Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Harry van Voskuilen

Al jarenlang tevreden met de service. Vooral het gemak van de buitendienst die onze voorraad beheert en onze wensen daarin kent. Helaas kregen wij afgelopen week bericht dat deze service gaat... Al jarenlang tevreden met de service. Vooral het gemak van de buitendienst die onze voorraad beheert en onze wensen daarin kent. Helaas kregen wij afgelopen week bericht dat deze service gaat vervallen. Vlak nadat wij een nieuw contract hebben afgesloten. Erg slordig en klantonvriendelijk.

Na contact met Maarten en een goed gesprek over de ontstane situatie herzie ik mijn review. Coffee@work verdient het na alle goede jaren ook om de foute inschatting te herstellen.

Kwaliteit, service en buitendienst!

Zie bovenstaande...

De Onderwijsspecialisten

Zeer goed. Hele prettige samenwerking met Bart Mattijssen

Service en terugkoppeling.

J. Bierlaagh Uitgeverij Coutinho

Uitstekende koffie, goede (technische) service en prettig telefonisch contact.

Technische service is uitstekend. Snel, adequaat, oplossingsgericht.

De bezorging liep niet altijd naar wens, communicatie daarover met de bezorger verliep 'stroef'. Nu met de nieuwe bezorgingsvoorwaarden en afspraak die wij hebben met bedrijf (wij bellen zelf) zal... De bezorging liep niet altijd naar wens, communicatie daarover met de bezorger verliep 'stroef'. Nu met de nieuwe bezorgingsvoorwaarden en afspraak die wij hebben met bedrijf (wij bellen zelf) zal dat wellicht beter gaan.

Misschien af en toe (bijv. 2 x per jaar) een proefpakket van een andere smaak koffie zodat we eens kunnen experimenteren zonder een hele doos van een andere koffie te moeten afnemen.

Reactie Coffee@Work:

Hartelijk dank voor uw feedback.
Het spijt ons dat de bezorging niet altijd vlekkeloos is gelopen en bieden u onze excuses hiervoor aan.
Wij zullen u de inloggegevens mailen voor het...
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij zullen u de inloggegevens mailen voor het eventueel bestellen via de webshop.
Indien u liever telefonisch bestelt is dat ook mogelijk.
Tevens zal onze accountmanager contact met u opnemen.

Sympa Nederland BV

Goed en acuraat

Persoonlijke bendadering

Bakker v/d Kletersteeg

Al jaren een goede leverancier van onze koffie

afspraken worden netjes nagekomen

Menno Luyten

Prima advies.

Goede en snelle service.

Stichting Eduzon

Deskundig op hun vakgebied. Na interesse wordt snel doorgepakt en alles in gang gezet en vlotter als verwacht. Super.

Koffie is hun vakgebied.

Facturatie correct en met goede factuurdata en verkoopdata. Geen aanpassingen op reeds getekende formulieren zetten. Na de installatie en betaling wordt het wel wat stil...

Wendy de Reeder/Blink

Ik vind Coffee@Work een goed georganiseerd bedrijf met een prima service.

Enorme goed service. Storingen worden zo spoedig mogelijk verholpen.
Hoge klantvriendelijkheid.

Nee, ik zou geen verbeterpunten weten.

Trendy Hair

Een fijn bedrijf, waar je op kunt vertrouwen. Met heerlijke koffie

Fijn dat ik zelf niets hoef te bestellen. Medewerker ontzorgt ons door ons te voorzien van ingrediënten.

Zo doorgaan!

sani dump breda

komen hun afspraken na en lossen problemen snel op