Deskundigheid
Advies
Nazorg
Communicatie

Vof Cruijsen van Sonsbeek

Nu de 2de machine staan van dit bedrijf. Zijn tevreden over de samenwerking en als er wat is wordt het opgelost. Vooral Pieter verdient een extra compliment. Hopelijk nog lang een fijne samenwerking.

Luisteren naar je probleem en lossen het op.

Koffiebonen zijn wel erg duur. Leuke actie of korting zou wel keer leuk zijn.

Megastalling

Slechte ervaring . Verkoop oké als er een automaat staat zijn ze in geen velden te bekennen . Moet bij hun de bonen afnemen , geen probleem . Maar ik sta wel drie keer per dag de mixer open te... Slechte ervaring . Verkoop oké als er een automaat staat zijn ze in geen velden te bekennen . Moet bij hun de bonen afnemen , geen probleem . Maar ik sta wel drie keer per dag de mixer open te schroeven omdat er een zo genoemde harde boon in zit ! En ik maar betalen die monteur iedere keer . Blijkt dus nu dat het een bekent probleem is .

Dus kortom niet aan te raden !

Snelle monteur service

Zie beschrijving

Reactie Coffee@Work:

Dank u vriendelijk voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven. Spijtig om te horen dat de service niet naar volle tevredenheid is geweest, dat vinden wij uiteraard vervelend. In... Dank u vriendelijk voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven. Spijtig om te horen dat de service niet naar volle tevredenheid is geweest, dat vinden wij uiteraard vervelend. In onze administratie zien wij dat de serviceaanvragen vlot zijn uitgevoerd zonder dat daarvoor een factuur is gestuurd. Uiteraard gaan we graag met u het dialoog aan om te kijken of we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn. De accountmanager heeft inmiddels geprobeerd om contact met u op te nemen, maar helaas is dat niet gelukt. Aarzel niet om ons te contacteren, wij staan u graag te woord.

De Taalfactor communicatieadvies

Heerlijke koffie, prettig contact.

Houden zich aan de afspraken

geen verbeterpunten

Biogen

Goede uitleg en service

Goed bereikbaar, behulpzame technische dienst

Instructies voor onderhoud missen soms stappen

BASkapel

Tot heden uitstekend, overigens pas de 2 keer dat wij hebben besteld.

duidelijke webshop, snelle levering cq bezorging

KNNS

Coffee@Work is een fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze handelen snel en denken in oplossingen.

Snelle service

n.v.t.

NasWerkt

Deskundig advies en uitstekende after sales.

Advies, aftersales en snelheid van handelen

Geen verbeterpunten

Vakantieoord het Caitwickerzand

Zijn er snel na telefonisch contact als er iets is.

Snelle reactie

geen tip of verbeterpunten

Tankstation Oomen bv

Helemaal prima, snelle service en goede communicatie

goede service qua installatie en afstelling

Poelmann van den Broek advocaten

Uitstekende dienstverlening gericht op het ontzorgen (geen gedoe) en verzorgen (goede kwaliteit apparatuur en koffie/thee).

Klantgericht, korte lijnen.

Goed monitoren processen van de (financiële) partners waarmee gewerkt wordt. In de ogen van de klant is het allemaal Coffee@Work.