8.1/10
8.3/10
8.1/10

Karin

Telefonisch contact gehad of de levering van het ontbijt om 7.30uur kon. Dit was geen probleem en werd geregeld. Hoorde van degene die het champagne ontbijt cadeau kregen dat het heerlijk was en...

Uitgebreid ontbijt, goede service

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Nee, niet gehoord dat er iets ontbrak bij het ontbijt

An Herlaar

Ik was niet de klant maar de ontvanger

Zou een hazelnoot/schuimtaart krijgen, maar kreeg 8 gebakjes. Vind het ook niet correct om een mail met devrejening naar de ontvanger te sturen,

Kris

Top! Laat s avonds mijn taart besteld en toch in de ochtend geleverd!

They deliver! Letterlijk en figuurlijk

Er is volgens mij geen keuze in maat van taart.
Ik had een bessen bavravois besteld, die overigens heerlijk was, maar voor 12 man. Het zou leuk zijn als je ook een kleiner taartje kunt bestellen

Sylvia

Vandaag een flink aantal saucijzenbroodjes besteld om te trakteren op mijn werk en het was een groot succes. Heel erg lekker, echt niet duur en ook nog warm afgeleverd. Ik ben fan!

Goede communicatie, vriendelijk en goede kwaliteit

Maak het makkelijker om een review te plaatsen ;-). En met creditcard bestellen via de site kan toch niet of wel maar dan duurt het heel lang?

Berbel

M’n ervaring is in principe goed.

M’n mailtjes werden snel beantwoord.
Gevraagd of het ontbijt vroeg geleverd kon worden,en dat werd ‘t,zelfs vroeger dan verwacht;) Echt super!

T ontbijt voor 2 personen is echt heel erg veel. Beter iets minder en dan de prijs iets lager. Ook oogde ‘t ontbijt rommelig,alsof ‘t zo in de doos was gegooid.
En ‘t kaartje met tekst van mij ontbrak,dit werd vanuit tel. opgelezen. Dat was ook
iets minder.

Sylvia van der Horst

Keurig op tijd ,zeer netjes verzorgd en super vers .

Het hele concept

Berend van der Graaf

Zeer tevreden

Snelle levering, ook op zondag

Ilse Kroes

Zaterdag ochtend gebeld ivm in elkaar gestortte taart voor kinderverjaardag. Gelukkig konden jullie de volgende dag evengoed nog taart leveren!!!

Het was ons niet bekend dat we 2 taarten zouden krijgen bij de 3D-Cars taart voor 30 personen. Dit was een zeer leuke verassing!!

misschien wel handig om te vermelden dat sommige taarten aan een bepaald aantal personen gebonden zit en dat je er een andere taart bij krijgt als je die taart voor meer personen besteld.

Nick

Top

Lekkere verse lichte slagroomtaart.. fantastisch

Susan

Heel goed!

Snelheid van bestelling, zorgvuldigheid.

niks