Davy

Goede service

Vriendelijk

Mario De Sousa

Place to be als het om computer hardware gaat . Zeer ruim assortiment, correcte prijzen , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met duidelijke ervaring .

Uw ervaring

Een zeer aangename ervaring om te shoppen . Je kan alles vragen en niks lijkt te veel als het je kan helpen . Ik zie mezelf als een moeilijke klant maar moet toegeven dat ik altijd 100% tevreden... Een zeer aangename ervaring om te shoppen . Je kan alles vragen en niks lijkt te veel als het je kan helpen . Ik zie mezelf als een moeilijke klant maar moet toegeven dat ik altijd 100% tevreden buiten kom bij Codima .

Isaac Venus

De producten zijn goed en voor een goede prijs, maar ik heb enkel een bestelbevestiging via mail gekregen en niet een een verzendbevestiging of een trackingcode. Ik heb pas de week na mijn... De producten zijn goed en voor een goede prijs, maar ik heb enkel een bestelbevestiging via mail gekregen en niet een een verzendbevestiging of een trackingcode. Ik heb pas de week na mijn bestelling de trackingcode ontvangen van GLS nadat ze hadden laten weten dat er problemen waren met de levering.

Uw ervaring

Zie het vorige: goede prijs en kwaliteit maar mindere communicatie.

Xndr

Niet te vertrouwen. nieuwe pc crashed constant. Het enige positive punt is het contact dat ik had met Jens.

Belogen en bedrogen.
Ik kocht een pc die op de website geadverteerd staat. De onderdelen die codima koos zijn niet compatibel waardoor de pc constant crashed.
Het heeft me heel veel tijd...
Belogen en bedrogen.
Het heeft me heel veel tijd en moeite gekost en uiteindelijk wou ik gewoon mijn centen terug.
Men heeft me heel wat blaasjes proberen wijsmaken maar een pc die constant crashed, ook bij benchmarks, is niet normaal.
Het ergste is dat die computer nu 2 maand later nog steeds op de site verkocht word en dat vermoedelijk niemand op tijd ziet dat er problemen mee zijn.
Ik heb geluk gehad dat ik vanaf het eerste moment al problemen had, als je na een paar maand terug gaat begint de discussie.
Het kan altijd zijn dat er een probleem in een configuratie sluipt waar ze nog niet op uit gekomen zijn, dat kan gebeuren.
Waar ik een probleem mee heb is dat men me probeerde wijs te maken dat het normaal is dat een computer crashed bij benchmarks, gewoon zodat ze het probleem niet zouden moeten oplossen. Dat ze me 3x zeggen dat het probleem opgelost is dat ze alle testen gedaan hebben terwijl ik kan zien in de event logs dat hij ook crashte toen hij daar was.
Moest men gewoon eerlijk en open communiceren had me dat veel tijd en moeite gespaard. Spijtig.
Ondertussen zelf een computer in elkaar gestoken voor dezelfde prijs met meer dan dubbel de specs.

De Rouck

Uitgebreid gamma

Snel geholpen

Benny Diependaele

Vriendelijk personeel en snelle service!

Uw ervaring

Ga af en toe langs in de winkel. Men ontvangt mij altijd zeer vriendelijk. Ook al is het voor een simpele adapter aan te schaffen.

Laurens Diels

Zeer goed

Goedkoop RAM gekocht, (vrij) vlot opgehaald in winkel Gent

Bart Plovie

Aangename winkel met zeer professionele bediening

Uw ervaring

Goed advies, vriendelijk, goed assortiment, competitieve prijzen.

Minnaert Tijl

Uitstekend !!!!!

Uw ervaring

Vlotte bediening, behulpzaam, deftige technische uitleg. Zeer professioneel.

Steven Lebègue

Vriendelijk, behulpzaam & efficiënt

Uw ervaring

de ideale winkel voor computer benodigdheden met vriendelijk personeel en zo goed als alles wat je maar nodig kan hebben voor jouw computer