Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?

Na telefonisch contact een prettig gesprek en het overdragen van de administratie bleef verdere communicatie uit. De Cijfermeester heeft niet aangegeven dat hij de werkzaamheden niet uit kon/wilde... Na telefonisch contact een prettig gesprek en het overdragen van de administratie bleef verdere communicatie uit. De Cijfermeester heeft niet aangegeven dat hij de werkzaamheden niet uit kon/wilde uitvoeren. Na een aantal maanden bleek dat er niets gedaan was. Hiervoor werd geen reden aangegeven en op verzoek is de administratie geretourneerd.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Ik denk dat er een cursus communicatie gevolgd moet worden.

Reactie Cijfermeester B.V.:

Beste mevrouw Xxxxxxx, Bedankt voor uw recensie. Navraag bij het desbetreffende kantoor leert ons dat men zich uw casus niet kan herinneren. Wellicht heeft u contact gehad met een ander kantoor.... Beste mevrouw Xxxxxxx, Bedankt voor uw recensie. Navraag bij het desbetreffende kantoor leert ons dat men zich uw casus niet kan herinneren. Wellicht heeft u contact gehad met een ander kantoor. Bovendien zouden wij alsnog graag in de gelegenheid worden gesteld om uw van dienst te zijn en u zo te overtuigen dat wij een kwalitatief hoogstaande en betrouwbare dienstverlener zijn. Wilt u aub contact opnemen met ons hoofdkantoor in Den Haag (070-3310679). Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien. Alvast hartelijk dank voor uw mening! Met vriendelijke groet, CijferMeester B.V. Casper Klop

Bovenkampwatersporttechniek

Is interger, klant gericht en heeft een empathisch vermogen.
Als je een vraag hebt neemt hij alle tijd voor je.
Ik vind deze cijfermeester top.

geen verbeterpunten

Zie punt 1, ervaringen

Alfred ervaar ik als zeer professioneel en deskundig op zijn vakgebied.
Alfred ervaar ik als zeer professioneel en deskundig op zijn vakgebied.
Tevens een goede sparringpartner omtrent zakelijke issues waar je als ondernemer tegenaan kunt lopen. Kortom eerlijk en helder advies!
Als hij het niet weet zegt hij het ook en daar kun je wat mee.

-Helder en gedegen advies
-zeer bekwaam
-cijfermeester ondersteunt ook met accountants
-goed werkende mob app voor o.a facturen inboeken
-duidelijke perdoneelsverloningen
-gebruiksvriendelijke app voor personeel zelf.
-daadkrachtig

Makelaardij Laurens Beimers

Ik heb Alfred Wijgman van de Cijfermeester Leeuwarden leren kennen toen ik enkele jaren geleden de overstap wilde maken naar een ander administratiekantoor met mijn bedrijf. Dit was een regelrechte... Ik heb Alfred Wijgman van de Cijfermeester Leeuwarden leren kennen toen ik enkele jaren geleden de overstap wilde maken naar een ander administratiekantoor met mijn bedrijf. Dit was een regelrechte verademing. Eindelijk had ik het gevoel maar zeker de ervaring dat mijn financiële zaken goed en tijdig werden -en nog steeds worden- geregeld. Alfred Wijgman is erg accuraat, denkt pro-actief mee met je als ondernemer, is een goede sparringpartner en komt zeker zijn afspraken altijd goed na!

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Ik ben zeer tevreden over de gehele dienstverlening.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Accuraat, correct werken, afspraken goed nakomen, pro-actief meedenken.

Ecobureau Merula

CijferMeester Leeuwarden doet mijn kwartaal- en jaaraangifte sinds 2016. Ik ben erg tevreden over het contact met mijn boekhouder. Op vragen krijg ik altijd reactie. Telefonisch goed bereikbaar.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Goede bereikbaarheid en duidelijke uitleg.

jm van veluw

Ik ben van mening dat dit mijn eerste boekhouderskantoor is dat echt meedenkt. Met ideeën komt die passen bij mij bedrijf.
Ben er echt blij mee.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Direct contact (niet zoals die grote jongens)

A Cook

Ergelijk!!!!
Getekend en betaald voor een algehele verzorging en controle van de boekhouding .
Ergelijk!!!!
Nimmer mijn OB nagekeken. Op mijn telefoon reageerde hij niet. Berichten lapte hij aan zijn laars. De aangifte van 2018 foutief ingevuld.
Ik voel mij zwaar in de maling genomen. Heb deze man 10 maanden betaald.

Erwin Krens

Rosmalen

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Zeer dienstverlenend, accuraat, kundig en snel

Together in Action

Heel fijn contact. Bereid om op voor jou belangrijke data cijfers aan te leveren.

Persoonlijk en dienstbaar

Bike Shop Leeuwarden

Zeer goed. Eerlijke man en doet zijn werk goed!!!