8.1/10

Heel goed

Vriendelijk personeel.

Geen, ga zo door!

Monique Koolenbrander/ Grote Waalkoor

Al een aantal jaren favoriet voor het bestellen van een grote slagroomtaart!

Altijd vers en ouderwets lekker

Bruinendael Linda

Redelijk goed bereikbaar vriendelijk te woord staan doch echter contact via Google niet van derden

Niet echt

Mijn teleurstelling als klant voor de eerste keer, is dat de de taart lekker was maar de opdracht niet geheel naar wens was . De foto die erop moest was niet in zijn geheel erop was met afb. Van Frozen gecombineerd dat was jammer zeker omdat ik duidelijk had aangegeven dat Frozen weggelaten had moeten worden en alleen de foto van het kind.

Marlou

Gevonden online, mooie site, goede uitleg, makkelijk bestellen, levering keurig en mooi op tijd, gebak meer dan goed, maar ook de persoonlijke begeleiding bij het leveren! Aanrader! Wij gaan hier...

Levering erg goed, persoonlijk, goede uitleg van filosofie van bedrijf en top kwaliteit gebak!

Vera Lemm

Heel klantvriendelijk en goede info. Bezorging van ontbijt was precies op tijd en volgens de ontvanger, heel uitgebreid en lekker.

In tegenstelling tot andere ontbijtservices meteen contact en goede dienstverlening. Gaf goed gevoel en vertrouwen. Aanvullingen werden ook meteen opgepakt.

Jose katwijk

Wij hadden geen tijd om bakkers af te gaan voor een speciale taart, dus kwamen we bij Bakery taarten terecht.

De taart was helemaal mooi, precies volgens de verwachting van de Jarig Job,
Hij was erg lekker, niet te zoet, van 2 tot 83 heeft ervan gesmuld.

Barakat

Top

Tijdigheid en smaak van de producten

Myr

Super taarten! Groeie service! En de smaak is heerlijk!

Dat je tot laat kunt bestellen!
Was namelijk een taart vergeten te bestellen en alleen bij jullie was het mogelijk!! Top!

Weijenberg

Late bestelling van een kindertaart. De volgende dag echter al vroeg bezorgd.
Wat een service! Perfect geregeld, zeer klantvriendelijk aan de telefoon en tijdens de bezorging. En bovenal een...

Klantvriendelijk, snel en kwaliteit vd taart.