Daniele Roem

Ik heb in korte tijd 3x een ontbijt laten bezorgen door City Bakery.
Alledrie de keren was het een enorm groot succes!!!!!

Het ontbijt wat City Bakery verzorgt is heel verrassend, veelzijdig, zeer uitgebreid en ontzettend lekker.
De presentatie bij het aanbieden is uniek.
De tekst van het bijgesloten kaartje...
De presentatie bij het aanbieden is uniek.
De tekst van het bijgesloten kaartje wordt vòòr het overhandigen voorgelezen en als het ontbijt voor een jarige is, zingt de bezorger een verjaardagslied. Zooooo leuk.

Ook na heel goed nadenken, kan ik er niet op komen.

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Eerlijk gezegd kan ik daar niets over zeggen.
Bij alle drie de keren heeft de jarige ontvanger heel uitgebreid verslag gedaan van wat er allemaal bij zat en dat was enorm veel.

petra nooij

Ik heb voor de eerste keer een taart besteld en ik weet zeker dat het niet de laatste keer is geweest.

de kwaliteit van de taart was echt geweldig

misschien moet er een mogelijkheid komen om zelf een plaat te leveren via de mail zodat die op de taart kan komen

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

ik zou niets weten wat ik mis.

Angelique Rijmers

Super snel met reageren en fijn dat het de volgende dag al geleverd word

Mirella de vries

Afgelopen vaderdag een brunch laten bezorgen en ik kan niets anders zeggen dan dat ze het een super brunch vonden. Jullie Brunch is er 1 uit duizenden ze hebben nog nooit eerder een ontbijt/ brunch... Afgelopen vaderdag een brunch laten bezorgen en ik kan niets anders zeggen dan dat ze het een super brunch vonden. Jullie Brunch is er 1 uit duizenden ze hebben nog nooit eerder een ontbijt/ brunch gehad die zo compleet was als die van jullie. Dus dank jullie wel.

Super compleet. Alles tot in de puntjes verzorgd

Misschien handig om een bezorgtijd te kunnen kiezen

Schoonzorg

Super altijd verse producten.
Zeer uitgebreid en vriendelijke bezorgers

Mooie producten

Heb ik niet kunnen vinden tot nu toe

Neem

Wendy

Heerlijke taart, al kwam de geleverde bavarois aardbeientaart 12 personen niet overeen met de foto en de omschrijving. Het wordt omschreven als een soort slof gebak, maar dat is helemaal niet zo.... Heerlijke taart, al kwam de geleverde bavarois aardbeientaart 12 personen niet overeen met de foto en de omschrijving. Het wordt omschreven als een soort slof gebak, maar dat is helemaal niet zo. Het was gewoon bavarois met een laagje biscuitdeeg in het midden.

Lekkere verse taart, goede prijs, prima bezorging, mooie website.

Zorg dat de omschrijving van de taart overeenkomt met de werkelijke taart. Dat voorkomt teleurstelling.

Rina Tjon

Geweldig! Ik was op het laatste moment op zoek naar een taart voor de verjaardag van mijn zoontje. Flink gebruik gemaakt van Google, maar alle bedrijven moesten voor 17.00 uur de order binnen... Geweldig! Ik was op het laatste moment op zoek naar een taart voor de verjaardag van mijn zoontje. Flink gebruik gemaakt van Google, maar alle bedrijven moesten voor 17.00 uur de order binnen hebben. Dat tijdstip was inmiddels ruimschoots gepasseerd. Ik zag het eigenlijk niet meer zitten en op de laatst link werd ik doorverwezen naar deze site. De taart kon in mijn regio nog tot 23.00 uur besteld worden en ook nog met het juiste thema. Wat een opluchting. Nog beter was dat ze de volgende dag al om 10.00 uur voor de deur stonden, yeah! En er zaten nog 6 kaarsjes bij ook. Echt super!

Ruime tijden om te bestellen

De vindbaarheid van de site op Google

Bianca Dingjan

Super! Zeker het concept met de ontbijtservice, een diversiteit van lekker dingen zeer ruim (kunt er zelfs nog mee lunchen) leuk een krantje erbij.
Maar ook het assortiment aan taarten is...
Maar ook het assortiment aan taarten is ruim. Goede kwaliteit en vers. !
Mooi foto verjaardagstaart van mijn dochter.
Wat ik ook fijn vind is de bezorgservice én ook op zondag.

Klantvriendelijk aan de telefoon, denkt met je mee!
Overzichtelijk website.
Kwaliteit prijs verhouding is ook goed
Bezorgservice op zondag! Zeker als je niet veel koelkast...
Klantvriendelijk aan de telefoon, denkt met je mee!
Overzichtelijk website.
Kwaliteit prijs verhouding is ook goed
Bezorgservice op zondag! Zeker als je niet veel koelkast ruimte hebt . Dan kun je je taarten gewoon vers op zondag bezorgen.

Petra Hegeman

Levering keurig volgens afspraak, een heer;okle taart

Levering van een heerlijke taart volgens afspraak.

Goed product en goede levering.

Alles ging heel goed, geen verbeterpunten, ga zo door!

Kim

Wat een uitkomst! Een kakelverse taart die op zondag geleverd kan worden! Buiten het gemak was hij ook nog eens heerlijk en heb ik van alle visite de complimenten mogen ontvangen voor de heerlijke... Wat een uitkomst! Een kakelverse taart die op zondag geleverd kan worden! Buiten het gemak was hij ook nog eens heerlijk en heb ik van alle visite de complimenten mogen ontvangen voor de heerlijke taart! Voor herhaling vatbaar!

Overzichtelijke website, goede informatie en fantastische service.
Daarbuiten dus ook nog eens heerlijke taart ;-)

Commercieel gezien, zou ik zeggen: maak meer reclame! Maar dan worden jullie misschien te groot/zakelijk om het leuke familiebedrijf te blijven wat jullie nu zijn met de goede service.