Roxane Kelder

Wij hebben City Casinos geboekt voor ons veertigjarig jubileum van ons tuincomplex. De ervaring met dit bedrijf is als zeer prettig ervaren.

Vriendelijk personeel.

Goed bedrijf

Àll in prijs

Ingehuurd voor een bedrijfsfeest. goede dienstverlening en heel te vreden met de uiteindelijke diensten

veel waar voor je geld heel tevreden

Bouwmaat Amsterdam

Zeer prettig en voor herhaling vatbaar

Vriendelijk en flexibel

Job

Wij (en onze gasten) hebben een geweldig leuke avond gehad

De croupiers waren zeer voorkomend en gezellig. Prima gekleed en zeer ter zake kundig.
De geleverde tafel zagen er keurig uit en het geheel oogde professioneel.

Doordat de gasten niet zoals op de site stond allemaal een "geldbiljet" kregen aan het begin van de avond was het wedstrijd element een beetje weg. Als je fiches op waren haalde je gewoon weer... Doordat de gasten niet zoals op de site stond allemaal een "geldbiljet" kregen aan het begin van de avond was het wedstrijd element een beetje weg. Als je fiches op waren haalde je gewoon weer nieuwe. Daardoor was de door ons geboekte prijsuitreiking niet echt relevant te noemen.
Ook werd hierdoor niet iedereen gepusht om ten minste 1 keer een gokje te gaan wagen om zijn ontvangen "geld" op te spelen. Daardoor bleven een aantal mensen zitten en speelden niet mee.
Daar zou dus van te voren beter over kunnen worden gecommuniceerd.

Het was een zeer leuke en spontane avond.

Correcte info
Goede prijs-kwaliteitverhouding

Tijdstip van aankomst mag wat duidelijker vermeld worden met bijvoorbeeld een smsje van we verwachten rond ... aan te komen, zodat er iemand jullie personeel goed kan opvangen. Wij zaten... Tijdstip van aankomst mag wat duidelijker vermeld worden met bijvoorbeeld een smsje van we verwachten rond ... aan te komen, zodat er iemand jullie personeel goed kan opvangen. Wij zaten bijvoorbeeld aan tafel, dus ik kon geen uur wachten.

We hebben mede dankzij jullie een geslaagde avond gehad.

Jongens zagen representatief uit en waren enthousiast.

Entertainment was erg goed verzorgd, leuke heren, prefessionele uitstraling! Top avond gehad!

De laatste check twee dagen voor aanvang van het evenement vond ik erg fijn.

CTOBV

GOED