Ervaring is goed

BossaNova

Persoonlijk, deskundig, stijlvol

persoonlijk, deskundig, stijlvol

RinRin

De levering is echt supersnel.

Publiek

Nikki

Hele mooie en exclusieve producten. Goeie service en snelle levering.

Goede prijs. Zeer mooie en exclusieve kleding. Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

Diana Lazarov

Great service and fast delivery.

Excellent quality and fast delivery.

Tony

Goede ervaring

Goede ervaring

Heel prettig; duidelijke site (webwinkel); ik vond vooral ook leuk het filmpje waarop getoond werd hoe de kleding van sarah pacini te combineren. Als koper voel ik me verleid om verschillende items... Heel prettig; duidelijke site (webwinkel); ik vond vooral ook leuk het filmpje waarop getoond werd hoe de kleding van sarah pacini te combineren. Als koper voel ik me verleid om verschillende items uit de shop te kopen als die op die wijze gepresenteerd worden. Daarnaast vind ik juist ook bij een webwinkel aantrekkelijk om voorbeelden te zien hoe kleding -en andere items- gecombineerd kunnen worden, want dat vind ik zelf, op basis van alleen een foto moeilijk om te doen.

Het filmpje waarop suggesties werden gedaan over hoe verschillende items te combineren; het heeft me verleid en overgehaald om nou net die zwarte jurk van sarah pacini te kopen, omdat ik zag hoe... Het filmpje waarop suggesties werden gedaan over hoe verschillende items te combineren; het heeft me verleid en overgehaald om nou net die zwarte jurk van sarah pacini te kopen, omdat ik zag hoe leuk die met het oranje vest (dat ik reeds had) gecombineerd kon worden.
-Ik ben fan van de kleding van Sarah Pacini en die is niet zo heel gemakkelijk te verkrijgen; vind het erg fijn dat ik deze bij Clementi kan verkrijgen.
-Ik hoefde geen verzendkosten te betalen en ook dat is heel aantrekkelijk.
Lijkt me vooral bij aankoop van schoenen heel belangrijk.

Exellent!

Very good taste of trends