Frans

Fiets training

Heel goed.

Het ritme van de omwentelingen duidelijker aangeven.Zodat je altijd het ritme te pakken hebt.

Hoe ken je ClubVirtual?

Via de sportschool en kreeg gratis pakket bij de aanschaf van mijn sponning fiets

Hi Frans,

Wat leuk dat je nu ook thuis onze lessen kunt volgen. In onze nieuwe lessen zijn er wat aanpassingen gedaan in de interface. Hierbij zal ook de RPM worden weergegeven. Hopelijk komen we hiermee aan jouw wensen tegemoet. Nog enkele weken geduld. Dan zijn de nieuwe webiste en de eerste nieuwe releases beschikbaar!

Fijn!

Beschrijf hier je ervaring

Heerlijk om lekker thuis te kunnen spinnen

Graag connectie met Chromecast

Van sportschool

Hi,

Dank je wel voor je positieve review! Op onze nieuwe website is de connectie met Chromecast mogelijk. Nog enkele weken geduld ;-) Mocht je hier meer informatie over willen ontvangen? Neme dan even contact met ons op via onze chatservice op de website.

Ageeth Pasman

Goed!!

Beschrijf hier je ervaring

Ook heel goed! Goede omgeving, goede enthousiaste docentes.

Geen, vooral zo door gaan! Ik word er blij van!!!!

Internet!

Reactie ClubVirtual:

Bedankt voor jouw zeer positieve review!

Leuke workouts en van alle niveaus

Beschrijf hier je ervaring

Mis de streaming voor chromecast.
Een app met rechtstreekse verbinding naar tv is echt een must! Voor dit bedrag zijn er betere apps, weliswaar Engelstalig maar met een goede en eenvoudige streaming op tv blijf ik zeker lid.

Van de sportschool

Hi,
Dank je wel voor je review. De nieuwe site komt eraan waarbij streaming via Chromecast ook beschikbaar is. Daarnaast vind je op de nieuwe website ook lessen in meerdere talen.
We hopen dat dit de ervaring thuis zal verbeteren.

Koersen met Evert

Beschrijf hier je ervaring

Ideaal om binnen te trainen tijdens de winter periode

Ik fiets altijd alleen met Evert,. Die vind ik verreweg het leukst. Nog meer Nederlandse routes met Evert zou leuk zijn

Fit for free

Sandra Wegman

Super

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb 13 jaar in sportscholen gefietst maar had er geen zin meer in. Nu doe ik het thuis wanneer ik er zelf zin in en tijd voor heb en gelukkig met super professionele instructeurs die leuke lessen geven met goede muziek. Ben blij dat Betersport ClubVirtual heeft aanbevolen.

Ik zou het handiger vinden als je meteen kan zien wie de les geeft en wat ze gaan doen. Nu moet je eerst de les starten en dan heb ik soms dat ik dat niet wil en weer een andere les moet starten enz. Kost te veel tijd?

Via Betersport

Hi Sandra,

Wat leuk dat je op deze manier toch aan fietsen toe komt. Op onze nieuwe website is het een stuk overzichtelijker welke instructeurs de desbetreffende les fietst. Deze website staat deze maand live, dus nog heel even geduld ;-)

Gaby

Heerlijk zorgeloos spinnen!

Beschrijf hier je ervaring

Heb zelf een 2e hands body bike gekocht en mezelf getrakteerd op Evert. Heerlijk!
Verstand op nul, lekker trainen en superfit gevoel achteraf.

Ik markeer mijn favoriete lessen, maar zie dat niet terug. Moet dus nog wat zoeken naar welke les ik wel of niet heb gehad. Maar kan ook mijn onkunde zijn

Via Basic Dit

Hi Gaby,
Leuk dat je Evert nu ook thuis hebt gevonden!
De gevolgde lessen kun je terug zien in je geschiedenis, maar hier kun je inderdaad niet zien welke lessen je als favoriet hebt aangemerkt. Dit kun je wel in het lesoverzicht zien aan de hartjes.

Op onze nieuwe website, wordt dit een stuk eenvoudiger en overzichtelijker. Deze staat binnen enkele weken online.

Niks dan lof over Club Virtual een aanrader voor elkeen die gezond door het leven wil gaan , en dit voor welke leeftijd je ook mag hebben .Heel prettige

Beschrijf hier je ervaring

Een hele prettige ervaring . Ben wel 78 jaar en ik geef ook nog twee dagen in de week Judo en Crav Maga training . De andere dagen vul ik op met een les van Club Virtual heerlijk genieten is dat , moet er wel bij zeggen ben verslaaft om te sporten , rook of drink nooit en zeker geen alcoholische dranken .Heb wel last van zadelpijn

heb wel wat zadelpijn , misschien heb je daar een tip voor om dat te verbeteren of is dit normaal ?

Hoe ken je ClubVirtual?

Van een vriend waar ik judo training aan geef .

Reactie ClubVirtual:

Hallo Herman, Wat ontzettend leuk dat je zo veel plezier beleeft aan onze lessen! Heb je wel een goede fietsbroek? Dit kan wel eens helpen. Heel veel plezier met de lessen.

Corsica het was de eerste les heel zwaar maar ik heb er van genoten , heb ze de dag erna nog een keer gedaan echt genieten want het . Zeker een aanrader .

Beschrijf hier je ervaring

Heb ik hierboven al gegeven een helemaal

Neen helemaal niet gewoon even er in komen maar dat is altijd wel zo . Alles is in het begin moeilijk tot het gemakkelijk wordt ,

Van een vriend .

Reactie ClubVirtual:

Bedankt voor je positieve reactie! Veel fietsplezier!

Prettig, goed en stimulerend.

Beschrijf hier je ervaring

De lessen zijn prima. Het inloggen via de smart tv is wel een lastige en tijdrovende bezigheid (mikken van het pijltje)

Nog niet.

Hoe ken je ClubVirtual?

Van onze vorige sportschool. Nu hebben wij het zelf.

Reactie ClubVirtual:

Bedankt voor jouw positieve feedback!