8.1/10
8.3/10
8.1/10

Davey

Het ontbijt (keuze: verjaardag) bestaat grotendeels uit brood en voorverpakte cake etc. Beleg is vrij karig. De porties zijn ook niet echt passend (te veel). Het ontbijt kwam wel mooi op tijd.

Op tijd geleverd

Verbeter het beleg en doe iets meer aan het balans.

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Meer vleeswaren, salades of smeersels.

Joop Meijer

Ik zocht afgelopen weekend naar vlaaien bestellen in de plaats waar ik werk. Dit in verband met mijn verjaardag en zodoende kwam ik op de website van City Bakery. Waar je toch sterk de indruk krijgt...

Prijs

Geef niet de indruk dat je overal zit. Als vlaaien 's ochtends vroeg uit Alkmaar moeten komen is de kans op vertraging gigantisch.

Wesley Arts

Een verjaardagsontbijt besteld. Echt awesome! Heel lekker allemaal en super veel keus. Een aanrader!!

Kon goed afstemmen met de planning. Heel fijn dat ik op de hoogte werd gesteld middels whatsapp en sms.

D.R. Bottse

Vers en heerlijk ontbijtje van mijn moeder gehad voor mijn verjaardag in april van city bakery. Rijkelijk gevulde doos. Heb hier zo van genoten dat ik hem terug cadeau doe aan mijn moeder voor haar...

Vers, alsof ze net uit de oven komen. Lekker veel keuze voor een goede prijs. Goede maar vooral duidelijke website waar je voor ieder wat wils kunt vinden.

Misschien dat jullie in de toekomst ook high tea’s kunnen bezorgen? Bijvoorbeeld voor 2 of 4 personen.

High tea.

Indra Guis

Super service en super prijs. Last minute een lunch geregeld voor de verjaardag van mijn dochter en alles was tip top geregeld. De broodjes waren heerlijk.

Nico Vertelman

Het uitzoeken verliep geweldig

op de site stond dat ik kon betalen met visa dit was dus niet zo

Sjaak Blom

Een hele goede ervaring,een super ontbijt,ruime sortering en heerlijk vers. Een aanrader.

E. van Ewijk/ Hansel BV

De eerste bestelling 's middags rond 15.30 uur geplaatst en keurig om 10.30 uur de volgende ochtend in Zaandam ontvangen. 3 varianten geprobeerd en allemaal supergoed! De Schwarzwalder vlaai was...

Mooie omverpakking doet de producten absoluut recht. En de producten zelf puur en smaakvol. Klasse!

Syncasso

Via de website een bestelling geplaatst dat liep prima. Genoeg keuze. De taarten ware zeer lekker en vers.

Goede en heldere site, genoeg keuze

de taarten voor 10 personen zijn eerder 9 Pers taarten i.v.m. snijden maar dat mocht de pret niet drukken.

Alles was aanwezig.

E. Calis

Vanmorgen een ontbijt laten bezorgen bij een vriendin, ze vond het fantastisch!

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd, bedankt!