v. d. Vaart

Zeer goed met communicatie en levering

Correctheid en service

alles gaat naar wens

Astrid

Slechte ervaring. Bustier die niet paste retour gezonden. Bijbehorende kousen daardoor niet uitgepakt retour. Wordt er glashard gezegd dat de kousen wel uitgepakt waren. En ik zit al vanaf 6... Slechte ervaring. Bustier die niet paste retour gezonden. Bijbehorende kousen daardoor niet uitgepakt retour. Wordt er glashard gezegd dat de kousen wel uitgepakt waren. En ik zit al vanaf 6 augustus op geldteruggave te wachten.

Zeg van te voren dat kousen nooit retour mogen. Geef sneller geld terug. Ik wacht er nog op na meer dan de maximale 14 dagen die er in het algemeen voor staan... jammer dat het op deze manier is... Zeg van te voren dat kousen nooit retour mogen. Geef sneller geld terug. Ik wacht er nog op na meer dan de maximale 14 dagen die er in het algemeen voor staan... jammer dat het op deze manier is gegaan. Kan aan de medewerker liggen!

Reactie Clubwear Company:

Vervelend dat u het zo ervaren heeft.
Vervelend dat u het zo ervaren heeft.
Allereerst hebben wij het bedrag van de bustier binnen 14 dagen terug betaald, blijkbaar heeft u het bedrag op uw rekening gemist. Dit vindt u onder Mollie Payments...Wij betalen meestal binnen 1 week alles retour. In uw geval omdat u kousen terugstuurt die duidelijk uit de verpakking zijn geweest, heeft het een paar dagen langer geduurd. Het plastic ontbrak waarin de kousen zaten en de verpakking was duidelijk geopend geweest. U zult toch ook begrijpen dat wij retouren als nieuw moeten kunnen verkopen. Dit staat duidelijk op de site, op de verpakking en op de pakbon.

Gerrie Delger

Mijn vrouw en ik hebben beide een setje aangeschaft voor onze allereerste party

snelle bezorging, goede ptijs/kwaliteit verhouding

maatvoering, bij de man was die prima, bij de vrouw niet, mijn vrouw heeft in het normale leven over het algemeen maat 36 of S, nu bestelde ze een jurkje maat S die bij het passen eerder overeen... maatvoering, bij de man was die prima, bij de vrouw niet, mijn vrouw heeft in het normale leven over het algemeen maat 36 of S, nu bestelde ze een jurkje maat S die bij het passen eerder overeen kwam met maat L, deze teruggestuurd en een ander jurkje besteld met maat XS en deze past wel, bijkomend voordeel is dat ze dat jurkje leuker vindt maar niet durfde te bestellen in 1e instantie vanwege de maat.
Aangezien de prijs gelijk is zou het ook klantvriendelijk zijn om de geruilde artikelen met "gesloten" portemonnee om te ruilen, buiten de overige kosten natuurlijk.

Wouter

Lekker snel geleverd

Voldoende

Goed kijken wat de klant bestel

Peet

Duidelijk en overzichtelijk

jongewaard

Zeer goed

zeer compleet aanbod, ook in grote maten.

zoek functie op maat mis ik erg

P van Hurck

Mooie producten, snelle levering. Geen klachten.

Mooie producten.

Geen.

Thi BudiJ-Lam

Ben heel tevreden over de afhandeling & levering !

snelle bezorgd,
goede kwaliteit,
mooie pasvorm.

nvt

B

Top

Feedback naar klanten

Icm

Prima webshop, snelle reactie en afhandeling

Grote collectie, veel info waardoor je goed kunt beslissen