Jeroen

Snelle levering, handschoenen voelen goed aan

T. Poppe

Goede klantenservice
Prettig contact, deskundig advies en correcte afhandeling problemen met bezorging door Post.nl

Soraya

Heb de pro sokken besteld maar die waren tijdelijk niet op voorraad en heb gratis een upgrade gekregen naar het betere model. Helemaal blij mee! Laat in de avond besteld en de volgende dag al in... Heb de pro sokken besteld maar die waren tijdelijk niet op voorraad en heb gratis een upgrade gekregen naar het betere model. Helemaal blij mee! Laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis.

Natacha

Snelle respons via de chat
Vlotte afhandeling en zeker snelle levering. Doet wat het je beloofd

b.bloemen

Goed bereikbaar, meedenkend en een snelle levering

Rozemarijn

Kreeg niet de sokken die ik besteld had. Medewerker over de chat vond ik wat chaggie. Ik kreeg een ongevraagde upgrade omdat de sokken niet binnne
24 uur geleverd werden.. Sokken vallen erg...
24 uur geleverd werden.. Sokken vallen erg tegen
Voel de bedrading onder mijn voeten batt is heel snel leeg en het duurt een halve dag voor ze weer opgeladen zijn. Als ik dit van te voren had geweten had ik geen 150 euro uitgegeven

Beste Rozemarijn,
Beste Rozemarijn,
Bedankt voor je review, wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Zeker tijdens deze koude periode snappen wij dat het heel fijn is om onze verwarmende producten snel in huis te hebben. Omdat het bestelde artikel tijdelijk niet op voorraad was hebben we hier een verbeterd model voor gestuurd.
Als het onverhoopt toch niet naar wens is kan je altijd even contact met ons opnemen om te kijken hoe wij er toch voor kunnen zorgen dat je een product hebt dat goed bevalt.
Vriendelijke groet,
Arjan van Comfort Producten

J.Spoel

Ik heb op 30 november onderhandschoenen besteld en betaald. Ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik krijg elke keer een bericht van postnl dat de levering is uitgesteld, Nu een week later heb ik ze... Ik heb op 30 november onderhandschoenen besteld en betaald. Ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik krijg elke keer een bericht van postnl dat de levering is uitgesteld, Nu een week later heb ik ze dus nog niet.

Beste J. Spoel,
Door de drukte bij PostNL waren er inderdaad vertragingen. Gelukkig is alles goed gekomen. Excuses voor het ongemak.
Bert

Hans

Prima levering van bijzonder artikel.

Van eyken Fabienne

Heb zowel handschoenen als berschat kousen gekocht verleden jaar. Geen van beide batterijen werkt ook maar 1 uur.
Zware teleurstelling voor de dure aankoop van beide!!!

Beste Fabienne,
Beste Fabienne,
Bedankt voor uw bericht. Ik heb even gekeken maar zie dat uw bestelling drie jaar geleden is geweest. Als u in die periode contact met ons had opgenomen dan hadden we ongetwijfeld tot een oplossing kunnen komen voor uw probleem. Wij nodigen u van harte uit om alsnog even te bellen zodat we uw probleem naar alle tevredenheid op kunnen lossen.
Arjan van Comfort Producten