Bikkel

Super service!

Super service!

dy

uitermate vriendelijke benadering via mail

Sandra Jones

Super mooie schoenen, geweldige service, een topverkoper!!

Mooie collectie
veel keuze in betelingsvormen
zeer snelle levering, volgende dag al in huis
Handig dat je ook in de winkel kan ophalen

Mw. Overdam

United Nude schoenen in de uitverkoop gekocht via de webwinkel

Had op een avond een bepaalde kleur schoen besteld, maar zag de volgende ochtend dat er een nog mooiere kleur was.Kon deze zonder probleem omzetten naar een andere kleur.
Aardig klinkende...
Aardig klinkende mensen aan de lijn gehad.

anke weijster-de meijer

Dit is mijn eerste ervaring met deze zaak en kan dus alleen beoordelen over website-informatie en niet over personeelservice.de website is duidelijk met prijzen en maten.vind wel, dat de... Dit is mijn eerste ervaring met deze zaak en kan dus alleen beoordelen over website-informatie en niet over personeelservice.de website is duidelijk met prijzen en maten.vind wel, dat de verzendkosten gratis zou moeten zijn,zoals andere bedrijven dat doen.ook miste ik informatie over e.v.terugzending van producten.

ja,duidelijke foto’s,

CF

Genadeloos top ervaring

top, ook dingen die overal uitverkocht zijn krijg je bij Clementi zomaar in de sale

a.avezaat

prima

Karen Jager

Bestelling geplaats en de volgende dag reeds geleverd!

Bestelling geplaats en de volgende dag reeds geleverd!

Céline

Uitgebreid assortiment, snelle levering en keurig verpakt. Alleen de prijs was hoger dan bij een winkel in Tilburg, maar daar hadden ze mijn maat niet meer.

L.

prima