7.8/10
Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
8.5/10
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?

Hair by Henkjan

Zeer goed,
Kundig en zeer accuraat

Bereikbaarheid.
Correct met afspraken en zeer kundige medewerkers

Eminent Advies en Projectbeheersing B.V.

Cijfermeester voert de boekhouding uit van mijn beheer en werk B.V. 's en wanneer nodig is er consult over financiën.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Cijfermeester zou zich nog meer rekening kunnen houden met het feit dat haar klanten niet dezelfde financiële of boekhoudkundige achtergrond hebben. Concepten zouden wat beter in eenvoudige bewoording moeten kunnen worden uitgelegd i.p.v. in jargon.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Cijfermeester reageert snel en geeft terugkoppeling. Wanneer het nodig is wordt de tijd genomen om zaken door te nemen en uit te leggen. Men is niet beroerd om een onderwerp meermaals uit te leggen wanneer dat nodig is.

Jaap Bevelander / BeZaVer B.V.

8 jaar geleden via een kennis met het bedrijf kennis gemaakt. Perfecte service bij het starten (voor de eerste maal) van mijn eigen onderneming. Zeer actief meedenken.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

verbeterpunt, deze enquête iets anders inrichten, ik heb nog nooit op de website gekeken en MOET daar een oordeel over geven, als ik dat probeer over te slaan lukt dat niet, misschien een extra vakje maken?

afspraak = afspraak

Een tevreden klant

Een prima partner! ervaar het als zeer positief. Prettig commentaar en onderbouwing.

Koekje bij de koffie.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Snelle analyse en direct reageren. Nieuwsbrief is erg prettig te lezen.

Edelijn reclame Wierden

Cijfermeester Frans Willemsen is al jaren onze boekhouder naar volle tevredenheid

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Ik heb geen verbeteringspunten wat je vraagt lossen ze op

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Korte lijnen, tevredenheid, spontaan, Frans willemsen gaat verder als alleen accountant.

Klantvriendelijk snelgroeiend accountantskantoor

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Klein beetje persoonlijk aandacht voor de klant

De prijs

KLAAR! communicatie- en tekstadvies

Goede ervaringen. Ze zijn altijd bereidwillig en reageren snel op vragen die ik heb.

geen, zeer tevreden!

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Snel reageren en snel handelen.

RE/MAX Makelaar Frans van Rijnswou

Goed bereikbaar, staan altijd klaar te helpen en informeren pro actief

Middelsee Ondernemerssupport

Wij zijn nu bijna 7 jaar klant bij Cijfermeester en onze ervaring is alleen maar positief.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Ik heb geen verbeterpunten. Wij vinden de dienstverlening van Cijfermeester erg goed.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Als je een vraag stelt krijg je direct antwoord, het pro actief meedenken.