Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?

Energyfound

2 jaar tevreden geweest over Cijfermeester Almere maar sinds een halfjaar niet meer. Ik wacht nog steeds om mijn IB 2017 en krijg geen reacties op mail of app. Het hoofdkantoor regeert ook niet op... 2 jaar tevreden geweest over Cijfermeester Almere maar sinds een halfjaar niet meer. Ik wacht nog steeds om mijn IB 2017 en krijg geen reacties op mail of app. Het hoofdkantoor regeert ook niet op mijn klacht dus als ik pech heb kom ik met de Belastingdienst in de problemen terwijl ik juist een boekhouder heb genomen. Ik ben therapeut, zp dus hoe ingewikkeld is mijn aangifte?

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Reageren zoals jullie beloven op de website.

L&L productions

Altijd snel en correct

Accuratesse en response

Frank Reijn, Aerofit Healthclub

Zeer tevreden op alle fronten.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Een app met real-time cockpit zou mooi zijn.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Meedenken, behulpzaam, persoonlijk, ons bedrijf kennen, digitaal.

Struijk & Partner B.V.

Die is uitstekend. Op vragen wordt altijd snel antwoord gegeven. Nu ervaring van 2 jaar met opstellen jaarrekening en belastingaangiften door Cijfermeester Wassenaar en daar zijn we heel tevreden... Die is uitstekend. Op vragen wordt altijd snel antwoord gegeven. Nu ervaring van 2 jaar met opstellen jaarrekening en belastingaangiften door Cijfermeester Wassenaar en daar zijn we heel tevreden over.

Zou het niet weten

Deskundigheid, accuratesse en klantvriendelijkheid

Mijn boekhouding is ondergebracht bij het CijferMeester kantoor.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

niet van toepassing. De samenwerking verloopt goed.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Klantvriendelijkheid, persoonlijke benadering, klankboord functie, snelle reactietijd en goed advies.

Didden Bedrijfshuisvesting

Prettige samenwerking.

Zeer positief

Snel, eerlijk

Prima, de deur staat ‘s ochtens vroeg al voor ons open

Altijd helemaal tevreden.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

We kunnen altijd bellen als we een vraag hebben. Zelfs af en toe buiten kantooruren. Boekhouding wordt zelfs thuis afgeleverd als we dat willen. Super service! Prijs/kwaliteit is uitmuntend.

Ik ben erg tevreden over de samenwerking met Remy Engelhart van CijferMeester. Ik kan met al mijn vragen mbt de boekhouding bij hem terecht. Hij helpt mij waar nodig. De boekhouding gebeurd secuur... Ik ben erg tevreden over de samenwerking met Remy Engelhart van CijferMeester. Ik kan met al mijn vragen mbt de boekhouding bij hem terecht. Hij helpt mij waar nodig. De boekhouding gebeurd secuur en snel.

Geen.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

De korte lijnen en snelle communicatie. Zaken worden snel opgepakt en altijd teruggekoppeld.

Progresso ICT

Remy van CijferMeester heeft mijn verwachten over het gemak van het hebben van een boekhouder flink overtroffen. Door makkelijk contact, vlotte communicatie, en natuurlijk z’n vakbekwaamheid is mijn... Remy van CijferMeester heeft mijn verwachten over het gemak van het hebben van een boekhouder flink overtroffen. Door makkelijk contact, vlotte communicatie, en natuurlijk z’n vakbekwaamheid is mijn zorgen over m’n boekhouding teruggebracht naar nul.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Flexibel, behulpzaam, vlot en zeer aangenaam in de communicatie.