Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Gemeente Buren

Bijzonder prettig bedrijf. Ze hebben een hart voor koffie en oog voor de klant.

Ze komen hun afspraken na. Het is een hecht team dat goed op elkaar is ingespeeld.

Ik kan er zo geen een bedenken.

Kreatech Biotechnology bv (Leica)

Snel en goed geregeld allemaal. Onze bezoekers waren erg enthousiast over onze koffie en gelukkig zijn zij dat nog steeds, nu we over gestapt zijn naar coffee@work.

Goede suggestie, meedenken. Geen poespas en een goede verkoper en geen gladde. Dus de juiste mensen op de juiste plek.

Er stonden verkeerde namen etc in het contract dat we ontvingen, dus wellicht iets zorgvuldiger zijn.

AP Support

Ik werk nu zo'n 4 jaar bij AP Support en dus ook met Coffee at Work. De service is goed en over het algemeen snel. Als ik bel met een probleem staan ze soms nog dezelfde dag op de stoep. Ook qua... Ik werk nu zo'n 4 jaar bij AP Support en dus ook met Coffee at Work. De service is goed en over het algemeen snel. Als ik bel met een probleem staan ze soms nog dezelfde dag op de stoep. Ook qua levering van produkten ben ik zeer tevreden.

Laatst hebben wij een nieuwe bonenmachine aangeschaft en ik vind de opvolging daarvan heel goed. We zijn gebeld over hoe hij bevalt en na een paar dagen kwam er nog iemand langs om wat bijbehorende... Laatst hebben wij een nieuwe bonenmachine aangeschaft en ik vind de opvolging daarvan heel goed. We zijn gebeld over hoe hij bevalt en na een paar dagen kwam er nog iemand langs om wat bijbehorende serviceprodukten te leveren en konden we nog vragen stellen over de machine.

Assa Abloy Global Solutions

Koffie zoet :)

Goeie koffie, mooie prijs.

nog niet bekend

Lichtenbeek

Ons aanvankelijke enthousiasme werd teniet gedaan doordat we niet de goede apparatuur hadden met ook zeker niet de goede koffie. Het heeft lang geduurd voordat we uiteindelijk hebben besloten dat er... Ons aanvankelijke enthousiasme werd teniet gedaan doordat we niet de goede apparatuur hadden met ook zeker niet de goede koffie. Het heeft lang geduurd voordat we uiteindelijk hebben besloten dat er iets anders moest komen. De verwachtingen van een verbetering van het koffieaanbod werden niet gehaald. De apparatuur was zeer onderhoudsintensief wat volgens mij te maken heeft met niet voldoende capaciteit voor het aantal mensen dat gebruik maakt van de voorziening. Daarnaast was de koffie niet te drinken. Uiteindelijk is het wel opgelost, maar na veel frustratie en 'gedoe'. We hebben nu heerlijke koffie (dagelijks wordt het tegen mij gezegd) en de apparaten werken prima met beperkt onderhoud.

Opvallend sterk nog niet helaas.

De interne communicatie kan beter. Afstemming verkoop en technische dienst.
De vraag van de klant misschien toch beter uitvragen om te voorkomen wat er bij ons is gebeurt.

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u ons de gelegenheid heeft gegeven deze issue op te lossen. Wij weten als geen ander hoe belangrijk een inventarisatie van wensen en verwachtingen vooraf noodzakelijk is, om uiteindelijk tot een juist advies te kunnen komen. We hebben onze leer mogen trekken uit deze ervaring. Bijzonder prettig vind ik het te vernemen dat u en uw directe omgeving nu dagelijks heerlijke koffie met beperkt onderhoud mag ervaren. Daar worden wij blij van!

Obs Elckerlyc

Positieve ervaring, snel kunnen schakelen met de medewerkers, deskundig advies.

Korte lijnen in communicatie.

Wellicht na koop van de machine iets sneller contact opnemen voor nazorg (in de eerste paar weken na aankoop).

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Inmiddels hebben wij de nazorg procedure als volgt ingericht; na drie weken krijgt u bezoek van een monteur voor een technische nacontrole van uw nieuwe koffieautomaat en een - wanneer wenselijk - herhaling van uitleg van noodzakelijk onderhoud. Dit geeft u tevens de gelegenheid vragen te stellen. En na twee maanden krijgt weer u een bezoek van uw vertrouwde C@W accountmanager. In de tussen liggende periode heeft u al de gelegenheid gehad kennis te maken met uw routevertegenwoordiger. Ook hij/zij kan uw vragen beantwoorden of intern voor u uitzetten.

Al Ikhlaas

De service is prima.

Service.

Beloofd om een andere soort ''topping'' en een andere soort koffie op te sturen om te testen, helaas is dit niet gebeurd. Na contact te hebben opgenomen kregen we te horen dat er geen andere... Beloofd om een andere soort ''topping'' en een andere soort koffie op te sturen om te testen, helaas is dit niet gebeurd. Na contact te hebben opgenomen kregen we te horen dat er geen andere topping beschikbaar is.

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Prettig om te vernemen dat onze monteur inmiddels samen met u de test heeft uitgevoerd. Bij voorkeur sturen wij koffie- en melkproducten niet op, maar geven wij die mee met onze getrainde experts. Hij/zij kan uw machine ter plaatse inregelen voor het gewijzigde product en u begeleiden bij de uitvoering van zón test.
Onlangs heeft onze C@W melktopping en hoger melkbestanddeel gekregen. Een verbeterd recept dus. Onze excuses voor de verwarring dat er nu twee soorten C@W topping zouden bestaan. Dit is echter niet het geval.
Met vriendelijk groet,

Involvation BV

Snelle en duidelijke communicatie erg vriendelijk

enaderbaar en snelle duidelijke communicatie

order zou digitaal veel duidelijker zijn, ipv geschreven met een doordrukvel.

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Wij bevinden ons momenteel in een tetstfase voor digitalisering van het machine orderproces. Nog voor de zomer verwachten wij dit definitief in gebruik te gaan nemen. Eerder hebben wij al een volledige digitalisering van het leveringsproces in werking gesteld. Hoogst waarschijnlijk heeft u hier inmiddels al kennis mee mogen maken als klant van Coffee@Work. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Peter canta

Kite Pharma

We hebben altijd goed contact met Coffee@Work. Ze nemen snel op en handelen snel.

Wanneer we extra koffie nodig hebben wordt dat snel geregeld.

Eerder reageren op de emails.

Ina Pronk

Prettig contact, we zijn goed geïnformeerd vanf het eerste contact. bij een storing werden we snel geholpen.

snelle dienstverlening

geen verbeterpunten