Deskundigheid
Communicatie

Quint

Prima medewerking en service

korte lijnen

bij herhaaldelijk (dezelfde) storingen directer met oplossingen komen vanuit hunzelf en niet op de klant wachten

dierenkliniek De Streek

Prima, zakelijk EN vriendelijk

niet te opdringerig, vriendelijk contact met vertegenwoordiger

x

Themis Pensioen Professionals BV

Wederom een perfecte ervaring opgedaan

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Mijn tip is om deze geweldige kwaliteit te borgen en te bewaken

Van Manen Haarden en Kachels

Prettig bedrijf met goede service

Staan altijd voor je klaar

Communicatie van servicemonteurs mag beter

Reactie Coffee@Work:

Wij stellen je opmerkingen enorm op prijs en vinden het erg vervelend dat de communicatie met de servicemonteurs minder goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij streven naar de beste... Wij stellen je opmerkingen enorm op prijs en vinden het erg vervelend dat de communicatie met de servicemonteurs minder goed is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij streven naar de beste dienstverlening, maar wij begrijpen dat er ook helaas problemen kunnen voorkomen. De Customer Service Manager heeft contact opgenomen en de afspraak gemaakt dat jullie worden bezocht. Wij hopen het hiermee op een goede manier te hebben opgelost.

Ter Hoeven Profs BV

Afspraken nakomen en meedenken

Zichtbaarheid ''groene'' gedachte.

Quint Wellington Redwood Nederland b.v.

Uitstekend

Behulpzaam en klantvriendelijk

Prima service

rietdekkersbedrijf Gert Drost & Zn

Prima bedrijf goed geregeld.

niet echt .

ik vind goed zo

Geostick - Nico Veenstra

Communicatie met accountmanager was top maar bij de installatie van de apparaten bleek dat dit bij de monteurs niet helemaal duidelijk is. Daarnaast is de communicatie na installatie voor... Communicatie met accountmanager was top maar bij de installatie van de apparaten bleek dat dit bij de monteurs niet helemaal duidelijk is. Daarnaast is de communicatie na installatie voor verbetering vatbaar.

Koffie valt zeer goed in de smaak en ook de support rondom de apparaten is prima.

Communicatie bij verkoop - mogelijkheden C@W, mogelijkheden apparaten - zeer uitgebreid.
Koffie valt zeer goed in de smaak

Communicatie rondom en na installatie apparaten.

Reactie Coffee@Work:

Wij stellen je feedback en opmerkingen enorm op prijs, en vinden het erg vervelend dat de communicatie tijdens en na de installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij... Wij stellen je feedback en opmerkingen enorm op prijs, en vinden het erg vervelend dat de communicatie tijdens en na de installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Onze excuses hiervoor. Wij streven naar de beste dienstverlening, maar wij begrijpen dat er ook helaas problemen kunnen voorkomen. Intern hebben wij hier een notitie van gemaakt om dit in de toekomst te voorkomen. Dank je wel voor de feedback!

EMS uitzendgroep bv

ze doen precies wat ze beloven

Harry van Voskuilen

Al jarenlang tevreden met de service. Vooral het gemak van de buitendienst die onze voorraad beheert en onze wensen daarin kent. Helaas kregen wij afgelopen week bericht dat deze service gaat... Al jarenlang tevreden met de service. Vooral het gemak van de buitendienst die onze voorraad beheert en onze wensen daarin kent. Helaas kregen wij afgelopen week bericht dat deze service gaat vervallen. Vlak nadat wij een nieuw contract hebben afgesloten. Erg slordig en klantonvriendelijk.

Na contact met Maarten en een goed gesprek over de ontstane situatie herzie ik mijn review. Coffee@work verdient het na alle goede jaren ook om de foute inschatting te herstellen.

Kwaliteit, service en buitendienst!

Zie bovenstaande...