Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

OnderwijsPost

Fijn advies gekregen en snelle levering. Bij het apparaat in Amsterdam ontstond wat verwarring. De oude adviseur was niet meer werkzaam, waardoor ik ineens een veel hogere offerte kreeg en we ook... Fijn advies gekregen en snelle levering. Bij het apparaat in Amsterdam ontstond wat verwarring. De oude adviseur was niet meer werkzaam, waardoor ik ineens een veel hogere offerte kreeg en we ook niet aangemeld waren bij de koerier. Voor het apparaat in Rotterdam wel heel fijn geholpen.

Scherpe prijzen, lekkere koffie, snelle levering. Koeriersdienst die standaard periodiek langskomt is een groot pluspunt. Zo hoeven we zelf nooit na te denken over voldoende producten

Apparaat in Amsterdam was niet aangemeld voor koeriersdienst, dit is erg zonde. Een bevestigingsmail/korte kennismaking vanuit de koerier zou helpen, dan krijgt iedereen de bevestiging wanneer ze... Apparaat in Amsterdam was niet aangemeld voor koeriersdienst, dit is erg zonde. Een bevestigingsmail/korte kennismaking vanuit de koerier zou helpen, dan krijgt iedereen de bevestiging wanneer ze iemand kunnen verwachten.

KopGroepbibliotheek Schagen

Goede voorlichting, meedenkend.

Sterke punt vond ik vooral het meedenken.

Hiervoor ben ik nog iets te kort klant denk ik.

NMS-Telecom B.V.

Heel goed, komen afspraken goed na

Reageren snel en leveren producten snel indien het eerder op is dan op de dag dat de vertegenwoordiger langs komt.

Wolleswinkel Advocaten

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf.

Keukenstudio van den Bijtel

Wij vinden de communicatie erg fijn.

Glascrew/De Brillenfabriek

Prima service

Prima service

Koffiebonen zijn niet verplicht af te nemen toch? Uit gemak halen wij deze graag bij de supermarkt.

Reactie Coffee@Work:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service!
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze service!
De koffieautomaat is uw eigendom, u bent inderdaad niet verplicht de koffie van ons af te nemen. Echter, wij geven 5 Jaar GRATIS service en onderhoud in ruil voor trouwe koffieafname. Als u liever de koffie zelf haalt bij de supermarkt, vinden wij dat heel erg jammer en kunnen wij helaas geen GRATIS service en onderhoud leveren.
Wij vertrouwen op uw begrip.
Dorra Aouini
PR & Communicatie
Barista

Edese Houtzagerij

Altijd nette service

Wanneer je belt met een probleem o.i.d. wordt je altijd meteen geholpen & hoef je niet lang te wachten tot ze het komen oplossen. Ook de voorraad wordt altijd netjes bijgehouden

Thuasne Benelux B.v.

Sinds een paar maanden hebben we een Jura koffiemachine in gebruik via Coffee@Work. We zijn zeer tevreden over de levering, installatie en communicatie.

Geen omkijken naar de voorraad koffiebonen en de aanwezigheid van reinigingstabletten e.d., aangezien dit door Coffee@Work wordt bijgehouden en ter plekke wordt aangevuld. Op deze manier van werken... Geen omkijken naar de voorraad koffiebonen en de aanwezigheid van reinigingstabletten e.d., aangezien dit door Coffee@Work wordt bijgehouden en ter plekke wordt aangevuld. Op deze manier van werken zijn we ervan verzekerd dat we nooit zonder koffie zitten.

Geen.

h kanhai Stichting de nieuwe kans

Super snelle service

snel en eerlijk

to70 BV

Prima ervaring gehad. De afspraak kon op korte termijn ingepland worden, ons contactpersoon Arne, was duidelijk en helder in zijn verhaal en had grote kennis van zaken. Ook over het vervolgtraject... Prima ervaring gehad. De afspraak kon op korte termijn ingepland worden, ons contactpersoon Arne, was duidelijk en helder in zijn verhaal en had grote kennis van zaken. Ook over het vervolgtraject ben ik alleen maar positief. Snelle plaatsing en alle medewerkers zijn bij de plaatsing goed geinfomeerd over de werking en het onderhoud van het apparaat. Natuurlijk ook zeer tevreden over de koffie en het apparaat. Ook de technische dienst is prettig om mee te werken. De monteurs die hier het automaat hebben geinstalleerd en vervolgens netjes hebben aangesloten. Al met al een heel goede ervaring!

Efficient, enthousiast, vriendelijk.