Piet

Ik zou op dit moment geen bedrijf kennen dat klantvriendelijker is dan Comfort-producten. Ze verkopen goed spul, maar als er ook een keer iets mee is, dan wordt dat op een prima manier opgelost.... Ik zou op dit moment geen bedrijf kennen dat klantvriendelijker is dan Comfort-producten. Ze verkopen goed spul, maar als er ook een keer iets mee is, dan wordt dat op een prima manier opgelost. Zelfs buiten de garantie termijn.

Peter

Super goed geholpen aan de telefoon door Max. Ik heb nu heerlijk warme voeten tijdens het mountainbiken!

Peter van Voren

Vorig jaar november 1 vest voor mij en 1 vest voor mijn vrouw elke dag doen wij het vest aan ook in huis heel warm en niet altijd de accu's nodig. Wij zijn nl. 2 jaar van het gas af. Dat bespaart... Vorig jaar november 1 vest voor mij en 1 vest voor mijn vrouw elke dag doen wij het vest aan ook in huis heel warm en niet altijd de accu's nodig. Wij zijn nl. 2 jaar van het gas af. Dat bespaart ons 2500€.per jaar. 13 maart '24 werkte het knopje van de verwarming van de rug zijde niet meer. Telefonische Bertschat gebeld. Kreeg een vriendelijke Rutger aan de telefoon. stuurde mij per omgaande een retour sticker per mail. Vrijdag 15maart 2 dagen later werd een doos bezorgd met een splinter nieuw vest bezorgd.
Dat is pas service zonder ge zeur. 10 Sterren.

Eva

Na retour kunt u fluiten naar uw geld.

Na meerdere zogenaamd verkoelend beddengoed (molton) te hebben gekocht, daarvan eentje
een paar uur getest en uit beleefdheid zelfs nog even...
Na retour kunt u fluiten naar uw geld.

een paar uur getest en uit beleefdheid zelfs nog even gewassen, alhoewel er een laken overheen lag,dus dat eigenlijk overbodig was.
HET VERKOELT HELEMAAL NIKS!
Maar er wel een fikse prijs voor betaald.
Alles keurig verpakt teruggestuurd, maar na 2 jaar nog geen geld terug gekregen.
De juridische afdeling van de Consumentenbond gebeld, die mij in het gelijk stelde.
Vervolgens x op x gemaild met dat zogenaamde Keurmerk op jullie website.
Die sturen de mails door naar Arjan.
Arjan had re al genoeg van mij gekregen, dus hoezo Keurmerk?
Ondertussen veel meer klachten over dit bedrijf online ontdekt.
Dan verschuilt Arjan zich dat bij het product stond, dat uit hygiënische overweging het niet geretourneerd kon worden. Heb ik specifiek destijds nog nagekeken, gezamenlijk met de Consumentenbond en ook dat verhaal klopt niet.
Er is doodleuk een ondeugdelijk product verkocht en dan hebben opmerkingen als zijnde gewassen of hygiëne daar niks, maar dan ook niks mee te maken. Los daarvan waren die andere producten niet eens uitgepakt, die heb ik rechtstreeks ook geretourneerd.
*********************************************
Lees hier wat mijn rechten zijn:
Ik heb iets gekocht, maar het is anders dan verwacht. Wat nu?
Uw aankoop moet voldoen aan de beloftes. (En dat deed het allerminst)
Als u iets koopt of bestelt, sluit u een koopovereenkomst met de verkoper. De verkoper moet u het product leveren dat hij beloofd heeft. Blijkt het product anders te zijn dan afgesproken? Of anders dan op de verpakking of de website staat? Dan spreken we van een afwijkend product.
Dat moet u dus oplossen!
Dat de oplossing bij u ligt om het geretourneerde weer naar mij te willen terugsturen, lost het probleem niet op.
Dat u mij nu al 2 jaar bezighoudt met allerhande onzin smoezen om hier onderuit te komen, lost ook niks op.
Uw handelswijze verdedigen met die zogenaamde goede recensies lost ook niks op, want als er op een review 1 ster wordt gegeven, telt dat ineens bij uw website niet mee als recensie.
Oplossing =terugbetalen.

Reactie Comfort-producten.nl:

Goedemiddag Eva Dundas,
Goedemiddag Eva Dundas,
Hartelijk dank voor opnieuw een review. Ik heb meegekeken in uw order en het schetst mij enige verbazing. U heeft hygiëneproducten aangeschaft (beddengoed), waarvan vooraf wordt aangegeven wanneer deze gebruikt worden ze niet geretourneerd kunnen worden. U heeft zelf ook bevestigd op 11 augustus 2021 dat u de producten gewassen en gebruikt heeft. U geeft aan dat het een ondeugelijk product is. U heeft beddengoed aanschaft met Outlast®, dit is een bewezen warmteregulerende technologie die onder andere door NASA gebruikt wordt. Dat het niet aan uw wensen voldoet, dat kan natuurlijk altijd. Zoals u in al onze duizenden reviews kan lezen, zijn wij de moeilijkste niet en denken we graag met u mee. Meerdere collega's hebben u tal van oplossingen geboden, maar al die oplossingen sloeg u in de wind. Dan houdt het helaas op. Tevens is het product dat u besteld heeft, ook het product dat u heeft ontvangen. Ook slechte reviews worden gewoon geplaatst, zoals u kan zien met uw review en telt uiteraard gewoon mee.
Meer informatie over de werking van Outlast® vindt u hier: https://www.outlast.com/en/temperature-regulating-fabric/how-it-works
Vriendelijke groet,
Arjan

Wetzels

Uitstekende service. Bestelde producten waren niet op voorraad en daarom kreeg ik de duurdere producten opgestuurd.

Dennis van der Velden

Erg netjes!

Maikel de Vries

Gisteren de dual heated motor handschoenen besteld en vandaag al binnen! Handschoenen worden echt goed warm! Geen koude handen meer. Enige nadeel is dat je niet kunt zien hoe vol de accu's zijn en... Gisteren de dual heated motor handschoenen besteld en vandaag al binnen! Handschoenen worden echt goed warm! Geen koude handen meer. Enige nadeel is dat je niet kunt zien hoe vol de accu's zijn en de 3000 mAh accu's zien er een beetje goedkoop uit( aan elkaar getaped met isolatietape. Geen mooie aluminium behuizing o.i.d.voor de rest helemaal top!

Elshout luc -stippie

Kousen en nu lang broek gekocht
Alles in orde.

KJ Emmelkamp

Positief correct en snelle levering

Raymond

Telefonisch goede uitleg gekregen over de verwarmde wanten van BertSchatt ivm mijn handbeperking door een dwarslaesie.
Ze werden de volgende dag al keurig thuis bezorgd.
De wanten bevallen...
Ze werden de volgende dag al keurig thuis bezorgd.
De wanten bevallen prima en zijn goed aan en uit te trekken l