Irma

Verrassend snelle levering.

Goede ervaring !

Susan Verheijen

Weinig ervaring met bestellen. Kijk wel regelmatig op de site.

Snelle levering ondanks vakantie periode.

Loes Scholtens

Mijn ervaring met het bedrijf is goed. Dit ondanks dat er iets met de verzending mis ging (zie hieronder).

Sterk punt was dat het bedrijf reageerde op een mail van mij waarin ik had gevraagd om een paar dagen latere levering (ivm afwezigheid van een paar dagen). Jammer was dat de verzending al bij Postnl... Sterk punt was dat het bedrijf reageerde op een mail van mij waarin ik had gevraagd om een paar dagen latere levering (ivm afwezigheid van een paar dagen). Jammer was dat de verzending al bij Postnl was gebracht. Blijkbaar is er vertraging in de communicatie tussen de afdeling klantenservice en afdeling verzending. Ook werd de telefoon op maandagmorgen niet opgenomen. Omdat het bedrijf wel heeft geprobeerd de verzending terug te draaien en mij een mail stuurde om te informeren dat de latere levering niet meer mogelijk was, heb ik een zeer goede indruk van het bedrijf. Dit ondanks dat verzoek niet werd uitgevoerd. Gewoon harstikke goede informatie naar de klant!

Goede service, ondanks dat artikel was uitgekocht , heeft nedewerkster alsnog kunnen leveren.

Persoonlijk en goede communicatie

Meerdere malen via internet besteld en in de winkel geweest

Leuke collectie

Snelle levering en snelle reaktie op vragen.

Was de eerste keer, maar omdat deze bestelling super goed en snel is uitgevoerd zeker niet de laatste keer

Goede mooie merken

Weet ik veel