Kim

Wat een uitkomst! Een kakelverse taart die op zondag geleverd kan worden! Buiten het gemak was hij ook nog eens heerlijk en heb ik van alle visite de complimenten mogen ontvangen voor de heerlijke... Wat een uitkomst! Een kakelverse taart die op zondag geleverd kan worden! Buiten het gemak was hij ook nog eens heerlijk en heb ik van alle visite de complimenten mogen ontvangen voor de heerlijke taart! Voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website, goede informatie en fantastische service.
Daarbuiten dus ook nog eens heerlijke taart ;-)

Commercieel gezien, zou ik zeggen: maak meer reclame! Maar dan worden jullie misschien te groot/zakelijk om het leuke familiebedrijf te blijven wat jullie nu zijn met de goede service.

Samantha Vlasman

Vanmorgen een rijk gevuld ontbijt bij mijn opa en oma laten bezorgen ter viering van hun 50-jarig huwelijks jubileum. De bezorger belde mij omdat hij bij het verkeerder adres stond (ik had het... Vanmorgen een rijk gevuld ontbijt bij mijn opa en oma laten bezorgen ter viering van hun 50-jarig huwelijks jubileum. De bezorger belde mij omdat hij bij het verkeerder adres stond (ik had het foutief ingevoerd). Super blij was ik toen het geen enkel probleem bleek te zijn om het alsnog bij het juiste adres te leveren (20 km verder!). Echt een top bezorger en top service! Mijn opa en oma hebben uiteindelijk 3 mensen uitgenodigd om het allemaal op te krijgen, zoveel was het!

Flexibiliteit in de bezorging na fout van mij.

Friso ten Brink

Ontbijt was niet goed. De roos ontbrak. Er was geen koffie en het eten was feestelijk gepresenteerd.
Mijn moeder was zeer teleurgesteld

Het bestellen via internet verliep goed

Maak er een feestelijk ontbijt van met goede

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

geen koffie; geen roos ; ontbijt was gewoon niet goed.

Petersen

Vriendelijke bezorger en heerlijk ontbijtje

Kwaliteit en service

Lucie

Goed duidelijk contact

Klantvriendelijk

Als je je bestelling betaalt en afrondt, kom je op een openstaand bedrag voor bezorging, dat vond ik verwarrend..

Karin

Telefonisch contact gehad of de levering van het ontbijt om 7.30uur kon. Dit was geen probleem en werd geregeld. Hoorde van degene die het champagne ontbijt cadeau kregen dat het heerlijk was en... Telefonisch contact gehad of de levering van het ontbijt om 7.30uur kon. Dit was geen probleem en werd geregeld. Hoorde van degene die het champagne ontbijt cadeau kregen dat het heerlijk was en super veel.
Dus super ervaring, zeker aan te raden!!

Uitgebreid ontbijt, goede service

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Nee, niet gehoord dat er iets ontbrak bij het ontbijt

An Herlaar

Ik was niet de klant maar de ontvanger

Zou een hazelnoot/schuimtaart krijgen, maar kreeg 8 gebakjes. Vind het ook niet correct om een mail met devrejening naar de ontvanger te sturen,

Kris

Top! Laat s avonds mijn taart besteld en toch in de ochtend geleverd!

They deliver! Letterlijk en figuurlijk

Er is volgens mij geen keuze in maat van taart.
Er is volgens mij geen keuze in maat van taart.
Ik had een bessen bavravois besteld, die overigens heerlijk was, maar voor 12 man. Het zou leuk zijn als je ook een kleiner taartje kunt bestellen

Sylvia

Vandaag een flink aantal saucijzenbroodjes besteld om te trakteren op mijn werk en het was een groot succes. Heel erg lekker, echt niet duur en ook nog warm afgeleverd. Ik ben fan!

Goede communicatie, vriendelijk en goede kwaliteit

Maak het makkelijker om een review te plaatsen ;-). En met creditcard bestellen via de site kan toch niet of wel maar dan duurt het heel lang?

Berbel

M’n ervaring is in principe goed.

M’n mailtjes werden snel beantwoord.
Gevraagd of het ontbijt vroeg geleverd kon worden,en dat werd ‘t,zelfs vroeger dan verwacht;) Echt super!

T ontbijt voor 2 personen is echt heel erg veel. Beter iets minder en dan de prijs iets lager. Ook oogde ‘t ontbijt rommelig,alsof ‘t zo in de doos was gegooid.
En ‘t kaartje met tekst van mij...
En ‘t kaartje met tekst van mij ontbrak,dit werd vanuit tel. opgelezen. Dat was ook
iets minder.