

Snel geleverd en kundig advies

Dane

Heel erg tevreden over de service. Ik had een probleem met mijn elektrische thermobroek en werd snel via de mail geholpen. Ipv een reparatie hebben ze een nieuwe broek opgestuurd. Hier ben ik erg... Heel erg tevreden over de service. Ik had een probleem met mijn elektrische thermobroek en werd snel via de mail geholpen. Ipv een reparatie hebben ze een nieuwe broek opgestuurd. Hier ben ik erg blij mee!

Rijkje

Ik had verwarmde handschoenen besteld voor 129,95.
Ik had verwarmde handschoenen besteld voor 129,95.
Een van de 2 deed het helemaal niet en de ander voelde nauwelijks warm aan. Ik heb ze retour gestuurd. Ik heb hier een bevestiging van ontvangen maar het geld nog niet terug. Inmiddels wel nieuwe besteld voor 189,95. Ik hoop dat deze wel aan onze verwachting voldoen. Het contact met jullie verloopt trouwens wel heel makkelijk en naar tevredenheid

Corina

Hele nette service en bij vragen snel antwoord gekregen

Elise

Ik zat een beetje te twijfelen tussen handschoenen of wanten, uiteindelijk toch voor wanten gekozen. Ze worden heerlijk warm zelfs al op de lage stand. Je kunt je hele hand verwarmen door de... Ik zat een beetje te twijfelen tussen handschoenen of wanten, uiteindelijk toch voor wanten gekozen. Ze worden heerlijk warm zelfs al op de lage stand. Je kunt je hele hand verwarmen door de verwarming aan twee kanten. Voor mij nu nog wat te warm maar als het kouder wordt heel lekker om te hebben.

Noah Oude mulders

Accu gekregen die niet werkt

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Noah,
Bedankt voor de review. Het klopt dat uw accu niet compatibel was met de bestelde set.
Beste Noah,
Ik zie dat mijn collega via ons gratis retourenportal een passende accu-pack heeft verstuurd.
Veel comfort met uw verwarmde handschoenen. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons op werkdagen van 8:30-17:00 bereiken.
info@comfort-producten.nl
0348-342127
Arjan van den Berg

M. de Boer

Geholpen via de chat door een aardige medewerker. Goed geholpen met het kiezen van de juiste maat.