Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
7.8/10
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?

Garage de Loods

Nieuwegein

...

Diep in de problemen gekomen... mijn aller eerste jaar als ondernemer, ik snap niks van btw aangiftes enzovoort dus ik besteedde het uit aan cijfermeester.
Omdat het contact niet lekker liep...
Omdat het contact niet lekker liep ben ik na een jaar gestopt met ze, en overgestapt naar een nieuwe boekhouder.
Nu bleek elke btw aangifte fout te zijn ingevuld, en moet ik plots 10.000 euro terugbetalen.
Wat een gezeik, ik had het serieus beter zelf kunnen doen blijkbaar.

E.lissenburg

Heel slecht ze trekken hun handen af van een falend kantoor en kan ik het uitzoeken met mijn narigheid veroorzaakt door cijfermeester .
Pas maar op voor deze organisatie

SJAAKTRANS B.V.

Betreft kantoor Jordan Wulffraat Geweldige ervaring met Jordan, snel beschikbaar bij mij op kantoor en heel oplossing' s gericht en correct alles afgehandeld. Top !!

Vastgrip Management & Advies

Prima service, fijn persoonlijk contact!

Sonja

Goede service, snel feedback op onze vragen van uit Cijfermeester Leeuwarden.

Fabian Samidjono Photography

Cijfermeester Alfred Wijgman heeft mij uitstekend geholpen met de aangifte van 2019. De verschillende inkomstenbronnen (zakelijk & privé) zijn onderling evenwichtig op elkaar afgestemd.
Alfred...
Alfred is goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving waardoor hij een correcte inschatting kan maken van de gevolgen die bepaalde (financiële) keuzes kunnen hebben.
Het eindresultaat bekijk ik met tevredenheid. Kortom: een aanrader.

Jorinpact

Super goede ervaring. Alfred en zijn collega hebben kennis van zaken. Ze zijn secuur en betrouwbaar. Ze denken met je mee en komen proactief met voorstellen waar ik zelf niet aan heb gedacht. Ze... Super goede ervaring. Alfred en zijn collega hebben kennis van zaken. Ze zijn secuur en betrouwbaar. Ze denken met je mee en komen proactief met voorstellen waar ik zelf niet aan heb gedacht. Ze zijn echte experts. Ik ben ontzettend blij met ze!

Advance select

Werkelijk om te janken. Doet werk slecht, snap z’n eigen systheem niet, probeert wurgcontract te laten tekenen enz. Als je dan afscheid neemt weigert me de administratie over te dragen en ontbreken... Werkelijk om te janken. Doet werk slecht, snap z’n eigen systheem niet, probeert wurgcontract te laten tekenen enz. Als je dan afscheid neemt weigert me de administratie over te dragen en ontbreken stukken. Ook hoofdkantoor doet er niets aan. Als je problemen wilt, moet je voor cijfermeester kiezen.????