Karin

2e keer dat ik iets bestel bij dit bedrijf. Geen opmerkingen. Alleenmaar lof!

De snelheid van reageren. De vriendelijkheid die uit de mails spreekt; erg persoonlijk!

Carla

Bestelling vlot verwerkt en binnen gekregen

Philippe Marlier

Heel tevreden van jullie shop! Enkel spijtig voor de leveringskosten 13€ naar Belgie. Veel site's doen het gratis.

Super snelle levering

vandaag besteld morgen in huis

Angel Franken

Super snel, kwaliteit product

Zeer snel, goede informatie, service

Isabelle Walter

Zeer goed + prachtige artikelen!

Ontzettend snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Erg snel het aankoop bedrag terug gestort op mijn rekening.

Anja Tonkens/Ruijters

Ik had verleden week laarsjes besteld. Had de eigenaresse van Clementi Rotterdam aan de telefoon gehad. Zij had mij verkeerd verstaan. ipv RIB kreeg ik de zwarte laarsjes RIZ toegestuurd. Wij... Ik had verleden week laarsjes besteld. Had de eigenaresse van Clementi Rotterdam aan de telefoon gehad. Zij had mij verkeerd verstaan. ipv RIB kreeg ik de zwarte laarsjes RIZ toegestuurd. Wij konden direkt de volgende dag de laarsjes in Rotterdam komen ruilen. De service was prima!

DGM Kupers

Tot zover goed

ik vind het jammer dat ik de schoenen die ik uit de sale heb besteld van united nude de rechterschoen verkleurd is dit zag ik pas toen ik de schoenen aanhad en in daglicht buiten stond, mijn huis is... ik vind het jammer dat ik de schoenen die ik uit de sale heb besteld van united nude de rechterschoen verkleurd is dit zag ik pas toen ik de schoenen aanhad en in daglicht buiten stond, mijn huis is vrij donker niet gezien dus. retour was mijns inziens al niet meer mogelijk..
De linker schoen lijkt een halve maat ruimer dan de rechter. Ik draag al veel langer schoenen van united nude . Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Normaal is 37 perfect.

Met vriendelijke groet
DGM Kupers Boxtel

Prettige overzichtelijke website. Betrouwbaar en snelle levering. Mooie artikelen

Mooie webshop met ietwat onduidelijke communicatie

Snelle levering, mooie webshop