Pt

Website hapert

Beschrijf hier je ervaring

De lessen zijn top! Alleen de laatste tijd stopt het steeds na 20 minuten en geeft aan dat er iets is met de web pagina. Kunnen jullie dat oplossen?

Zorg dat de les niet hapert of stopt

Kennis

Hi Petra,
Dank je wel voor je positieve feedback.

Dat de les na 20 minuten stopt is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb echter wel een vermoeden waar dit aan ligt en zal je hier een mailtje over sturen met de mogelijke oplossing.

Carla Hovinga

Super ervaringen met cyclemasters

Beschrijf hier je ervaring

De website is duidelijk en de lessen zijn top. Voor ieders wil is er een les en mogelijkheden tot opbouwen en uitdagingen.

Hoe ken je CycleMasters?

Via de sportschool waar ik de lessen ook volg. Sinds kort thuis mijn eigen spinfiets en tv aan de wand en een abonnement van cyclemasters. Lukt de sportschool niet dan kan ik thuis ook lekker een les volgen of 2šŸ˜

Hi Carla,

Fijn dat het goed bevalt. En geen excuus meer om niet te trainen ;-)

Simone

Top mogelijkheid!

Beschrijf hier je ervaring

Heerlijke lessen waarbij je zelf kunt kiezen hoe hard je er tegen aan gaat.

Ik mis bij het overzicht het aantal calorieƫn per les, ook al weet ik dat dit een indicatie is. Voor mij telde het wel mee in de keuze van de les.

Op de homepage een inlogmogelijkheid.

Via clubvirtual

Hi Simone,
Dank je wel voor je positieve review!

Het klopt dat we er voor hebben gekozen om het aantal calorieƫn niet meer weer te geven. Mocht je echt willen trainen op vetverbranding, dan raad ik je aan de lessen in deze categorie te volgen en de gevorderde / vergevorderde lessen niet te volgen.

Inloggen via de homepage is mogelijk. In de menubalk bovenaan de website, vind je rechts de login optie. Deze staat op iedere pagina weergegeven.

Veel plezier verder met de lessen!

Erwin

Zeer stimulerend en verslavend

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben heel tevreden over de opbouw en les structuur. Evert stimuleert als een gek en sleept je er echt doorheen. Hij zorgt er echt voor dat je grensverleggend aan het werk bent. Fijn om mee te trainen. Marco is soms slecht/moeilijk te verstaan. Of dit door de opname of zijn stem komt weet ik niet, maar met zijn lessen is het ook zeker aanpakken een trappen. Corine is ook zeer prettig om mee te trainen. Zij weet ook van goed aanpakken een doorzetten. Ik ben van plan om eens een Engelse les te gaan volgen. Eens kijken hoe zij het doen. :-)
Met een persoonlijke "playlist" en het oplossen van ge-likete lessen zonder ze ge-liked te hebben krijgen jullie zeker 5 sterren (Zie verbeterpunten of tips).
Top, ga ze verder. verheug me al op de volgende les.

De meeste lessen zijn van goede lengte. Misschien ook een paar lessen maken van 60-70 minuten.
Is het misschien mogelijk om per les een al dan niet persoonlijke gradatie 1-5 sterren aan te gegeven welke je goed vind? Op deze manier kun je je eigen favoriete "playlist" samenstellen voor een eigen programma.
Onder het kopje "Lessen" in de filters de status op "niet gevolgd" zijn lessen ge-liked die ik nog niet gedaan heb en ook nog niet ge-liked heb. vreemd.
Ik fiets nu met een BT-sport headsetje. Dan is het geluid nivo goed te regelen, maar als hij op de speaker van de tablet staat is hij op het hardste nog te zacht. alle volumes staan dan vol open. ook die van de CM video. Dit terwijl bijvoorbeeld You-tube video's en gewoon muziek wel voldoende volume niveau hebben.

Hoe ken je CycleMasters?

Anytime fitness Kerkrade en Club Virtual.

HI Erwin,
Dank je wel voor je positieve beoordeling. Fijn dat je de moeite wilt nemen voor zo'n uitgebriede review. Hier doen we ons voordeel mee ;-)

Ik ben erg benieuwd hoe je de lessen van onze Engelse instructeurs ervaart. Laat je het ons weten?

Wat betreft de verbeterpunten die je aangeeft op het gebied van filteren en het uitbreiden van lessen van 60 minuten: deze punten gaan we doorgeven aan onze programma-ontwikkelaars.

Ik heb even naar je account gekeken en ik zie op verschillende dagen dat er meerdere lessen achter elkaar geliked zijn. Zou het kunnen dat met scrollen in het lesoverzicht per ongeluk de duimpjes zijn aangeklikt?

