8.1/10
8.3/10
8.1/10

Y. Pijlman

Slecht. Order voor een jubileum ontbijt een week geleden geplaatst. De bestelling is nooit gebracht. Na bellen wel excuses. Maar daar heb je niet veel aan. Uitermate teleurstellend.

Geen idee

Zorgen dat een bestelling ook gebracht wordt. Anders niet aannemen.

A. Besseling

Wij hadden voor de verjaardag van mijn zoontje een 3D Cars taart besteld. Voordat ik de bestelling plaatste heb ik nog even een mail gestuurd met de vraag voor een extra foto (vond de foto op de... Wij hadden voor de verjaardag van mijn zoontje een 3D Cars taart besteld. Voordat ik de bestelling plaatste heb ik nog even een mail gestuurd met de vraag voor een extra foto (vond de foto op de site vrij summier) en tevens met de vraag of ik een tekst op de taart kon laten zetten. Dit kon, ik zou dit bij opmerkingen in moeten vullen.

De taart werd ruim op tijd bezorgd. Maar van een 3D Cars taart kon ik niet echt spreken. Het enige "Cars" aan de taart was een speelgoedauto die op taart was gezet. Mijn zoontje wilde die natuurlijk gelijk hebben en toen was het helemaal niet meer zichtbaar dat het een Cars taart betrof. Tekst op de taart ontbrak ook.

Snelle bezorging

Als u een 3D taart aanbiedt zorg er dan ook voor dat het echt een 3D taart betreft. Dit sloeg echt helemaal nergens op, zeker niet voor dit geld.

Annette Liefting

Heel erg tevreden, maandagmiddag 5 uur besteld en dinsdagochtend heel vroeg bezorgd. Ondanks het laat plaatsen van de bestelling werd er heel snel geschakeld en kregen wij heerlijke verse gebakjes... Heel erg tevreden, maandagmiddag 5 uur besteld en dinsdagochtend heel vroeg bezorgd. Ondanks het laat plaatsen van de bestelling werd er heel snel geschakeld en kregen wij heerlijke verse gebakjes op tijd geleverd.

Ik vond het snelle schakelen erg fijn.

Michel Van schaik

Makkelijk besteld op het laatste moment kon het nog

Heerlijke taart, vers en een goed service

ML van Straaten

Communicatie super snel, taart is precies zoals op de website en écht overheerlijk!! Ook levering was goed geregeld. Volgende verjaardag weer taart van CityBakery😁

T.Haringsma

Unicorn slagroomtaart zag er supermooi uit en heerlijk !

Zeer snelle levering

Pieter Borst

Ik had taarten nodig voor een verjaardag op zondag. Keurig op tijd gebracht. Maar het belangrijkste van alles, de kwaliteit. Je proeft aan alles dat dit door echte bakkers is gemaakt ipv de... Ik had taarten nodig voor een verjaardag op zondag. Keurig op tijd gebracht. Maar het belangrijkste van alles, de kwaliteit. Je proeft aan alles dat dit door echte bakkers is gemaakt ipv de fabriekstaarten die je in de supermarkt of bij andere aanbieders krijgt. En dan ook nog vers op een zondag. Aanrader!

Bezorging
Smaak
Spekkoektaart

Davey

Het ontbijt (keuze: verjaardag) bestaat grotendeels uit brood en voorverpakte cake etc. Beleg is vrij karig. De porties zijn ook niet echt passend (te veel). Het ontbijt kwam wel mooi op tijd.

Op tijd geleverd

Verbeter het beleg en doe iets meer aan het balans.

Mist u artikelen in het assortiment? Zo ja, welke?

Meer vleeswaren, salades of smeersels.

Joop Meijer

Ik zocht afgelopen weekend naar vlaaien bestellen in de plaats waar ik werk. Dit in verband met mijn verjaardag en zodoende kwam ik op de website van City Bakery. Waar je toch sterk de indruk krijgt... Ik zocht afgelopen weekend naar vlaaien bestellen in de plaats waar ik werk. Dit in verband met mijn verjaardag en zodoende kwam ik op de website van City Bakery. Waar je toch sterk de indruk krijgt dat ze in de plaats gevestigd zijn of daar in ieder geval dicht bij zitten. Vandaag werd ik gebeld dat de taarten niet tussen en 9 en 11 bezorgd werden maar een half uur later. Nog iets later werd ik weer gebeld. Het wordt een uur later. Inmiddels heb ik nog niets.

Prijs

Geef niet de indruk dat je overal zit. Als vlaaien 's ochtends vroeg uit Alkmaar moeten komen is de kans op vertraging gigantisch.

Wesley Arts

Een verjaardagsontbijt besteld. Echt awesome! Heel lekker allemaal en super veel keus. Een aanrader!!

Kon goed afstemmen met de planning. Heel fijn dat ik op de hoogte werd gesteld middels whatsapp en sms.