Hanne

Uw ervaring

Ik vond een toetsenbord model dat nergens anders online te koop was voor een goede prijs. Levering was in orde. Wel spijtig dat je verplicht een account moet aanmaken om te bestellen. Bij andere... Ik vond een toetsenbord model dat nergens anders online te koop was voor een goede prijs. Levering was in orde. Wel spijtig dat je verplicht een account moet aanmaken om te bestellen. Bij andere sites kun je als gast betalen.

johan

Perfect

Uw ervaring

Snelle verzending en goed verpakt

Willem

prima ervaring

Ven Oudshoorn

Als vanouds online besteld en op een correcte en snelle manier ontvangen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Uw ervaring

Goedkoop, goede aftersale, snelle bezorging, nooit klachten gehad, alleen positieve ervaringen bij Codima.

noeh el salawi

Zeer goed, ze hebben een duidelijke en vlotte communicatie.

Uw ervaring

Heb meermaals hen gecontacteerd met specifieke problemen en vragen en ik kreeg snel antwoord. Het antwoord was zeer specifiek voor mijn situatie en ze boden alternatieven aan als oplossingen .

SBAT nv

Snel en correcte prijs/kwaliteit

Philippe Guizot

Top!

Zonder enige probleem!

Jacques Van den Berghe

Zeer professioneel!!!!

Uw ervaring

Codima is voor mij "de" zaak waar je als "mens" binnenkomt in een computerzaak. Hier is geen plaats voor een koele aanpak, hier ervaar je een heel gerichte en vriendelijke houding, ongeacht een... Codima is voor mij "de" zaak waar je als "mens" binnenkomt in een computerzaak. Hier is geen plaats voor een koele aanpak, hier ervaar je een heel gerichte en vriendelijke houding, ongeacht een groot of klein probleem. Codima heeft een zeldzame drive om je te helpen tot er een oplossing komt. De bereikbaarheid is ook heel sterk aanwezig, je staat er niet alleen voor en dat voel je, je hebt een gans team dat klaar staat om je te helpen. Doe zo verder Codima!! dikke duim!!!

IRS bvba

Lange leveringstermijn

voordelige prijs

MAPTEC bv

MAPITEC bv

Uw ervaring

professioneel advies (aankoop) en uitstekende service (onderhoud / herstelling)