8.1/10

Indra Guis

Super service en super prijs. Last minute een lunch geregeld voor de verjaardag van mijn dochter en alles was tip top geregeld. De broodjes waren heerlijk.

Nico Vertelman

Het uitzoeken verliep geweldig

op de site stond dat ik kon betalen met visa dit was dus niet zo

Sjaak Blom

Een hele goede ervaring,een super ontbijt,ruime sortering en heerlijk vers. Een aanrader.

E. van Ewijk/ Hansel BV

De eerste bestelling 's middags rond 15.30 uur geplaatst en keurig om 10.30 uur de volgende ochtend in Zaandam ontvangen. 3 varianten geprobeerd en allemaal supergoed! De Schwarzwalder vlaai was...

Mooie omverpakking doet de producten absoluut recht. En de producten zelf puur en smaakvol. Klasse!

Syncasso

Via de website een bestelling geplaatst dat liep prima. Genoeg keuze. De taarten ware zeer lekker en vers.

Goede en heldere site, genoeg keuze

de taarten voor 10 personen zijn eerder 9 Pers taarten i.v.m. snijden maar dat mocht de pret niet drukken.

Alles was aanwezig.

E. Calis

Vanmorgen een ontbijt laten bezorgen bij een vriendin, ze vond het fantastisch!

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd, bedankt!

Celine

Wat een heerlijke verse taart! En perfect op tijd geleverd.

Gemakkelijk te bestellen.
Ik had een fout gemaakt met de afleverdatum maar één telefoontje en het was geregeld, top!

Nee.

Kim Roseboom

Heerlijk, uitgebreid ontbijt! Fantastische service. Op tijd geleverd.

Fles champagne, die niet bij bezorging zat, is heel snel alsnog bezorgd.

Alleen de eitjes konden beter.

Chocopasta of chocolade hagelslag

Car

Van bestelling tot levering, alles prima geregeld

Ik heb als verrassing voor mijn ouders een ontbijt voor 2 personen besteld. Alles was vers, er was meer dan voldoende voor ontbijt, lunch en nóg een ontbijt. Zelfs de eitjes waren nog warm.

Stichting Gereformeerde Scholengroep

Ik had de volgende ochtend een taart met foto nodig. Dat bleek geen probleem, de taart was op tijd klaar en ik kreeg om zeven uur een mail wanneer de bezorgdienst langs zou komen. Helaas ging er...

Het directe contact en de oplossingsgerichte aanpak vond ik erg prettig. Bovendien is de kwaliteit van de taart zeer goed.

Voor bezorging wat verder weg is de afhankelijkheid van de bezorgdienst misschien een verbeterpunt. Het risico dat zij de goede service en klantrelatie kunnen schaden is een aandachtspunt lijkt me.