Maas

Omdat de taart niet was wat we besteld hadden . Zij ik een refun 20 jan 2018 ontvangen.
Helaas. .. Ik heb niets ontvangen
Ook zou er een terugkoppeling komen van de klacht . U raad...
Helaas. .. Ik heb niets ontvangen
Ook zou er een terugkoppeling komen van de klacht . U raad het al ook dat niet.

Dus u kan begrijpe dat ik erg teleurgesteld ben
Immers we hebben het over een kindertaart 4 jaar ..

Geen dus

Doen wat je zecht

Edwin Hartog

Heerlijk ontbijt ontvangen! Een ruik gevulde mand!

Verse producten!

Sylvia Karres

Medium

Op tijd, duidelijk

Het persoonlijke bericht en afzender zat niet bij de gebakjes, waardoor de mensen niet wisten van wie het kwam. Dan schiet je wel een beetje je doel voorbij.

Herma

Ontbijt besteld. Site is mooi en overzichtelijk, bestellen gemakkelijk (mis alleen een veld voor bezorgtijd en een veld voor tijdschrift), ontbijt was erg lekker. Alleen veel te laat bezorgd en een... Ontbijt besteld. Site is mooi en overzichtelijk, bestellen gemakkelijk (mis alleen een veld voor bezorgtijd en een veld voor tijdschrift), ontbijt was erg lekker. Alleen veel te laat bezorgd en een vrouwentijdschrift voor een man, dat was erg jammer.

Lekker eten, mooie website, vriendelijk aan de telefoon

Ik had speciaal gebeld om te vragen waar ik de bezorgtijd in kon vullen, dat kon in het opmerkingenveld. Daar neergezet dat er tussen 8.30 en 9.00 bezorgd moest worden. Dit werd echter pas 9.30,... Ik had speciaal gebeld om te vragen waar ik de bezorgtijd in kon vullen, dat kon in het opmerkingenveld. Daar neergezet dat er tussen 8.30 en 9.00 bezorgd moest worden. Dit werd echter pas 9.30, volgens de bezorger was er geen tijd doorgegeven. Erg jammer, want het was een verrassing voor mijn vader, nu heeft m'n moeder het al moeten verklappen omdat hij op het punt stond zelf ontbijt te maken. Wat ook jammer was, is dat er het tijdschrift Vriendin bij zat. Voor een man... Je kunt nergens aangeven wat je wil (was dat ook vergeten, misschien had dat in het opmerkingenveld gekund). Maar toch stond er op het kaartje 'lieve pap', dus het was duidelijk voor een man bedoeld. Verder vonden ze het ontzettend lekker, dus dat was erg goed!

de Jager

Mijn ervaring met City Bakery was zeer positief. De taarten zijn ruim op tijd bezorgd en waren erg lekker.

Kowalski

Snelle en duidelijke communicatie
Ontvangen partij was super tevreden met het ontvangen ontbijt

??

Het zo leuk zijn als je ook nog artkelen extra los erbij kan bestellen

Saar

Was even lastig om de fototaart te vinden, maar daarna ging het prima.

Wanneer een bestelling geplaatst wordt, zijn er een aantal keuze mogelijkheden voor het ophalen of laten bezorgen van de bestelling. Wanneer er gekozen wordt om de bestelling te laten bezorgen, dan... Wanneer een bestelling geplaatst wordt, zijn er een aantal keuze mogelijkheden voor het ophalen of laten bezorgen van de bestelling. Wanneer er gekozen wordt om de bestelling te laten bezorgen, dan is op dat moment nog niet duidelijk wat het moment van bezorgen is. Pas nadat de bestelling geplaatst is, wordt duidelijke dat het tussen 10:00 en 13:00 zal zijn. Handiger is om dit eerder in het bestel proces te laten zien, zodat je die optie niet hoeft te selecteren indien de eerste visite om 10:00 verwacht wordt.

K de jongh

Heel goed

Vriendelijk personeel.

Geen, ga zo door!

Monique Koolenbrander/ Grote Waalkoor

Al een aantal jaren favoriet voor het bestellen van een grote slagroomtaart!

Altijd vers en ouderwets lekker