Deskundigheid
Nazorg
Communicatie

Anywr Netherlands

Super lekkere koffie!

Duidelijke communicatie, goede prijs, goed apparaat met veel verschillende mogelijkheden en lekkere koffie. Het leek ons niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen qua koffie, maar het is... Duidelijke communicatie, goede prijs, goed apparaat met veel verschillende mogelijkheden en lekkere koffie. Het leek ons niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen qua koffie, maar het is Coffe@work gelukt.

Een mini-minpuntje: Eind van de dag maken we het apparaat schoon, dit is gemakkelijk te doen door de instructies die het apparaat geeft. Maar het enige nadeel is dat het apparaat na 12 uur weer... Een mini-minpuntje: Eind van de dag maken we het apparaat schoon, dit is gemakkelijk te doen door de instructies die het apparaat geeft. Maar het enige nadeel is dat het apparaat na 12 uur weer aangeeft dat hij schoongemaakt moet worden. Dit is zo ingesteld en het is blijkbaar niet aan te passen.
Dan krijg je dus de hele dag, bij elk kopje koffie de melding dat de machine gereinigd moet worden. Beetje irritant

Reactie Coffee@Work:

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. De technische dienst zal binnenkort contact met jullie opnemen om het verbeterpuntje op te lossen.

ANWB Rijopleiding Wesseldijk Arnhem

Staan je altijd netjes te woord, denken met je mee. Reageren snel en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Goede, snelle en vriendelijke service

x

gemeente zaltbommel

Prettige samenwerking

td komt snel als we erom vragen

de spoel en reiniging momenten niet automatisch vast zetten. We spoelen elke dag en reinigen 1x pw op vaste dagen maar dan kan het zijn dat de machine de volgende dag alweer op reinigen staat.

dierenkliniek Heerhugowaard

Fijn bedrijf!!! Heerlijke koffie

communicatie

Home Instead

Heel goed

Kwaliteit van het apparaat en de koffie
After service toen ik iets niet begreep

uitbesteding lease ging mis
uitleg hoe het apparaat schoon te houden kan beter

Reactie Coffee@Work:

Vriendelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je ervaring bij ons. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zicht ontzorgd voelen, daarom waarderen we jouw... Vriendelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je ervaring bij ons. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zicht ontzorgd voelen, daarom waarderen we jouw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect verder te verbeteren in ons proces. Team Coffee@Work

Erik Meijers / Stream Software

Prima, bestellen en leveren gaat soepel

Goed persoonlijk contact

nog niets

Reactie Coffee@Work:

Vriendelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over ons. Dit waarderen wij enorm. Als er vragen zijn, laat het ons gerust weten. We staan graag voor je klaar!
Team...
Team Coffee@Work

Turner ECS

Fijne samenwerking, kort, duidelijk en vriendelijk

zie hierboven

Zeer goed tot op heden

goede service

n.v.t.

Ecopall B.V.

Super service, Top apparatuur, kundige club

ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen,

moba bv barneveld

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen

reageren snel en er is een hoop bespreekbaar

geen.