R Bavel

Feedback

Hallo
Sinds 4 maanden ben ik lid van cyclemasters, ben er zeer enthousiast over, werkt erg verslavend, mijn vrouw fietst nu ook mee,dus best gezellig,dus nog een spinningbike bijgekocht en een slaapkamer hiervoor ingericht met groot scherm, pc versterker, speakers, wat betreft de div menigen over geluid, heb ik er alleen maar goede ervaringen mee, denk dat dit komt dat het bij mijn over de versterker en speakers gaat, ( het is inderdaad geen spotify kwaliteit) nu met het 6 weekse programma bezig, erg leuk en motiverend, wat betreft hartslag etc. werk ik met polar beat, wat een perfecte combinatie is met jullie programma, lees in de reviews dat veel mensen niet weten op welk level ze zitten met het draaien aan de knop etc. Met de polar beat in combinatie met natuurlijk een hartslagmeter kan je perfect mee fietsen met de aangegeven levels, ook daarna leuk om te monitoren. en hij onthoud alles in het geheugen. Ook een zeer goede motivatie

Als ik toch een puntje van kritiek mag geven, vindt ik de warming up te summier, al je level 4, 5, of nu zelfs level 6 doet, is dat toch wel heel belangrijk, dus las ik zelf 10 minuten in voor een warming up, alleen lastig dat je weer van je fiets af moet om het programma te starten. Er blijft natuurlijk altijd wat te wensen

Hoe ken je CycleMasters?

google, zoeken op online spinning lessen

Hi Raimond,
Dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Fijn dat jij, en inmiddels ook je vrouw, met zoveel plezier gebruik maken van de lessen. Fietsen met een hartslagmeter is inderdaad een goede manier om bij te houden of je op het juiste niveau aan het werk bent.

Ik ga je opmerking over een langere warming-up doorgeven aan de programma-ontwikkelaars. Zeker wanneer je snel een hogere intensiteit in gaat, is het fijn wanneer je spieren goed opgewarmt zijn ;-)

Martin

Ventoux

Beschrijf hier je ervaring

De beklimmingen van Evert zijn top, m.n. zijn beklimming van de Ventoux. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk. Wekelijks zet ik deze op, gevolgd door bijvoorbeeld de nieuwe beklimming van de Stelvio.
De beklimmingen van Corinne op Corsica zijn ook goed maar je moet wel je eigen 'verzet' aanhouden want zij zegt bijna alleen maar opdraaien en nauwelijks terugdraaien. Als je haar adviezen opvolgt sta je op een gegeven moment stil vanwege de zwaarte van het verzet. Marco vind ik - mede door de muziek - slecht verstaanbaar, bovendien is zijn gehijg en gestamp bijna lachwekkend.

Er zijn twee beklimmingen van de Ventoux op de lijst, beide vanuit Bedoin. Kan de nieuwste beklimming vanuit Bedoin o.l.v. Marco niet vervangen worden door een beklimming van de Ventoux vanuit MalaucĆØne ?

via Sportcity Leidsche Rijn

Hi Martin,

Dank je wel voor je positieve review! Fijn dat je de oudere lessen zoals de Mont Ventoux met Evert ook nog steeds weet te waarderen. Jammer dat de lessen van Marco minder in de smaak vallen, maar zo is er wel voor ieder wat wils. Zo zullen er ook mensen zijn die het ons niet in dank zullen afnemen wanneer we de versie van Marco zouden verwijderen ;-).

John de Roo

Na 3 maanden Cycle Masters

Beschrijf hier je ervaring

Cycle Masters voorheen ClubVirtual, alles nieuw extra de omwentelingen zichtbaar nieuw korte lessen. Ik volg de lessen regelmatig minimaal 3x per week. Heerlijk thuis aan je conditie werken, klaar na de les rustig douchen en weer verder met je bezigheden. Ik zie geen nieuwe lessen van Corine deze vind ik goed duidelijk in stem en pittig. Evert is ook duidelijk te horen en nieuwe les van Passo dello Stelvio prachtig en zwaar. Helaas zal aan mijn beeld geluid liggen heb ik nu een paar lessen van Marco gevolgd, maar ik versta Marco slecht. Geluid van muziek overstemt hem. Van Evert en Corine niet die hoor ik prima, nieuwe lessen van Evert ook. Ik luister niet met oordopjes maar rechtstreeks van tv geluid. Ik heb al lopen rommelen met geluid bassen minder en noem maar op. Ik vermijd de lessen van Marco, al doet hij zijn best.

