1x een paar schoenen besteld, dit paar was te groot; heb het teruggestuurd en geld is teruggestort. Verzendkosten van retourzending worden niet door Clementi betaald, om deze reden heb ik afgezien... 1x een paar schoenen besteld, dit paar was te groot; heb het teruggestuurd en geld is teruggestort. Verzendkosten van retourzending worden niet door Clementi betaald, om deze reden heb ik afgezien van het bestellen van een kleinere maat. Ik vind het zonde van het geld als 2x retourkosten moet gaan betalen als het 2e paar ook niet zou passen. Verbeterpunt: retoursturen voor rekening van Clementi

nee

Klantvriendelijkheid toek ik belde wanneer ik mijn artikel kon verwachten

Goed en snel

Het was snel!!

Positief.

Communicatie
Levering
Website: specifiek produktinformatie, deze pagina's zijn overzichtelijk en stijlvol.

Ik heb een bestelling gedaan en betaald, bericht ontvangen dat het verzonden zou zijn op 15 juni jl. #2312539 met track en trace code: 3SKABA241934730. Echter er bij ons niets bezorgd evenals bij... Ik heb een bestelling gedaan en betaald, bericht ontvangen dat het verzonden zou zijn op 15 juni jl. #2312539 met track en trace code: 3SKABA241934730. Echter er bij ons niets bezorgd evenals bij de buren niet. En we wonen maar met twee personen in een huis, dus het kan niet bij iemand anders in ons gezin zijn blijven liggen. Erg jammer van het Sarah Pacini jurkje ;-(

ec

Goed en erg mooie kleding!!

Mooie kleding!!

Prima uitstekend wordt goed gereageerd op je vragen en wensen

alle zaken zijn goed geregeld

F.Kouwen

Zeer tevreden!

Perfect service, zelfs zo dat we een paar dagen later de winkel hebben bezocht en nog een paar schoenen hebben gekocht!