Vesper

Vlot geleverd en zeer tevreden van mijn aankoop.

Beschrijving klopt perfect met wat geleverd is. Zeer tevreden vd kwaliteit.

M. Beerten

Goede kwaliteit hoezen voor de kussens

snelle levering, veel keuze en afmetingen

Heling

Over de kwaliteit van het kussen heb ik mijn vraagtekens; binnen uurtje had mijn hondje de binnenkant van de sloop al kapot 🐶

Nvt

Nvt

Ton

Goed geregeld en super kwaliteit

Ingrid

Super service

super service en als je bestelling niet duidelijk is nemen ze meteen persoonlijk contact op.
Geleverde product was beschadigd en niet meer leverbaar. Mocht het product houden en het geld werd direct geretourneerd. Top service

R. Hendriks- Geerkens

Niet tevreden!

Snel, goed verpakt en op tijd bezorgd!

Teleurstellende bestelling! De polyestervezels die ik bij u besteld heb zijn deze keer anders en van een zeer slechte kwaliteit!!! Lijkt wel tweedehands materiaal! Het zijn zeker niet de... Teleurstellende bestelling! De polyestervezels die ik bij u besteld heb zijn deze keer anders en van een zeer slechte kwaliteit!!! Lijkt wel tweedehands materiaal! Het zijn zeker niet de polyestervezels die ik eerder heb ontvangen en die u ook gebruikt in de kant en klaar bestelde kussens!

Femke

Ik heb ondertussen al 3 orthopedische kussens besteld voor mijn 2 honden. En de kwaliteit blijft super! Mijn honden liggen er zeer graag op.
De afwasbare hoes blijft netjes ook.
Indien...
De afwasbare hoes blijft netjes ook.
Indien er iets niet duidelijk is, wordt er altijd zeer snel geantwoord op mails.
Kan iedereen deze site aanraden om te bestellen.

Goede communicatie
Kwaliteit
Overzichtelijke site

Lisette

Goede kwaliteit: hondenkussen crazy dog

Had een hondenkussen en een losse hoes besteld, men belde op of ik ervan op de hoogte was dat het een hondenkussen en een losse hoes was. Dit was ook de bedoeling maar super service om even te... Had een hondenkussen en een losse hoes besteld, men belde op of ik ervan op de hoogte was dat het een hondenkussen en een losse hoes was. Dit was ook de bedoeling maar super service om even te checken of de bestelling klopt!!!!

Ga zo door👍👍

Anja

Mooie hoes, goede afwerking en snelle levering

Mooi prijs voor goed product

Accuraat

snelle selectie, doelgericht