Sandra

Prima service!
Bestelde handschoenen waren te klein, maar eenvoudig teruggestuurd en snel een maatje groter ontvangen.

Manuela

Ik heb onlangs verwarmde sokken bij jullie gekocht. Ik had eigenlijk naar de showroom gewild om de sokken te zien en te passen, maar het was druk en op korte termijn was geen bezoek mogelijk. Na het... Ik heb onlangs verwarmde sokken bij jullie gekocht. Ik had eigenlijk naar de showroom gewild om de sokken te zien en te passen, maar het was druk en op korte termijn was geen bezoek mogelijk. Na het telefonisch gesprek met Rutger heb ik de benodigde sokken besteld. 30 november had ik de sokken in huis en een dag later heb ik ze getest.

Ik ben deels tevreden over de sokken maar deels ook niet.

Ik ben positief over de verwarming van de sokken, het werkt goed. Ik heb een paar uur in het bos gelopen en mijn voeten waren aangenaam warm.

Over de pasvorm van de sokken met name bij de voorvoet, en over de grote van de accu's, ben ik niet tevreden.

Bij de voorvoet zijn de sokken (voor mij) te wijd. In mijn wandelschoenen kan ik ze alleen aan, als ik mijn steunzolen uit de wandelschoenen haal. De sokken kan ik ook niet in mijn dagelijkse schoenen gebruiken, dat was voor mij wenselijk geweest (ziekte van Raynaud)

Dan de forse accu's. Als ik de sokken aan heb, steken de accu's als een flinke bult uit, aan de zijkant van de benen. Echt geen fraai gezicht. Ze zijn ook zwaar.

Deze twee laatste punten, weet ik uit ervaring met een ander merk, dat het beter kan.

Ruud

Met bestellen prima, het product daarentegen had ik meer van verwacht.. warmer!

Tj. Stam

Maat was te klein, keurig en snel ander gekregen

Peter

Top service na bestelling van het product

bob

Prima service,producten zeer goed!

Bas

Perfect! Uitstekende kwaliteit en zelfs met de drukke dagen de volgenede dag in huis. Bedankt!

Timo

Snelle levering en geweldige service.

Spierings

Helemaal top en snel geleverd