Frits

Prima lessen, haperen vaak

Beschrijf hier je ervaring

Ik maak met veel plezier gebruik van de lessen van clubvirtual. Om de dag met 58 jaar. Perfect. Sinds de overgang naar cyclemasters veel problemen met haperingen. Zo vaak zelfs dat ik vaak overstap.naar YouTube lessen waarbij ik geen problemen heb. Ik kijk het nog even aan

Technisch is het niet ok

Gegoogeld

Hi Frits,
We hebben inmiddels enkele updates uitgevoerd aan de website en dit zou het probleem verholpen moeten hebben. Mocht je nog steeds haperingen ervaren, neem je dan even contact met ons op via de chat op onze website? We helpen je dan graag verder.

CycleMasters

Nathaly Brouwers

Error

Beschrijf hier je ervaring

Sinds de nieuwe naam zijn er leuke schema's en programma's bij gekomen. Ik kan het helaas niet volgen. Alle nieuwe lessen geven error aan en kunnen helaas niet afspelen. Ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft want ik heb er zin in.

de nieuwe lessen kunnen laten afspelen

basic fit

Hi Nathaly,
Ik zou graag met je in contact willen komen om het probleem op te lossen. Ik heb het vermoeden dat het bij jouw voornamelijk om de nieuwe lessen gaat die je niet kunt afspelen. Dit is als het goed is vrij eenvoudig te verhelpen. Kun je contact met ons opnemen via de chat op www.cyclemasters.com? We helpen je daar graag verder.

Persoonlijk contact

Beschrijf hier je ervaring

Ik mis persoonlijke contact. Ik had geen verbinding met de chrome kast en kon het niet navragen bij ClubVirtual. Het lag niet aan mijn chrome kast, want bij youtube deed de kast het wel.

Persoonlijk contact

Google

Hi,
Via onze chat zijn onze medewerkers altijd bereikbaar om je verder te helpen. Wat jammer dat je niet in contact met ons hebt kunnen komen. Zou je alsnog een berichtje achter kunnen laten op onze website? Dan helpen we je graag verder met het afspelen via Chromecast.

Michel

Heerlijk gezond bezig, de rest van de dag voel je je lekker

Beschrijf hier je ervaring

Ik spin al jaren eerst met een instructeur en toen ik een aantal jaren dit weer oppakte bij BasicFit, kwam de lichte verslaving weer terug. De beelden zijn schitterend en de instructeurs slepen je er door heen, uiteraard heb ik 2 favorieten, maar sowieso is even voor het werk een spinsingles volgen lekker.

Heb er de hele dag profijt van, ook al is het even een van 20 minuten.

Via BasicFit

Hi Michel,
Dank je wel voor je enthousiaste review.
Goed om te horen dat je met zoveel plezier gebruik maakt van onze lessen!
De 20 minuten lessen zijn inderdaad een fijne toevoeging als je even iets minder tijd hebt.

Team CycleMasters

Een genot om te spinnen.

Beschrijf hier je ervaring

Ik hou niet van korte lessen. Ik heb liever lange lessen van 1,5 uur. daar mogen er wel meer van gemaakt worden.

Ik mis de aanduiding "vetverbranding" " conditie "etc

Heel lang geleden.

Hi,
Dank je wel voor je positieve review. Langere lessen komen er binnenkort weer aan evenals de categorie aanduiding. Nog heel even geduld ;-)

Jack

Zoeken is lastiger geworden.

Beschrijf hier je ervaring

Maakte al een tijdje gebruik van de site. De lessen zijn goed en lekkeršŸ‘šŸ»
De nieuwe site;
Helaas kan ik met de IPad, welke iOS 9.5 heeft, de filmpjes niet meer uploaden. Het zoeken op bijvoorbeeld vetverbranding of kracht, is niet meer mogelijk. Dat is een gemis voor de nieuwe site.

Je kunt niet meer zoeken op type les, zoals vetverbranding of kracht. Bij de les staat ook niet meer wat voor type les het is. Dat zou zeker weer toegevoegd kunnen worden.

Via aanschaf spinningfiets.

Hi Jack,
Ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega's over het afspelen via iPad. Ik hoop dat dit inmiddels voor je is opgelost, met de tips die zijn gegeven. Zo niet, neem nog even contact met ons op, dan helpen we je verder.

Wat betreft de categorieeƫn die je mist op de site, daarin geven we je helemaal gelijk. Deze komen dan ook binnenkort weer terug op de website! We hopen het gebruiksgemak zo weer iets te verhogen.

EdgeĀ® 1000

Kwaliteit internet

Le

De snelheid van internet is niet best. Films haperen. Kwaliteit is verbeterd

Hoe ken je CycleMasters?

Al lang lid maar kwaiteit moet wel verbeteren om lid te blijven. Ik hoop dat het zo blijft

JOHN

Nieuwe website

Beschrijf hier je ervaring

Club Virtual is nu Cycle Masters, alle veranderingen moeten wennen. Ik heb mij gisteren voor het eerst ingelogd, dit ging moeizaam maar netjes geholpen. Nieuwe lay-outs moet nog goed naar gekeken worden, je ziet dat teksten worden afgekort waardoor je moeilijk leest. De lessen zijn die van Club Virtual daar is niets mis mee. Ik weet nog niet hoe de nieuwe lessen zijn daar ik de eerste les van 23 minuten heb gevolgd via telefoon, dit is te klein om een oordeel te geven.

Even snel gezocht naar werking van deze site, eerste indruk is belangrijk en dit is het hem nu net. Moeilijk zoeken naar wat je gewend bent. Ben nu 6 maanden aan het trainen en wil mij verder concentreren op vetverbranding. Welke trainingen zijn dit? advies is join the ride, train 3 a 4x in de week join the ride is gebaseerd op 2x per week. Ik wist dat er vernieuwing aan zat te komen maar is dit het? ( okƩ eerst even wennen dan nogmaals een review over een maand) Wel kijken of jullie webpagina beter gemaakt kan worden.

Bij mij is het zo te lezen:
Schema
De lessen in dit programma variƫren tussen de levels 2 en 3 en zijn eenvoudig uit te voeren op jouw eig
en niveau. We starten het programma met een les van Marco, Discesa. Hij begeleidt je in 23 minuten m
et heldere instructies door de eerste les en zorgt ervoor dat je vertrouwd raakt met de oefeningen en te
chnieken.

zie tekst.
meer schema's met verschillende training mogelijkheden 2 en 3x per week Categorie conditie, kracht, vetverbranding en combi van deze schema van 8 weken waar alles in zit.

Hoe ken je CycleMasters?

Spin bike gekocht en via basic fit.

Hi John,
Dank je wel voor de moeite om een uitgebreide review te schrijven. We herkennen een aantal punten die je aandraagt, zoals het ontbreken van de categorieƫn die we op ClubVirtual wel hadden zoals Vetverbranding en conditieverbetering. Deze komen dus ook weer terug op de website. In de loop van de tijd zullen ook de programma's worden aangevuld. We gaan dus zeker met je verbeterpunten aan de slag en hopen dat je ervaring zo nog beter wordt.

Almost perfect

Beschrijf hier je ervaring

Ik sport ondertussen al jaren met clubvirtual en ken nagenoeg alle lessen uit mijn hoofd. Geweldige lessen!

Ik zou graag meer langere ritten willen doen.

Hoe ken je CycleMasters?

Via de Universiteit van Tilburg.

Meer trainingen met Evert

Van basic fit

Hi,
Meer trainingen van Evert zijn inmiddels bijgevoegd op de website. Heb je de Passo dello Stelvio al gevolgd? Een echte aanrader!

Groeten,