Voldoet de communicatie over uw bedrijfsresultaten (o.a. uw jaarrekening) aan uw wensen?
7.8/10
Hoe ervaart u de reactiesnelheid op vragen en verzoeken?
Bent u tevreden met de afwikkeling van vragen die u ons heeft gesteld?
Voldoet de communicatie over uw fiscaliteit (o.a. uw fiscale aangiften) aan uw wensen?
Hoe ervaart u de telefonische bereikbaarheid?
Heeft u gedurende het afgelopen jaar advies gevraagd aan het kantoor en bent u tevreden met de afwikkeling daarvan?

Fabian Samidjono Photography

Cijfermeester Alfred Wijgman heeft mij uitstekend geholpen met de aangifte van 2019. De verschillende inkomstenbronnen (zakelijk & privé) zijn onderling evenwichtig op elkaar afgestemd.
Alfred...
Alfred is goed op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving waardoor hij een correcte inschatting kan maken van de gevolgen die bepaalde (financiële) keuzes kunnen hebben.
Het eindresultaat bekijk ik met tevredenheid. Kortom: een aanrader.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

In de opstartfase was ik graag eerder geïnformeerd over het verdere verloop van de aangifte(s). Ik hoorde eerst een tijdje niets en nadat ik uiteindelijk weer contact had opgenomen, werd de zaak... In de opstartfase was ik graag eerder geïnformeerd over het verdere verloop van de aangifte(s). Ik hoorde eerst een tijdje niets en nadat ik uiteindelijk weer contact had opgenomen, werd de zaak weer opgepakt. Vervolgens is het goed verlopen, maar vooral in het begin (en bij een nieuwe klant) had ik het prettig gevonden als er duidelijke communicatie was geweest vanaf het initiële contact tot aan max. 2 weken later.

- Vriendelijk;
- Advies op maat;
- Op de hoogte van wet- en regelgeving;
- Toegankelijk.

Jorinpact

Super goede ervaring. Alfred en zijn collega hebben kennis van zaken. Ze zijn secuur en betrouwbaar. Ze denken met je mee en komen proactief met voorstellen waar ik zelf niet aan heb gedacht. Ze... Super goede ervaring. Alfred en zijn collega hebben kennis van zaken. Ze zijn secuur en betrouwbaar. Ze denken met je mee en komen proactief met voorstellen waar ik zelf niet aan heb gedacht. Ze zijn echte experts. Ik ben ontzettend blij met ze!

Secuur, betrouwbaar, proactief

Advance select

Werkelijk om te janken. Doet werk slecht, snap z’n eigen systheem niet, probeert wurgcontract te laten tekenen enz. Als je dan afscheid neemt weigert me de administratie over te dragen en ontbreken... Werkelijk om te janken. Doet werk slecht, snap z’n eigen systheem niet, probeert wurgcontract te laten tekenen enz. Als je dan afscheid neemt weigert me de administratie over te dragen en ontbreken stukken. Ook hoofdkantoor doet er niets aan. Als je problemen wilt, moet je voor cijfermeester kiezen.????

Opdoeken de hele club.

Kokkelink BHV

Helaas slechte ervaring met Cijfermeester Alkmaar. Na een aantal fouten in de aangifte heb ik na een half jaar nog steeds geen oplossing met de betreffende cijfermeester kunnen vinden. Laat gewoon... Helaas slechte ervaring met Cijfermeester Alkmaar. Na een aantal fouten in de aangifte heb ik na een half jaar nog steeds geen oplossing met de betreffende cijfermeester kunnen vinden. Laat gewoon helemaal niets meer van zich horen, ondanks dat hij de fout schriftelijk heeft toegegeven. Onbegrijpelijk! Ik heb hierdoor extra kosten moeten maken dus zeker geen aanrader.

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Na een klacht altijd contact opnemen.

helaas niets

Aldenkamp Reclamemakers

Het kantoor van Alfred Wijgman (Cijfermeester Leeuwarden) is altijd bereikbaar voor deskundig advies. Ik heb goede ervaring met dit kantoor. Voor iedere vraag kan ik bij hen terecht en ook uit... Het kantoor van Alfred Wijgman (Cijfermeester Leeuwarden) is altijd bereikbaar voor deskundig advies. Ik heb goede ervaring met dit kantoor. Voor iedere vraag kan ik bij hen terecht en ook uit zichzelf komen zij met goede adviezen. Echt een kantoor dat met je meedenkt! Ik ben zeer tevreden!.
Pluspunten: goed advies, meedenkend, gunstig tarief en betrouwbaar.
Minpunten: geen.

Heel tevereden

Wat ervaart u als onze sterke punten?

De aandacht en deskundigheid naar kleine ondernemers.

Di Nero Services

Franchisenemer van cijfermeester gehad en was helemaal niet goed

Verbeterpunten of tips, altijd welkom!

Franchisenemers beter in de gaten houden.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Hoofdkantoor probeerde te helpen maar helaas niet gelukt

Reactie Cijfermeester B.V.:

Zoals u weet is er bij deze CijferMeester sprake van een bijzondere situatie (vanwege de AVG kan ik hier niet concreet over zijn), waardoor de dienstverlening niet is geweest wat deze zou moeten... Zoals u weet is er bij deze CijferMeester sprake van een bijzondere situatie (vanwege de AVG kan ik hier niet concreet over zijn), waardoor de dienstverlening niet is geweest wat deze zou moeten zijn. Na inschakeling van een andere CijferMeester is in overleg met u besloten de eerder door u gegeven opdracht deels te annuleren en u hiervoor te crediteren. Gezien de omstandigheden was dit de best passende oplossing waar u ook mee akkoord bent gegaan. Uiteraard betreuren wij dat het zo is gelopen en wensen wij u succes bij uw nieuwe intermediair.

DGW

Vriendelijke mensen, om de hoek, bereid om mee te denken

Pro-actiever meedenken

Kleinschalig kantoor, persoonlijke aandacht

Berehuis B.V.

Positieve ervaring, altijd correcte behandeling

Prijs/kwaliteitsverhouding en klantvriendelijkheid.

Macrea

Snelle en. correcte afhandeling van mijn vragen

Wat ervaart u als onze sterke punten?

eenvoud, snelheid, communicatie via mail

Kabra Ootmarsum bv

Prima service en persoonlijk contact.

Wat ervaart u als onze sterke punten?

Makkelijk bereikbaar, goed persoonlijk contact