CJS Woningontruiming

CJS Woningontruiming Ook benieuwd naar feedback over de webshop CJS Woningontruiming? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company73
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CJS Woningontruiming met 9.4/10. Gebaseerd op 73 ervaringen.
Communicatie
Advies
Offerte
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Zeer goed (9/10)

Snelheid van ontvangst offerte (snel duidelijkheid). Flexibiliteit, zowel in zoeken naar oplossingen, als in beschikbare ontruimingsdata. Vriendelijkheid. Afspraak mogelijk binnen korte termijn.

Tevoren was aangegeven dat ik 1 uur voor einde werkzaamheden gebeld zou worden. Toen ik ongeveer 20 minuten na dat telefoontje bij het appartement arriveerde bleken de werkzaamheden al zowat te zijn afgerond. Het gereedschap was al grotendeels naar de auto gebracht. Daardoor vond ik het lastig om nog te vragen om bijvoorbeeld de afzuig-elementen nog even schoon te maken. Hetzelfde gold voor de bovenzijde van de plinten: die zaten nog vol stof, maar de stofzuiger zat al in de auto. Ik ben dan niet brutaal genoeg om te vragen die plinten alsnog even schoon te zuigen. Het zou beter zijn om inderdaad te zorgen dat de opdrachtgever nog even de gelegenheid krijgt (uitgenodigd wordt) om op- of aanmerkingen te maken als alle gereedschappen en hulpmiddelen (trap etc.) nog in het appartement aanwezig zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Contact verliep prettig en gemaakte afspraken werden goed nagekomen. ook aanpassingsvoorstel na eerste offerte was geen enkel probleem. woning is over het algemeen netjes opgeleverd.

Arno Kuppens
Arno Kuppens

Snelle offerte. Afspraak op zeer korte termijn te maken. Mensen werken hard.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Communicatie liep/loopt perfect. er wordt zeer snel gereageerd op telefoon/mail. ook zeer snel afspraak in te plannen.

Theo Schouten
Goed (8/10)
Theo Schouten

komen de afspraken na!

jullie zouden het niet beter kunnen doen!

Score voor CJS Woningontruiming:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

31-05-2017 is mijn woning door cjs woningontruiming leeg gehaald.het was een fijne ervaring met dit bedrijf.keurig verzorgt en netjes afgeleverd. als ik een cijfer mocht geven,was dit beslist een 10!!.

de service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed tot zeer goed, communicatief, zorgvuldig, service.

Accuraat
Betrouwbaar
Perfect resultaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helaas onlangs weer gebruik gemaakt van hun diensten. automatisch voor deze partij gekozen 2 jaar geleden hebben ze ons fantastisch geholpen.

Schouwenaars
Schouwenaars

Duidelijkheid, verzorgd en ontzorgd.

Geen verbeterpunten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een enorm fijne ervaring met cjs woningontruiming gehad. het contact met de eigenaar casper janssen, was er fijn. hij heeft de opdracht in goede banen geleid en heeft ons ontzorgd, door alles tot in de puntjes te verzorgen. wij raden dit bedrijf met volle overtuiging aan iedereen aan!.

Amsterdamseklant
Voldoende (6/10)
Amsterdamseklant

Communicatie. Eindresultaat. Prijs.

Tempo van ontruimen

Reactie CJS Woningontruiming:

Beste Amsterdamseklant,

Om te beginnen bedankt voor uw eerlijke reactie!
Wij vinden het uiterste vervelend dat de snelheid van de ontruiming niet naar uw wens is geweest. Normaal gesproken duurt een gemiddelde ontruiming van een zorgkamer 3 uur. Na navraag bij het personeel blijkt dat de kringloop waarmee wij werken ruim een uur vertraging heeft gehad. De werkzaamheden zijn hierdoor dus vertraagd.

Onze fout in deze is geweest dat wij dit niet naar u hebben gecommuniceerd nogmaals onze excuses hiervoor .

CJS Woningontruiming

Score voor CJS Woningontruiming:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De communicatie vooraf en ook het eindresultaat waren prima. meteen op maandagochtend werden we om 8 uur gebeld, in reactie op onze mail van de dag ervoor. binnen een uur hadden we de offerte binnen en om tien uur was de afspraak gemaakt. we hebben ons wel verbaasd dat het ontruimen zelf zoveel tijd heeft gekost, van 13 uur tot 16:30 voor 1 enkele kamer. de eerste twee werkmannen liepen niet erg hard en leken ook niet erg handig. toen casper jansen met zijn compaan aankwam om half vier, ging het opeens veel vlotter. ook de twee mannen die al om 13 uur waren begonnen leken vanaf dat moment plotseling meer pit te hebben. al met al waren we wat het tempo betreft niet zo tevreden. maar de flat was uiteindelijk wel keurig leeg en gestofzuigd, en er werd een vriendelijke prijs berekend. dus positieve en wat minder positieve punten.

Eric heijligers
Eric heijligers

Snel, zelfstandig, flexibel, niet duur. Met passie en begrip voor de situatie!

Hoe kan ik hier nog verbeterpunten op verzinnen. Een woord: geweldige service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Twee keer in korte tijd gebruik gemaakt van uw diensten.

PK
PK

Op tijd met een goede gemotiveerde team. Zelfs de lift en entree hal van gebouw gestof zogen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer profesional, niets was hun teveel ondanks een zware tapijt dat moielijk te snijden was.

Pieter
Pieter

Korte lijnen, goed op elkaar ingespeeld team. Zij houden rekening met de wensen van de klant en de omgeving.

Nee. Wij zijn meer dan tevreden over de vlotte en respectvolle wijze waarop alles heeft plaatsgevonden. Een aanrader!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, correct en conform de afspraken.

Bedrijfsinformatie

CJS Woningontruiming ontzorgt. Wij zijn uw partner in en rondom uw huis. Denk hierbij aan het ontruimen van een woning of een verhuizing. Zoals u hier kunt lezen zijn wij niet voor een gat te vangen. Wij leveren al jaren onze diensten aan zowel particulieren als bedrijven. Leest u gerust onze recensies door.
Adres
Mesdagstraat 10