8.1/10
8.3/10
8.1/10

Barakat

Top

Tijdigheid en smaak van de producten

Myr

Super taarten! Groeie service! En de smaak is heerlijk!

Dat je tot laat kunt bestellen!
Was namelijk een taart vergeten te bestellen en alleen bij jullie was het mogelijk!! Top!

Weijenberg

Late bestelling van een kindertaart. De volgende dag echter al vroeg bezorgd.
Late bestelling van een kindertaart. De volgende dag echter al vroeg bezorgd.
Wat een service! Perfect geregeld, zeer klantvriendelijk aan de telefoon en tijdens de bezorging. En bovenal een super leuke heerlijke kindertaart!

Klantvriendelijk, snel en kwaliteit vd taart.

N.N.

n

n

op een bestelling voor 4 'sloffen' kwamen ook 4 bevestigingen met dezelfde inhoud. De order is wel in 1 keer afgerekend, dus dit had ook wel 1 bevestiging kunnen zijn

A.Roberts

Ik ben uitstekend geholpen

Ja

Meijers

Mijn ervaring is prima. De cup cakes smaakte heerlijk.

Prijs/kwaliteit dik in orde.
Levering prima op tijd.

De maat van de cup cakes was niet zichtbaar op de website. Er zijn nl ook hele kleine cup cakes.
Het bruine papier om de cup cakes mag wat mij betreft in een andere lichtere kleur. Het oogde wat somber.

Marly

Goede ervaring! Lekkere en mooie taarten en op tijd geleverd!

Lekkere en mooie taarten en op tijd geleverd!

Bevestiging van tijd / datum levering zou handig zijn.

Eleanor Lejarde

Goede service en een heerlijke taart!!!

voldoet aan de verwachting. Leveren op tijd en het belangrijkst heerlijke verse fruittaart!

Sander

Prima service. Heb ontbijt besteld en jullie kwamen keurig op tijd en assortiment was enorm!!

Eenvoudig te bestellen en goede producten.

LV

Erg positieve ervaring! Snel besteld, perfecte levering aan de deur en een heerlijke taart!

Service tot aan de deur
Top: vandaag besteld, morgen in huis!
Zelfs 4 kaarsjes erbij voor onze jarige, dank!
Stevig en voorzichtig verpakt
Heerlijke smaak!

In eerste instantie geen reactie op mijn email gekregen. Nadat ik belde wel snel reactie maar het is fijner als je wel eerder reactie krijgt, misschien haken mensen anders af.

Er staat...

Er staat op de website geen duidelijke foto van het uiterlijk van de taart. Raad ik aan om wel te laten zien. Je weet anders niet wat je krijgt. En dat taart is erg leuk dus gewoon laten zien.

Tip: vermeld hoe groot de doos is waar de taart in komt want het bleek niet in de koelkast te passen. Zo kun je vooraf bedenken hoe of waar je de taart gaat koelen.