Communicatie
Medewerkers
Deskundigheid
Resultaat

Michel

Nadat ik een offerte aangevraagd had werd er al snel een afspraak gemaakt voor een inventarisatie van het te ontruimen pand en mijn wensen en eisen. De dame heeft alles zeer efficiënt opgenomen en...

Werkzaamheden goed uitgevoerd

gera

Snelle afspraak voor ontruiming

in overleg werd de garage ontruimd

Had geen overzicht welke spullen er nog voor de kringloop waren .ging niet zorgvuldig in mijn ogen
Had ook er ook wat moeite mee, dat eetkamerstoelen eerst kapot geslagen werden alvorens ze ingeladen werden

Ron de Haan

Correcte afhandeling van de ontruiming. Goede communicatie vooraf en na het werk.

CT Dullaert

Beschrijving bedrijf op internet sprak mij aan.Ook omdat ze in Brabantse regio opereren.Na telefonische afspraak open offerte ontvangen.Mannen waren op tijd en ik werd tijdig gebeld hoe laat zij...

Was positief te spreken over correcte communicatie,kwaliteit mensen,en afspraak is afspraak.

Uw mensen vertelden enthousiast wat uw bedrijf allemaal te bieden heeft.Hou ik in mijn hoofd voor de toekomst of voor advies aan vrienden.Reclame is duur om dit naar buiten te brengen maar mond op mond reclame doet ook zijn werk.Het betekent weer als uw werknemers tevreden zijn en vakkundig dat dit de besfe reclame is.

L.Maas

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar

Nakomen van afspraken en uit handen nemen van alle zorgen.

Hier mogen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen....alles is in orde!

Bijzonder goed. Casper Janssen heeft duidelijke informatie gegeven en is zeer vriendelijk, snelle en goede services.

zeer correct en alles goed uitgevoerd zoals vertelt is.

Tonny van Dormael

Snelle reactie op mijn aanvraag voor een ontruiming en een zeer concurrerende offerte.
Gemotiveerde, vriendelijke, deskundige en uiterst correcte medewerkers.

Medewerkers die uiterst correct, zeer vriendelijk en respectvol hun werk doen.
Scherpe prijs.

Misschien de omvang/grootte van de werkzaamheden nog beter inschatten.

M v.d.Langenberg

HELEMAAL TOP.
Snel, secuur en vriendelijke mensen.
Nette oplevering en Doen wat ze beloven.

Doen wat ze beloven.
Van begin tot het eind

Prettig

Flexibele medewerkers

Snap dat je als bedrijf reclame wil maken. Er zijn echter situaties waarin het beter is als men diskreet een bus voor de deur zet zonder dat er woningontruiming opstaat...tip: leg er een magneetplaat over heen zodat je alleen nog CJS ziet.