8.1/10
8.3/10
8.1/10

Stichting Gereformeerde Scholengroep

Ik had de volgende ochtend een taart met foto nodig. Dat bleek geen probleem, de taart was op tijd klaar en ik kreeg om zeven uur een mail wanneer de bezorgdienst langs zou komen. Helaas ging er...

Het directe contact en de oplossingsgerichte aanpak vond ik erg prettig. Bovendien is de kwaliteit van de taart zeer goed.

Voor bezorging wat verder weg is de afhankelijkheid van de bezorgdienst misschien een verbeterpunt. Het risico dat zij de goede service en klantrelatie kunnen schaden is een aandachtspunt lijkt me.

Brenda Kikkert

Zaterdag besteld, zondagochtend vroeg afgeleverd. Wat een super service!! En de marsepeintaart was heerlijk, we hebben gesmuld en de 8-jarige job was helemaal blij ❤.

Yakup Caliskan

Een hele goede eerste ervaring. De Dino taart leek een kunstwerk! En de taart was super lekker. Onze complimenten naar de bakker(s)!

De dino taart was creatief versiert en was ook nog eens lekker.

Geen, alles is prima verlopen.

Stephan viel

Vrijdag aangevraagd, en zaterdag op tijd geleverd!
Echt super

Kwaliteit

Jenny

Verjaardagstaart van Frozen besteld. Super mooi en nog eens lekker. Bij de bezorging ging wat mis, dit komt door een ander bezorgbedrijf. Taart kwam geplet aan. Meteen Citybakery opgebeld. De...

Klantvriendelijk, professioneel en kwalitatief goed

Ander bezorgbedrijf inhuren, die de zaak net zo serieus neemt als u.

Koel

Heerlijk taart altijd van bakkerij jonker. Nu bleek city bakkerij ook bakkerij jonker. Heerlijk taarten, leuke buurman en buurman taart.
Prettige bezorging, op zondag! Top!

Keurige bezorging, bestellen gaat erg makkelijk via de site

Graag nog een e-mail dag van te voren, dat jullie komen op de aangegeven bezorgdag.
Wij hadden er geen kaarsjes bij, ben zelf vergeten aan te geven dat het voor een verjaardag was.

Daniele Roem

Ik heb in korte tijd 3x een ontbijt laten bezorgen door City Bakery.
Alledrie de keren was het een enorm groot succes!!!!!

Het ontbijt wat City Bakery verzorgt is heel verrassend, veelzijdig, zeer uitgebreid en ontzettend lekker.
De presentatie bij het aanbieden is uniek.
De tekst van het bijgesloten kaartje wordt vòòr het overhandigen voorgelezen en als het ontbijt voor een jarige is, zingt de bezorger een verjaardagslied. Zooooo leuk.

Ook na heel goed nadenken, kan ik er niet op komen.

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Eerlijk gezegd kan ik daar niets over zeggen.
Bij alle drie de keren heeft de jarige ontvanger heel uitgebreid verslag gedaan van wat er allemaal bij zat en dat was enorm veel.

petra nooij

Ik heb voor de eerste keer een taart besteld en ik weet zeker dat het niet de laatste keer is geweest.

de kwaliteit van de taart was echt geweldig

misschien moet er een mogelijkheid komen om zelf een plaat te leveren via de mail zodat die op de taart kan komen

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

ik zou niets weten wat ik mis.

Angelique Rijmers

Super snel met reageren en fijn dat het de volgende dag al geleverd word

Mirella de vries

Afgelopen vaderdag een brunch laten bezorgen en ik kan niets anders zeggen dan dat ze het een super brunch vonden. Jullie Brunch is er 1 uit duizenden ze hebben nog nooit eerder een ontbijt/ brunch...

Super compleet. Alles tot in de puntjes verzorgd

Misschien handig om een bezorgtijd te kunnen kiezen