Remco

Zeer positief!!

Klantvriendelijkheid, professionele website

Meer voor Mannen, zonder RTL 7 ?

Steffanie

Echt mooie en kwalitatief hoogwaardige kleding en reageren snel op vragen (zeer behulpzaam)

kwaliteit en behulpzaam

misschien makkelijker als er dames maten bij de kleding staat i.p.v. l / xl enz nu vaak gokken welke maat ik moet nemen. Verwerken retour bestelling zou wat sneller mogen

Sarah

Snel geleverd zoals beloofd. Ik had een vraag die snel en keurig beantwoord werd. Retourformulier werd meegeleverd zodat ik niks hoefde te printen.

Snel antwoord op vraag en snel gelevrd

Jurgen

Veel

Verbetering? Waarom dubbel verzendkosten betalen ? Voor het bestellen , en voor het retour sturen ? Dus wel als de klant niks koopt , toch maar weer +/- 14,00€ in het de kassa ...

JvP

Zeer tevreden

Altijd netjes

Bezorg adres een post nl punt oid

Hans

Mooie kleding dat lekker zit en erg sexy is

Persoonlijk contact als dit nodig is

Bij Brievenbus pakketjes lagere verzendkosten rekenen

Arnoud Aquina

Service, mail wordt b.v. altijd beantwoord en snel

Maak login voor webwinkel zodat je niets steeds al je gegevens hoeft in te vullen, en je je bestel geschiedenis kan zien, online facturen kan inzien, etc... wat daar bij hoort.

Nikky

Gewoon super service.

Communicatie en afspraken nakomen. Mooie spullen!

De fabels

Perfecte producten snelle levering

Kwaliteit, service

Rustin

Fijne ervaring, ik ervaar de mails niet als te veel of opdringerig. Regelmatig mooie producten en leuk om op de hoogte gehouden te worden. Daarnaast is de service uitstekend dus maak ik ook graag... Fijne ervaring, ik ervaar de mails niet als te veel of opdringerig. Regelmatig mooie producten en leuk om op de hoogte gehouden te worden. Daarnaast is de service uitstekend dus maak ik ook graag wat tijd beschikbaar om ze van feedback te voorzien

Sneller service, producten worden goed geleverd.

Kortingsacties zijn bedoeld om aankoop te bevorderen.... maar een actie mag wat mij betreft iets langer lopen zodat ik even de tijd heb om tot een aankoop over te gaan.

Ook ben ik een...

Ook ben ik een voorstanderd van verzendkosten aan de voorkant direct zichtbaar te maken. Ik heb de neiging om af te haken als ik verrast wordt door aanvullende kosten achteraf.