Marcella

Hoe zit het nou met de scones? Zijn gewoon mini rozijnen bollen. Wel misleidend 0

Tijdige levering

Luxere broodjes

De echte scones?

Chaima

Superslecht bedrijf. Cupcakes en donuts besteld.. cupcakes komen totaal niet overeen met de foto’s.. de donuts heb ik helemaal niet ontvangen terwijl ik er wel voor betaald heb. Heb ze meerdere... Superslecht bedrijf. Cupcakes en donuts besteld.. cupcakes komen totaal niet overeen met de foto’s.. de donuts heb ik helemaal niet ontvangen terwijl ik er wel voor betaald heb. Heb ze meerdere keren proberen te bellen maar er word nooit opgenomen! Heb de bezorger gebeld die de cupcakes had gebracht die heeft gezegd dat hij het heeft doorgegeven en ze contact met mij zouden opzoeken: nou niks is minder waar!! Nooit gebeurd. Slechtste ervaring e-v-e-r !!!!!!!

0 niks !

Slecht slecht slecht

Ja gevulde donuts.

Cynthia Silver

Helden!

Last minute (zaterdag om 19:00) hebben ze mij geholpen met een taart voor zondag terwijl ze eigenlijk al vol zaten. Echt super!

Agnes

Mooie, heerlijke taart.

Op zondag bezorgd en mooie taart.

City Bakery taarten

Geweldig!

Zo kortdag en zo snel geleverd

nee

nee

Slechte ervaring!!! Mijn vriendin heeft een taart besteld via de site /www.giftsnideas.com De taart moest 12 december aankomen en is pas 16 decembr om 20,38 aangekomen bij mijn huis adres. Bij het... Slechte ervaring!!! Mijn vriendin heeft een taart besteld via de site /www.giftsnideas.com De taart moest 12 december aankomen en is pas 16 decembr om 20,38 aangekomen bij mijn huis adres. Bij het openmaken van de doos blijkt de taart heel anders te zijn dan de gekozen taart op de foto daarbij komt nog eens dat de bovenkant van de taart los is gekomen en door de doos is geschoven waardoor de bodem en de bovenkant van elkaar verwijderd waren, geen gezicht.. hierbij heeft mijn vriendin een tekst ingevuld die op de kaart die erbij moest komen. Is het een handgeschreven kaart met een ontiegelijk lelijk handschrift met als tekst - Hey bb, happiest birthday to you?? i love you!!! Zee?? het was inderdaad mijn verjaardag dus waarom de ?? en de afzender is de naam van mijn vriendin en waarom ook ?? dat snap ik echt niet een totale teleurstelling en zijn geld totaal niet waard

heel de bestelling

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

de taart is verkeerd geleverd ik had een andere besteld op de site /www.giftsnideas.com met ordernummer Order # 02995445

Y. Pijlman

Slecht. Order voor een jubileum ontbijt een week geleden geplaatst. De bestelling is nooit gebracht. Na bellen wel excuses. Maar daar heb je niet veel aan. Uitermate teleurstellend.

Geen idee

Zorgen dat een bestelling ook gebracht wordt. Anders niet aannemen.

A. Besseling

Wij hadden voor de verjaardag van mijn zoontje een 3D Cars taart besteld. Voordat ik de bestelling plaatste heb ik nog even een mail gestuurd met de vraag voor een extra foto (vond de foto op de... Wij hadden voor de verjaardag van mijn zoontje een 3D Cars taart besteld. Voordat ik de bestelling plaatste heb ik nog even een mail gestuurd met de vraag voor een extra foto (vond de foto op de site vrij summier) en tevens met de vraag of ik een tekst op de taart kon laten zetten. Dit kon, ik zou dit bij opmerkingen in moeten vullen.

De taart werd ruim op tijd bezorgd. Maar van een 3D Cars taart kon ik niet echt spreken. Het enige "Cars" aan de taart was een speelgoedauto die op taart was gezet. Mijn zoontje wilde die natuurlijk gelijk hebben en toen was het helemaal niet meer zichtbaar dat het een Cars taart betrof. Tekst op de taart ontbrak ook.

Snelle bezorging

Als u een 3D taart aanbiedt zorg er dan ook voor dat het echt een 3D taart betreft. Dit sloeg echt helemaal nergens op, zeker niet voor dit geld.

Annette Liefting

Heel erg tevreden, maandagmiddag 5 uur besteld en dinsdagochtend heel vroeg bezorgd. Ondanks het laat plaatsen van de bestelling werd er heel snel geschakeld en kregen wij heerlijke verse gebakjes... Heel erg tevreden, maandagmiddag 5 uur besteld en dinsdagochtend heel vroeg bezorgd. Ondanks het laat plaatsen van de bestelling werd er heel snel geschakeld en kregen wij heerlijke verse gebakjes op tijd geleverd.

Ik vond het snelle schakelen erg fijn.

Michel Van schaik

Makkelijk besteld op het laatste moment kon het nog

Heerlijke taart, vers en een goed service