In mijn eerdere review vond ik het jammer dat je niet meer kon kiezen betreft vetverbranding of conditie etc. Dit is er nu wel en maak er veel gebruik van. Ik las ook in een review dat je met buitenlandse trainers kon spinnen hoe gaat dat?

Wanneer komt er een nieuwe les van Corine.

Ik zal het prettig vinden dat je niet alleen de spinnings- instructeur het geluid kan wijzigen en alleen naar muziek luister, maar ook de muziek geluid kan wijzigen. Misschien is dit er al maar heb ik de juiste knop nog niet gevonden.

ClubVirtual en fit4free.

HI John,

dank je wel voor je nieuwe review! Fijn dat je uitgebreid de moeite neemt om je ervaringen te delen. Hier zijn we erg blij mee, zo kunnen we ons product blijven verbeteren.

We zullen je opmerkingen over het geluid meenemen en waar mogelijk aan passen. Helaas is het niet mogelijk om in de lessen het geluid apart van de instructeur te regelen. Zou een leuke nieuwe optie zijn ;-)

De buitenlandse instructeurs vind je door een les te selecteren die je wilt volgen. Indien de les in meerdere talen is opgenomen, kun je de voorkeurstaal selecteren en eventueel een keuze maken voor een instructeur. Ook kun je lessen filteren op taal.

Prima uitdagingen

Beschrijf hier je ervaring

Ik ervaar het gebruik zeer goed. Toegankelijk en ook snel. Goeie lessen en leuk om in een soort film te kunnen trappen. Lessen zijn leuk en uitdagend en ook aandacht voor stretchen na de les.

Soms is het moeilijk te zien welke standen de trainers doen. En de muziek overschreeuwt soms de spraak. Vooral voor iemand die slecht horend is, maakt het de aanwijzingen soms lastig te volgen is.

Hoe ken je CycleMasters?

Via internet en de sportclub

Hi,
Dank je wel voor je positieve review. We nemen je opmerking over het geluid mee en waar mogelijk passen we dit aan zodat de aanwijzingen beter te volgen zijn.

Lex

Lekker thuis trainen en fit blijven

Beschrijf hier je ervaring

De lessen zijn goed opgebouwd. Prettige instructeurs die je door de lessen heen loodsen. Muziek is goed en de omgeving waar je virtueel door heen fiets is erg mooi. Inspireert om daadwerkelijk heen te gaan!

Graag bij elke les weergave van RPM. En meer korte lessen van ca. 25 minuten erbij zou fijn zijn. Het zoeken op verschillende type lessen is fijn, hoe meer keuze hoe beter! Kleine verbetering is verder de cooling down die mijn inziens wat te snel gaat na de spinningles.

Hoe ken je CycleMasters?

Via aanschaf van een spinningfiets.

Reactie CycleMasters:

Bedankt voor jouw uitgebreide review. Wij zullen de collectie zeker gaan uitbreiden met meer 20 minuten lessen. Jouw feedback wat betreft de cooling down zullen wij ook meenemen. Alle nieuwe lessen zullen ook worden verzien van de RPM weergave. De oude lessen die langzaam vervangen zullen worden zal dit echter niet het geval zijn. Veel plezier met de lessen!

Erwin Hermans

Goed in vorm blijven

Beschrijf hier je ervaring

De lessen zijn een mooie verbetering, inspirerend en uitdagend. Ben inmiddels aan de tweede uitdaging bezig. Hopelijk komen er nieuwe bij, welke mij in de zomermaanden kunnen ondersteunen. In de zomer ins mijn doel verschillend ten opzichte van

Ik ben inmiddels aan het tweede programma bezig. Deze zijn perfect voor de wintermaanden. Voor mij is het wenselijk dat er een apart programma komt voor de zomermaanden. In de winter spin ik 3 maal per week en doe ik eenmaal een mountainbike tocht. In de zomer zal ik slechts eenmaal per week op de spinbike actief zijn en twee tot driemaal op de mountainbike. Als tip zou ik mee willen geven, maak een programma waarbij ik in de zomermaanden met de spinbike conditie / spiergroepen kan aanspreken welke ik met mountainbiken niet of te weinig gebruik.

Tweede tip, zorg dat je goed bent voor je vaste aanhang en niet alleen voor nieuwe leden. Verras ons af en toe.

Hoe ken je CycleMasters?

Toen ik mijn nieuwe spinbike kocht zat er een gratis periode van 3 maanden voor clubvirual. Zo ben ik geĆÆnspireerd geraakt.

Reactie CycleMasters:

Bedankt voor jouw uitgebreide review. Leuk dat je zo enthousiast bent. Wij zullen jouw feedback mbt de programma's zeker meenemen.