DGM Kupers

Tot zover goed

ik vind het jammer dat ik de schoenen die ik uit de sale heb besteld van united nude de rechterschoen verkleurd is dit zag ik pas toen ik de schoenen aanhad en in daglicht buiten stond, mijn huis is... ik vind het jammer dat ik de schoenen die ik uit de sale heb besteld van united nude de rechterschoen verkleurd is dit zag ik pas toen ik de schoenen aanhad en in daglicht buiten stond, mijn huis is vrij donker niet gezien dus. retour was mijns inziens al niet meer mogelijk..
De linker schoen lijkt een halve maat ruimer dan de rechter. Ik draag al veel langer schoenen van united nude . Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal is 37 perfect.

Met vriendelijke groet
DGM Kupers Boxtel

Prettige overzichtelijke website. Betrouwbaar en snelle levering. Mooie artikelen

Mooie webshop met ietwat onduidelijke communicatie

Snelle levering, mooie webshop

Irma

Verrassend snelle levering.

Goede ervaring !

Susan Verheijen

Weinig ervaring met bestellen. Kijk wel regelmatig op de site.

Snelle levering ondanks vakantie periode.

Loes Scholtens

Mijn ervaring met het bedrijf is goed. Dit ondanks dat er iets met de verzending mis ging (zie hieronder).

Sterk punt was dat het bedrijf reageerde op een mail van mij waarin ik had gevraagd om een paar dagen latere levering (ivm afwezigheid van een paar dagen). Jammer was dat de verzending al bij Postnl... Sterk punt was dat het bedrijf reageerde op een mail van mij waarin ik had gevraagd om een paar dagen latere levering (ivm afwezigheid van een paar dagen). Jammer was dat de verzending al bij Postnl was gebracht. Blijkbaar is er vertraging in de communicatie tussen de afdeling klantenservice en afdeling verzending. Ook werd de telefoon op maandagmorgen niet opgenomen. Omdat het bedrijf wel heeft geprobeerd de verzending terug te draaien en mij een mail stuurde om te informeren dat de latere levering niet meer mogelijk was, heb ik een zeer goede indruk van het bedrijf. Dit ondanks dat verzoek niet werd uitgevoerd. Gewoon harstikke goede informatie naar de klant!

Goede service, ondanks dat artikel was uitgekocht , heeft nedewerkster alsnog kunnen leveren.

Persoonlijk en goede communicatie

Meerdere malen via internet besteld en in de winkel geweest

Leuke collectie