Offerte
Communicatie
8.5/10

Instituut Gak

Heel goed.

Er is goed geluisterd naar onze wensen, en alle afspraken worden nagekomen

Ziegler Venlo, Rob Heger

Top ervaring vanaf het eerste contact tot aan de laatste koffielevering met alles er tussen in.

Communicatie, manier van dienstverlenen (automatische leveringen) en prijs. Dit laatste was niet doorslaggevend; de eerste 2 wel.

Meer push op productdemonstratie en dan met name op hetgeen nog verder af te nemen is naast de machine, koffiebonen en suiker/melk.
De koekjes bijvoorbeeld.

Uitstekend

Klantvriendelijk
Efficiency: Uitstekend

Linda Verkerk

Klantvriendelijk, snelle communicatie, duidelijk. Goede kwaliteit koffie.

Fijne accountmanager met persoonlijk contact en altijd een snelle opvolging van vragen.

Nee, eigenlijk niet :)

kubik bv

Mooi aanbod, goede communicatie

Klantvriendelijk

n.v.t.

Seiko Nederland B.V. (Christel Groenewegen)

Zowel de personen welke je spreekt op de Customer Service als de collega's in de buitendienst en service zijn altiijd vriendelijk en behulpzaam

Goede service

De klant kan bij storingen e.d. iets beter geïnformeerd worden over de gang van zaken. Soms moet je achter bepaalde dingen aanbellen wanneer deze worden opgelost.

OnderwijsPost

Fijn advies gekregen en snelle levering. Bij het apparaat in Amsterdam ontstond wat verwarring. De oude adviseur was niet meer werkzaam, waardoor ik ineens een veel hogere offerte kreeg en we ook...

Scherpe prijzen, lekkere koffie, snelle levering. Koeriersdienst die standaard periodiek langskomt is een groot pluspunt. Zo hoeven we zelf nooit na te denken over voldoende producten

Apparaat in Amsterdam was niet aangemeld voor koeriersdienst, dit is erg zonde. Een bevestigingsmail/korte kennismaking vanuit de koerier zou helpen, dan krijgt iedereen de bevestiging wanneer ze iemand kunnen verwachten.

KopGroepbibliotheek Schagen

Goede voorlichting, meedenkend.

Sterke punt vond ik vooral het meedenken.

Hiervoor ben ik nog iets te kort klant denk ik.