8.1/10
8.3/10
8.1/10

Kowalski

Snelle en duidelijke communicatie
Ontvangen partij was super tevreden met het ontvangen ontbijt

??

Het zo leuk zijn als je ook nog artkelen extra los erbij kan bestellen

Saar

Was even lastig om de fototaart te vinden, maar daarna ging het prima.

Wanneer een bestelling geplaatst wordt, zijn er een aantal keuze mogelijkheden voor het ophalen of laten bezorgen van de bestelling. Wanneer er gekozen wordt om de bestelling te laten bezorgen, dan... Wanneer een bestelling geplaatst wordt, zijn er een aantal keuze mogelijkheden voor het ophalen of laten bezorgen van de bestelling. Wanneer er gekozen wordt om de bestelling te laten bezorgen, dan is op dat moment nog niet duidelijk wat het moment van bezorgen is. Pas nadat de bestelling geplaatst is, wordt duidelijke dat het tussen 10:00 en 13:00 zal zijn. Handiger is om dit eerder in het bestel proces te laten zien, zodat je die optie niet hoeft te selecteren indien de eerste visite om 10:00 verwacht wordt.

K de jongh

Heel goed

Vriendelijk personeel.

Geen, ga zo door!

Monique Koolenbrander/ Grote Waalkoor

Al een aantal jaren favoriet voor het bestellen van een grote slagroomtaart!

Altijd vers en ouderwets lekker

Bruinendael Linda

Redelijk goed bereikbaar vriendelijk te woord staan doch echter contact via Google niet van derden

Niet echt

Mijn teleurstelling als klant voor de eerste keer, is dat de de taart lekker was maar de opdracht niet geheel naar wens was . De foto die erop moest was niet in zijn geheel erop was met afb. Van... Mijn teleurstelling als klant voor de eerste keer, is dat de de taart lekker was maar de opdracht niet geheel naar wens was . De foto die erop moest was niet in zijn geheel erop was met afb. Van Frozen gecombineerd dat was jammer zeker omdat ik duidelijk had aangegeven dat Frozen weggelaten had moeten worden en alleen de foto van het kind.

Marlou

Gevonden online, mooie site, goede uitleg, makkelijk bestellen, levering keurig en mooi op tijd, gebak meer dan goed, maar ook de persoonlijke begeleiding bij het leveren! Aanrader! Wij gaan hier... Gevonden online, mooie site, goede uitleg, makkelijk bestellen, levering keurig en mooi op tijd, gebak meer dan goed, maar ook de persoonlijke begeleiding bij het leveren! Aanrader! Wij gaan hier vaker gebruik van maken!

Levering erg goed, persoonlijk, goede uitleg van filosofie van bedrijf en top kwaliteit gebak!

Vera Lemm

Heel klantvriendelijk en goede info. Bezorging van ontbijt was precies op tijd en volgens de ontvanger, heel uitgebreid en lekker.

In tegenstelling tot andere ontbijtservices meteen contact en goede dienstverlening. Gaf goed gevoel en vertrouwen. Aanvullingen werden ook meteen opgepakt.

Jose katwijk

Wij hadden geen tijd om bakkers af te gaan voor een speciale taart, dus kwamen we bij Bakery taarten terecht.

De taart was helemaal mooi, precies volgens de verwachting van de Jarig Job,
Hij was erg lekker, niet te zoet, van 2 tot 83 heeft ervan gesmuld.

Barakat

Top

Tijdigheid en smaak van de producten